دندانپزشکی و سلامت دهان

مزوتراپی لاغری یک روش راحت برای لاغری موضعی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

آیا دنبال لاغری هستید؟ با مزوتراپی لاغری در کوتاهترین زمان لاغر شوید.

مزوتراپی لاغری چیست ؟

 

وقتی از زیبایی و سلامت صحبت می‌کنیم، یکی از تصاویری که در ذهن ما نقش می‌بند، اندامی زیبا و لاغر است. داشتن اندامی لاغر و موزون آرزوی بسیاری از خانم‌ها و آقایان است. گاه پیش می‌آید علی رغم داشتن اندامی خوب و لاغر، بعضی جاهای آن نسبت به سایر اندام‌ها چاق‌تر است. تمام ذهن و فکر سراغ آن می‌رود و در آرزوی متناسب کردن آن قسمت با سایر قسمت‌های بدن هستیم. علاوه بر رژیم غذایی و ورزش راهکارهای دیگری هم وجود دارد که فرد را در مدت زمانی کوتاهتر به هدف می‌رساند. یکی از این راهکارهایی که طرفداران بسیاری دارد، مزوتراپی لاغری است. آیا می‌دانید مزوتراپی لاغری چیست؟

 

مزوتراپی لاغری یک روش راحت برای لاغری موضعی

 

مزوتراپی لاغری یک روش راحت برای لاغری موضعی و از بین بردن سلولیت است که در ادامه آن را بیشتر توضیح می‌دهیم. با ما در سایت خوب میشی همراه بمانید.

 

مزوتراپی لاغری به چه صورت است؟

مزوتراپی لاغری به صورت ترزیق با سوزن‌های کوچک و باریکی است که سرم‌ را به لایه میانی بدن ترزیق می‌کنند. میزان مواد موجود در محلول مزوتراپی لاغری بستگی به ناحیه و میزان مورد نیاز برای ترزیق دارد که توسط پزشک تعیین می‌شود. به همین دلیل است که ترزیق مزوتراپی لاغری هر ناحیه از بدن با نواحی دیگر متفاوت است در نتیجه هزینه مزوتراپی لاغری با توجه به میزان مواد ترزیقی سنجیده می‌شود.

 

مزوتراپی لاغری برای کدام قسمت‌های بدن به کار می‌رود؟

مزوتراپی لاغری برای قسمت‌های مختلف بدن کاربرد دارد که آن‌ها را نام می‌بریم و در ادامه آن‌ها را به اختصار شرح می‌دهیم.

- صورت

- غبغب

- بازوها

- گودی کمر

- شکم (بخش بالایی و پایینی)

- پهلوها

-باسن

- ران (بخش داخلی و خارجی)

- پشت پا

 

مزوتراپی لاغری صورت

 

مزوتراپی لاغری صورت شامل صورت و گردن و غبغب است. غبغب چربی‌های زیر پوستی است که در نواحی چانه‌ها در بین صورت و گردن ایجاد می‌شود که می‌تواند فرد را از نظر ظاهری و زیبایی هدف قرار دهد. مزوتراپی لاغری صورت با ترزیق‌ در نواحی مختلف، چربی‌ها را شکست داده و علاوه بر لاغری چین و چروک‌های دور گردن را کاهش داده و باعث برجسته شدن قسمت استخوانی صورت می‌شود.

 

مزوتراپی لاغری بازو

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که لباسی کاملا اندازه شما باشد اما چون بازوهایتان درشت است در قسمت بازو تنگ باشد؟ چربی‌های دور بازوها یکی از سخت‌ترین قسمت‌های بدن هستند که سرسختانه در برابر انواع رژیم‌های غذایی و ورزش‌های سنگین مقاومت می‌کنند. با مزوتراپی لاغری به راحتی چربی‌های دور بازو را شکست دهید.

 

مزوتراپی لاغری گودی کمر

 

گودی کمر هرچقدر چربی کمتری داشته باشد زیباتر است. برای از بین بردن چربی‌های ناحیه گودی کمر، مزوتراپی لاغری را به شما پیشنهاد می‌کنیم که با توجه به میزان چربی ذخیره شده و سایر عوامل بین یک تا چند جلسه مزوتراپی نیاز است.

 

مزوتراپی لاغری پهلوها

 

داشتن پهلو نه تنها ظاهر زشتی به بدن می‌بخشد بلکه در انتخاب سایز شلوار و دامن هم تاثیر نامطلوبی می‌گذارد. با مزوتراپی لاغری، چربی‌های پهلو را از بین ببرید تا اندامی زیبا و سالم داشته باشید.

 

مزوتراپی لاغری یک روش راحت برای لاغری موضعی

 

مزوتراپی لاغری شکم

 

شکم یکی از قسمت‌هایی است که به راحتی بر اثر عوامل مختلف مانند کم تحرکی چاق و برجسته می‌شود، طوری که از روی لباس و شلوار هم برآمدگی آن مشخص است. مزوتراپی لاغری به کمک چربی سوزی، نواحی شکم را در دو بخش بالایی و پایینی لاغرتر می‌کند.

 

مزوتراپی لاغری باسن

 

کارمندان و افرادی که پشت میز می‌نشینند عموما از بزرگ شدن باسن خود شکایت دارند. هرچقدر ذخیره چربی در باسن بیشتر باشد، باسن بزرگ‌تر می‌شود که ظاهری زشت و ناپسند دارد. اگر با ورزش و رژیم‌های لاغری نتیجه‌ای نگرفته‌اید با مزوتراپی لاغری می‌توانید به سادگی در قسمت باسن چربی سوزی داشته باشید.

 

مزوتراپی لاغری ران

 

ران‌ها یکی از محل‌های تجمع چربی هستند که مستعد ابتلا به سلولیت می‌باشند. سلولیت ظاهری همچون پوست پرتقال به ران‌ها می‌بخشد. با ترزیق مزوتراپی لاغری ران‌هایی صاف و خوش فرم داشته باشید.

 

مزوتراپی لاغری یک روش راحت برای لاغری موضعی

 

مزوتراپی لاغری پشت پا

 

تا به حال برایتان پیش آمده است که پشت ویترین کفش فروشی، بوت پسند کرده باشید اما هنگامی که خواسته‌اید آن را امتحان کنید، زیپ آن بسته نشده است؟ با مزوتراپی لاغری چربی پشت پا را از بین ببرید و به سادگی بوت‌های مورد علاقه خود را امتحان و خریداری کنید.

 

آیا مزوتراپی لاغری موثر است؟

 

مزوتراپی لاغری یک روش مناسب برای رسیدن به لاغری موضعی است که می‌تواند بین 1 تا 3 سایز از حجم اضافه بدن بکاهد. برای رسیدن به نتایج مطلوب با توجه به شرایط درمان به چند جلسه تکرار و تداوم نیاز دارد بنابراین در فواصل زمانی قید شده توسط پزشک برای رسیدن به نتیجه دلخواه و مطلوب مراجعه کنید تا تاثیر آن را احساس کنید. همچنین پس از انجام مزوتراپی به توصیه‌های پزشک عمل کنید و از رژیم غذایی صحیح و ورزش غافل نشوید تا همیشه از نظر ظاهر بدنی لاغر و متناسب بمانید.

 

مراقبت‌های بعد از مزوتراپی لاغری

 

از آن‌جایی که مزوتراپی یک روش درمان ترزیقی است که نیاز به جراحی ندارد و کل زمان فرایند ترزیق بین 10 تا 30 دقیقه متغیر است، نیاز به مراقبت خاصی ندارد و مانع از انجام فعالیت‌های روزانه شما نخواهد شد.

 

آیا مزوتراپی لاغری درد دارد؟

 

محققان با جمع آوری نظرات درمورد مزوتراپی لاغری به این نتیجه رسیده‌اند که عموم استفاده کنندگان از درد تنها در حد لحظه ترزیق شکایت دارند اما این درد به قدری کم است که در بسیاری از موارد نادیده گرفته می‌شود. البته عده‌ای دیگر حتی درد ترزیق سرم مزوتراپی را هم حس نکرده‌اند. توصیه می‌شود برای انجام مزوتراپی لاغری به پزشکان متخصص و با تجربه مراجعه نمایید. پزشکان قبل از ترزیق سرم مزوتراپی لاغرکننده بر روی پوست از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنند تا با خیالی آسوده ترزیق را انجام دهید.

 

عوارض مزوتراپی لاغری

 

پوست هر فرد با دیگری متفاوت است بنابراین میزان و نوع واکنش‌ها با یکدیگر متفاوت است. در عده‌ای ممکن است محل ترزیق کمی خشک و حساس شود که در عرض یک یا دو روز کاملا برطرف می‌شود. در گروهی دیگر محل سوزن ترزیق مشخص است یا حتی ممکن است کمی متورم یا حتی کبود شود. اما به طور کلی عوارض نام برده شده دائمی نیستند و به قدری نیست که بخواهد در فعالیت‌های روزمره اختلال ایجاد کند طوری که فرد به سرعت به کار و زندگی روزانه خود برمی‌گردد. خوشبختانه در بسیاری از افراد عوارض خاصی بروز نمی‌یابد و از انجام مزوتراپی لاغری رضایت دارند.

 

از چه سنی می‌توان مزوتراپی لاغری را انجام داد؟

 

بهترین رده سنی برای انجام مزوتراپی لاغری از 18 تا 70 سال گزارش شده است. پزشک با بررسی سن، استعداد چاقی و لاغری، بررسی شاخص توده بدنی (BMI) که ملاک و معیاری برای اندازه‌گیری چربی بدن بر اساس قد و وزن است، ابتلا به بیماری و سایر عوامل به فرد مجوز مزوتراپی لاغری را می‌دهد. مزوتراپی لاغری عموما برای اضافه وزن‌های بین 2 تا 12 کیلوگرم نتیجه مثبت دارد بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از اینکه ذخیره چربی‌های نامناسب بدن بیش از حد سفت و محکم شود اقدام به مزوتراپی لاغری کنید تا این فرایند به سادگی و راحتی انجام گیرد.

 

کجا می‌توان مزوتراپی لاغری را انجام داد؟

 

دانستیم که مزوتراپی لاغری یک روش راحت برای لاغری موضعی می‌باشد. برای انجام مزوتراپی به مراکزی که کلیه خدمات زیبایی ارائه می‌دهند (کلینیک‌های پوستی و زیبایی) و همچنین کلینیک‌های لاغری مراجعه کنید. توصیه می‌کنیم قبل از انجام مزوتراپی لاغری درمورد سوابق پزشک، متبحر بودن وی و حفظ نکات بهداشتی تحقیق کنید.






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید