دندانپزشکی و سلامت دهان

آشنایی با مشخصات دستگاه لیفت سینه (وکیوم سینه بانوان)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵
دسته ها:

دستگاه وکیوم سینه راهی برای درمان شلی و افتادگی سینه های بانوان است. این یک دستگاه خانگی ارزان قیمت برای خوش فرم سازیه سینه زنان میباشد.

یکی از قوانین جذب در طبیعت زیباییه ظاهریست. وقتی شما از دور می آیید چیزی که بیشتر خود را به رخ میشکد اندامتان است. اگر اندام زیبایی داشته باشید هر چه بپوشید با تمجید و اقبال عمومی مواجه میشوید. اگر قد کشیده و ورزیده ای دارید بهتر است یک سر و شکل مرتبی به سایز سینه های خود بدهید تا اندام بالا تنه ی خود را خوش فرم تر و زیباتر نشان دهید.

کمر باریک زمانی برای یک زن مزیت است که دارای سینه های پر و جذابی باشد. اگر چه امروزه زنان میخواهند کارهای ساده تر پروتز سینه ها را انجام دهند، که همگی از عوارض این تزریق ها در آینده باخبریم اما سخن ما با دختران و زنانیست که میخواهند راهکار بسیار عالی و ورزشی را دنبال کنند.

دستگاه لیفت سینه که بعنوان دستگاه وکیوم زنانه نیز از آن نام برده میشود امروزه در بیشتر داروخانه های اینترنتی به فروش میرسد. یکی از بهترین برندهای دستگاه لیفت سینه زنانه معطوف به برند راد مد است که در مقاله زیر شما را بیشتر با آن آشنا خواهیم کرد.

دستگاه فرم دهنده سینه بانوان

دستگاه لیفت سینه بانوان چیست؟

بگذارید قبل از هر چیزی در مورد ویژگی های ظاهری این دستگاه ورزشی خانگی با شما سخن بگوییم. دستگاه لیفت سینه که از آن با نام های دیگر پمپ مکش، وکیوم سینه و حتی بادکش سینه نیز یاد میشود دارای دو عدد کاپ جهت اتصال به سینه های زنان میباشد. این کاپ ها توسط یک لوله ی سلیکونی به پمپ متصل میشوند تا عملیات بادکش بصورت مکانیکی شروع شود.

زنان در هر ساعتی از شبانه روز میتوانند با استفاده از کاپ های تنظیم شونده یا همان فنجان های پلاستیکی عملیات مکش سینه به سمت بیرون را آغاز کنند. برآیند کار اینگونه است که از هرگونه شلی و تو رفتگی سینه ها پس از یک دوره ی مصرف کاسته شده و شکل ظاهری سینه ها همانند زنانی که تزریق های پروتز یا تمرینات پرس سینه باشگاهی را انجام داده اند دیده میشود.

استفاده از دستگاه لیفت سینه برای تمامی زنان (به جز زنان شیرده-حامله) امکان پذیر بوده و خوشبختانه هیچ عارضه جانبی در بر ندارد. این دستگاه شبیه یک دستگاه درمان نعوظ مردانه بوده و میتواند سایز و برجستگی های سینه بانوان را براحتی افزایش دهد.

جذابیت های سینه ی خود را با دستگاه کم هزینه ی لیفت سینه افزایش داده و در مهمانی های خصوصی بهتر دیده شوید.

نگاهی به ویژگی های دستگاه

1: مواد با کیفیت بالا سازگار با محیط زیست، ایمن، غیر سمی و برای پوست بی ضرر هستند.

2: فنجان به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در دست گرفته شود و به راحتی از بین نرود.

3: مزایای فنجان شفاف می تواند ناحیه محلی مورد استفاده شما، وضعیت قفسه سینه را مشاهده کند و از قرمزی جلوگیری کند.

4: با استفاده از اصل فشار منفی خلاء، می تواند به سرعت سایز و شکل سینه را بدون درد بهبود بخشد.

5: می تواند شکل سینه ها را بهبود بخشد و نوک پستان را برای جذب بپوشاند.

6: میکرو جریان محصول (جریان سطح پایین 335 میکروآمپر)، شبیه به تقلید بیو الکتریسیته، می تواند به آرامی به پایین عضله برسد. از طریق حرکت مداوم عمیق و ظریف عضلات، انرژی سفت کننده پوست از درون به بیرون تحریک می شود.

کاپ ها و پمپ دستگاه وکیوم زنانه

از دستگاه لیفت سینه چگونه استفاده کنیم

بروشور استفاده از دستگاه وکیوم سینه زنانه در داخل جعبه ی محصول موجود میباشد. کاپ ها شفاف هستند و پس از قرار گیری در سینه ها براحتی از بیرون دیده میشوند. طبق عکس روی قوطی قطعات را بهم دیگر پیوست داده و کاپ مناسب با سینه ی خود را نصب کنید. شروع به پمپ کنید تا زمانی که سینه هایتان احساس سفتی کنند، در این حالت 10 ثانیه نگه داشته و پیستون پمپ را باز کنید تا هوا تخلیه شود.

شما بطور معمول میتوانید روزانه یکبار از محصول حدود 20 تا 30 دقیقه استفاده کنید.

پس از استفاده هیچ دردی را مخاطب احساس نمیکند و حتی شما میتوانید با انواع ژل های گیاهی سینه ی خود را ماساژ دهید.

استفاده از دستگاه لیفت سینه راد مد توسط خود شخص براحتی امکان پذیر است.

دستگاه لیفت سینه (وکیوم سینه) بانوان را از کجا تهیه کنیم

یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده این محصول در ایران، داروخانه فرزین طب میباشد. کارشناسان این محیط علمی و اینترنتی بسیار آموزش دیده و مجرب هستند و میتوانند در قبال تمامیه سوالات و ابهامات شما دوستان عزیز پاسخگو باشند.

روند ارسال این داروخانه ی اینترنتی روزانه بوده و افراد قادر هستند در هر مکانی از کشور محصول خود را سفارش داده و درب منزل آنرا تحویل بگیرند.

شما با خرید دستگاه لیفت سینه دیگر نیازی به انجام عمل های تهاجمی یا استفاده از کرم یا ژل های صنعتی نخواهید داشت. یکبار روش بی خطر را انتخاب کرده و تفاوت ها را رقم بزنید. بهترین ها برای کسانیست که قبل از همه متوجه میشوند و اطلاعات آن ها همیشه بروز است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید