دندانپزشکی و سلامت دهان

10 کلینیک برتر ماموپلاستی درتهران + شماره تماس و آدرس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر می خواهید با ماموپلاستی بیشتر آشنا شوید و اطلاعات خوبی در رابطه با با بهترین پزشک و کلینیک ماموپلاستی در تهران کسب کنید، حتما درا دامه این بخش با خوب میشی، همراه بمانید.

فهرست موضوعات

ماموپلاستی یک روش جراحی برای برداشتن سرطان سینه (درمانی) و تغییر شکل سینه با برداشتن بافت و پوست است. این عمل هم به عنوان نوعی درمان سرطان سینه و هم برای حفظ شکل طبیعی سینه انجام می شود. در حال حاضر، سه دسته کلی از جراحی های زیبایی که بر روی سینه ها انجام می شود (بزرگ کردن سینه، کوچک کردن سینه و بازسازی سینه)، وجود دارد که معمولا با نام مامو پلاستی (mammoplasty) شناخته می شوند. 

اگر می خواهید با ماموپلاستی بیشتر آشنا شوید و اطلاعات خوبی در رابطه با با بهترین پزشک و کلینیک ماموپلاستی در تهران کسب کنید، حتما درا دامه این بخش با خوب میشی، همراه بمانید.

 

پیشنهاد مطالعه: درمان درد سینه (سوزش و تیر کشیدن) در زنان چیست؟ | درد نوک سینه نشانه چیست ؟

 

ماموپلاستی چیست؟

ماماپلاستی یا ماموپلاستی، یک روش جراحی برای بازیابی اپتیکال سینه زنانه است. در اصطلاح عامیانه به این روش بازسازی سینه نیز گفته می شود. ماموپلاستی اغلب پس از ماستکتومی به عنوان بخشی از درمان سرطان سینه انجام می شود. پس از برداشتن سرطان و بازسازی سینه توسط جراح، ممکن است سینه ها کمی کوچکتر و برجسته تر به نظر برسند. اگر این درمان منجر به تفاوت قابل توجهی در اندازه بین سینه‌ها شود، سینه دیگر ممکن است نیاز به کوچک کردن (یا تغییر شکل) داشته باشد تا متقارن به نظر برسند. در سال‌های اخیر، روش‌های جراحی برای ماموپلاستی تا بازسازی سینه با میکروجراحی بهبود یافته است، که اغلب فقط با چند اسکار کوچک مشخص می‌شود.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، 3 روش کلی برای انجام ماموپلاستی وجود دارد که در ادامه در رابطه با این روشها توضیح خواهید داد:

 

ماموپلاستی برای بزرگ کردن سینه - Augmentation Mammoplasty

خانم ها به دلایل مختلفی به بزرگ کردن سینه فکر می کنند. برخی از زنان احساس می کنند سینه هایشان خیلی کوچک است، برخی پس از تغییر سینه هایشان پس از بارداری تمایل به بزرگ کردن سینه ها دارند و برخی دیگر نیز تمایل به اصلاح عدم تقارن در اندازه سینه دارند. در این شرایط ماموپلاستی بزرگ کننده برای افزایش ظاهر، اندازه و کانتور سینه زنان انجام می شود.

بزرگ کردن سینه با ایمپلنت هایی انجام می شود که می توانند زیر عضله قفسه سینه یا روی عضله سینه قرار گیرند. برش ایجاد شده برای این منظور معمولا در زیر بغل، آرئول (ناحیه اطراف نوک پستان) یا چین پایین سینه قرار می گیرد. به طور کلی، تمام عمل های بزرگ کردن سینه، روش های کم تهاجمی هستند.

 

ماموپلاستی برای کوچک کردن سینه - Breast Reduction

جراحی کوچک کردن سینه اغلب در زنان با سینه های بزرگ و سنگین که ناراحتی قابل توجهی را در گردن درد، کمردرد و بی حسی یا ضعف به دلیل وزن سینه ها را تجربه می کنند، استفاده می شود. در طی این روش، پوست، چربی و بافت اضافی سینه برداشته می شود.

 

بازسازی سینه - Breast Reconstruction

جراحی بازسازی سینه اغلب در زنانی که تحت ماستکتومی به عنوان درمانی برای سرطان سینه قرار می گیرند، انجام می شود. با استفاده از این روش، سینه ها را با ظاهر، کانتور و حجم مورد نظر بازسازی می کنند. نوک پستان و آرئول نیز بازسازی می شود. اما احساس طبیعی سینه و عملکرد طبیعی سینه، مانند شیردهی، معمولاً زمانی که اعصاب حسی یا غدد شیر و مجاری برداشته شده یا به طور قابل توجهی آسیب دیده باشند، بر نمی گردند.

ظاهر، کانتور و حجم سینه را می توان با ایمپلنت یا با بافت بدن بازسازی کرد. در صورت استفاده از ایمپلنت، اندازه ایمپلنت متناسب با اندازه سینه مخالف است. در صورت امکان، ایمپلنت زیر عضله قفسه سینه قرار می گیرد. سینه را نیز می توان با استفاده از بافت بدن بازسازی کرد. گاهی اوقات می توان از بخشی از دیواره پایین شکم استفاده کرد. گزینه های دیگر بافت برای بازسازی سینه با استفاده از بافت بدن، استفاده از عضله پشت و پوست یا چربی و ماهیچه باسن است. گاهی اوقات برای ایجاد تقارن با سینه تازه بازسازی شده، جراحی روی سینه طبیعی نیز لازم است.

بازسازی سینه را می توان در هر زمانی پس از ماستکتومی انجام داد. 

 

ماموپلاستی

 

ماموپلاستی چه مزایایی به همراه دارد؟

انجام ماموپلاستی درمانی مزایای مختلفی دارد:

  • مانند ماستکتومی نیازی به از دست دادن سینه نیست و سرطان به طور کامل برداشته می شود
  • برخلاف لامپکتومی، احتمال کمتری دارد که بعد از عمل دچار تغییر شکل کوچکی در سینه شود. این روش با هدف ایجاد یک شکل طبیعی سینه انجام می شود
  • برای زنانی که سینه های بزرگی دارند، این روش باعث کاهش سایز می شود که می تواند یک مزیت اضافی باشد
  • کاهش اندازه سینه می تواند درمان رادیوتراپی را آسان تر و موثرتر کند

 

پبشنهاد مطالعه: علت تغییرات نوک سینه در بارداری | علت و درمان

 

خطرات و عوارض جانبی ماموپلاستی چیست؟

مانند هر عمل جراحی، ماموپلاستی درمانی نیز خطراتی را به همراه دارد. برخی از عوارض جانبی رایج عبارتند از تهوع و استفراغ پس از بیهوشی. همچنین سینه ها نیز ممکن است برای مدتی بعد از عمل درد، متورم و کبود شده باشند. با این حال، برخی از عوارض خاص تر وجود دارد که ممکن است رخ دهد اما نادر هستند:

  • عفونت در زخم
  • تاخیر در بهبودی
  • هماتوم
  • عوارض با نوک پستان
  • سروما

 

پیشنهاد مطالعه: برای جلوگیری از سرطان سینه چه بخوریم

 

ماموپلاستی چه زمانی انجام می شود؟

ماماپلاستی معمولا بعد از ماستکتومی انجام می شود. برای بسیاری از زنان، سینه زن نشانه زنانگی آنهاست، به طوری که برداشتن سینه با احساس بدتری برای بدن و سبک زندگی همراه است. با این حال، بازسازی سینه پس از ماستکتومی اجباری نیست و این موضوع بستگی به خواسته شخص دارد. بازسازی سینه با ماموپلاستی می تواند یا در همان جراحی برداشتن سرطان سینه یا شش ماه بعد انجام شود.

 

بهترین کلینیک ماموپلاستی

 

آشنایی با بهترین پزشک و کلینیک برتر ماموپلاستی در تهران + شماره تماس و آدرس

اگر به فکر انجام ماموپلاستی هستید و می خواهید با بهترین پزشک و کلینیک برتر ماموپلاستی در تهران آشنا شوید و شماره تماس و آدرس بهترین پزشکان ماموپلاستی را داشته باشید، در ادامه با ما همراه بمانید:

 

کلینیک تخصصی رز، کلینیک برتر ماموپلاستی در تهران

پرسنل مجرب و کارآزموده در کلینیک پوست و مو رز تحت نظارت پزشکان معتبر کشور، کاملترین خدمات را با هدف بهبودی کامل و رسیدن به بالاترین سطح رضایتمندی ارائه می نمایند .

  • آدرس کلینیک رز: ضلع شمالی مترو صادقیه - خ ولیعصر - خ طاهریان - پ 58
  • شماره تماس کلینیک رز: 02148679 - 09052106009

 

کلینیک هلیا، بهترین کلینیک ماموپلاستی در تهران

کلیینک هلیا، یکی دیگر از بهترین کلینیک های تخصصی پوست و مو در تهران است که در کنار خدمات ویژه ای که برای کاشت مو ارائه می دهند خدمات تخصصی لاغری از جمله ماموپلاستی، لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی را نیز توسط پزشکان متخصص به مراجعه کنندگان ارائه می دهند و می توانید با خیال راحت از خدمات این کلینیک استفاده کنید.

  • ادرس کلینیک هلیا: خیابان کامرانیه شمالی، خیابان تاجیکی، پلاک ۱
  • شماره تماس کلینیک هلیا: ۰۲۱۷۹۵۴۷ – ۰۹۱۲۲۵۰۲۰۵۰

 

دکتر بابک نیکومرام، بهترین پزشک ماموپلاستی در تهران

دکتر بابک نیکومرام، دارای بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران (ISPAS)، عضو انجمن جراحان پلاستیک زیبایی آمریکا (ASAPS) و عضو انجمن بین المللی جراحان پلاستیک زیبایی (ISAPS) هستند و می توانید برای انجام ماموپلاستی به او اعتماد کنید.دکتر نیمومرام در کلینیک آلفا و بیمارستان ایرانمهر نیز فعالیت دارند. 

  • آدرس مطب دکتر بابک نیکومرام: ضلع شمال شرقی میدان ونک، گاندی شمالی، پلاک ۸، طبقه سوم، واحد ۱۳
  • شماره تماس دکتر بابک نیکومرام: 02188675511 - 09196480480

 

دکتر شهریار حدادی، بهترین پزشک ماموپلاستی در تهران

دکتر شهریار حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌ پزشکی تهران‌‌‌، عضو انجمن بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی (ISAPS) ‌‌‌و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ‌‌(ISPAS) هستند و ماموپلاستی، یکی از خدمات تخصصی است که توسط این پزشک متخصص انجام می شود.

آدرس مطب دکتر شهریار حدادی: 

  • میدان ونک، انتهای گاندی شمالی، کوچه برادران شریفی، پلاک ۴۲، طبقه ۲
  • زعفرانیه، سه را اصف، تقاطع اعجازی و فلاحی، ساختمان امین، طبقه ۸، واحد ۸۰۳

شماره تماس مطب دکتر شهریار حدادی: 

  • 09213585456
  • 09108315185
  • 02126806537
  • 02188777141

 

پیشنهاد مطالعه: بازسازی سینه بعد از سرطان سینه | همه چیز درباره بازسازی پستان

 

کلینیک مهزیار، کلینیک برتر ماموپلاستی در تهران

کلینیک زیبایی مهزیار، دارای بیش از ۱۶ سال سابقه در زمینه زیبایی و پزشکی با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های پیشرفته و تیمی متخصص، خدمات متنوعی ارائه می‌دهد و به یکی از برترین مراکز زیبایی ایران تبدیل شده است.

  • آدرس کلینیک مهزیار: خیابان فرشته، خیابان مریم شرقی
  • شماره تماس کلینیک مهزیار: 02122383400 - 02122383430 - 02122020073

 

کلینیک زیبایی دکتر نجف بیگی، بهترین کلینیک ماموپلاستی در تهران

کلینیک دکتر نجف بیگی، با بهره‌گیری از دستگاه های پیشرفته و نوآوری‌های مدرن، تعریف جدید و دقیقی از زیبایی ارائه می‌دهد. هدف این کلینیک ارائه بهترین راه‌حل‌ها برای زیباجویان است. بنابراین در طول مشاوره رایگان، برنامه‌های درمانی بر اساس نیازها، انتظارات و بودجه مراجعه کنندگان توصیه می‌شود.

آدرس و شماره تماس کلینیک دکتر نجف بیگی: 

  • جردن بالاتر از تقاطع حقانی خیابان کیش پلاک ۴۵ طبقه چهارم شرقی زنگ ۷  - شماره تماس: 02186084326
  • سعادت آباد میدان کاج خیابان سرو شرقی نرسیده به علامه شمالی پلاک ۶۴ طبقه ۵ زنگ ۵۲  - شماره تماس: 02126740054
  • فرشته ، خیابان مریم غربی ، مجتمع کوئین سنتر ، طبقه ۴ ، واحد ۴۰۶  - شماره تماس: 02126355106

 

دکتر فرهاد موسی زاده، بهترین پزشک جراح ماموپلاستی در تهران

دکتر موسی زاده، جراح و متخصص پستان، با بیست و یک سال تجربه و هزاران عمل جراحی به ویژه در زمینه های جراحی پستان اعم از :جراحی سرطان پستان، انکوپلاستی، بازسازی پستان، پروتز پستان، ماموپلاستی و جراحی تیروئید، با علم روز و تجربه کسب شده در طی این سال ها به بهترین شکل  ممکن در حال ارائه خدمت به بیماران عزیز می باشند. دکتر فرهاد موسی زاده در بیمارستان دی و بیمارستان بهمن نیز فعالیت دارند.

  • آدرس مطب دکتر فرهاد موسی زاده: خیابان ولیعصر ، سه راه توانیر ، روبروی اورژانس بیمارستان دی ، کوچه دوم گاندی ، ساختمان پزشکان دی ، پلاک 12 ، طبقه 8 ، واحد c
  • شماره تماس دکتر فرهاد موسی زاده: 02188676929  -  02188870913

 

دکتر ناهید نفیسی: بهترین پزشک خانم برای ماموپلاستی در تهران

دکتر ناهید نفیسی، فلوشیپ جراحی انکوپلاستیک پستان، متخصص جراحی زیبایی پستان و متخصص بیماریهای پستان هستند و می توانید با خیال راحت برای درمان بیماری های مربوط به پستان و انجام ماموپلاستی به او اعتماد کنید.

  • آدرس دکتر ناهید نفیسی: پاسداران، نبش اختیاریه جنوبی، پلاک ۲، طبقه اول
  • شماره تماس دکتر ناهید نفیسی: 02122545524  -  09301654495

 

دکتر پریسا عظیمی نژادان، بهترین پزشک زن برای ماموپلاستی در تهران

دکتر پریسا عظیمی نژادان، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سینه از آمریکا و فرانسه هستند و اگر می خواهید مشکلات مربوط به بیماری سینه و یا انجام ماموپلاستی را توسط پزشک زن انجام دهید، می توانید به او اعتماد کنید.

  • آدرس دکتر پریسا عظیمی نژادان: خیابان ولی عصر نرسیده به میدان ونک، خیابان چهاردهم گاندی، پلاک ۱۱، طبقه چهارم
  • شماره تماس دکتر پریسا عظیمی نژادان: 02188873915

 

کلینیک خانه سفید، بهترین کلینیک ماموپلاستی در تهران

کلینیک خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه خدمات زیبایی و پوست و مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۲۰ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

  • آدرس کلینیک خانه سفید: بلوار آفریقا، خیابان شهید دستگردی غربی، پلاک ۳۲۱
  • شماره تماس کلینیک خانه سفید: 02154503  -  02188870480  -  09122252731

 

پیشنهاد مطالعه: 5 علت خارش سینه زنان + درمان خارش پستان

 

کلام آخر

ماموپلاستی به گروهی از روش های جراحی اطلاق می شود که هدف آن تغییر شکل ظاهری سینه است و معمولا شامل 3 نوع جراحی از جمله بزرگ کردن سینه، کوچک کردن سینه و بازسازی سینه است. برای اینکه یک تجربه عالی از ماموپلاستی داشته باشید و به نتایج مطلوب و مورد نظر خود برسید، لازم است با بهترین پزشک و کلینیک برتر ماموپلاستی در تهران یا شهر خود آشنا شوید و بعد از انجام بررسی های لازم، بهترین پزشک یا کلینیک را برای انجام ماموپلاستی انتخاب نمایید.

برچسب ها:
ماموپلاستی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
فهرست موضوعات