دندانپزشکی و سلامت دهان

10 کلینیک برتر فیزیوتراپی در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

---

یکی از کاربردی ترین کلینیک های درمانی که در هر شهر از کشور باید تعدادی از آن ها وجود داشته باشند، کلینیک فیزیوتراپی است. در شهر تهران نیز شهروندان می توانند از این کلینیک ها برای توانبخشی های مورد نظر خود استفاده کنند.

به همین دلیل قصد داریم در ادامه این مطلب 10 کلینیک برتر فیزیوتراپی در تهران را نام برده و هم چنین خدمات این کلینیک ها را نیز بررسی کنیم. 

خدمات کلینیک های فیزیوتراپی

کلینیک های فیزیوتراپی با ارائه طیف گسترده ای از خدمات با هدف بهبود و بازیابی عملکرد فیزیکی، ارتقای رفاه کلی و افزایش کیفیت زندگی، نقش مهمی در اکوسیستم مراقبت های بهداشتی ایفا می کنند. این کلینیک ها توسط فیزیوتراپیست های واجد شرایطی که متخصصان آموزش دیده در زمینه آناتومی، فیزیولوژی و حرکت انسان هستند، کار می کنند. خدمات آن ها به افراد در هر سن و پیشینه ای از ورزشکارانی که از آسیب های ورزشی بهبود می یابند تا سالمندانی که به دنبال تسکین درد و بهبود تحرک هستند، ارائه می شود.
 

ارزیابی و تشخیص
یکی از خدمات اولیه ارائه شده توسط کلینیک های فیزیوتراپی، ارزیابی و تشخیص دقیق است. فیزیوتراپیست ها از دانش خود در مورد سیستم های اسکلتی عضلانی، عصبی و قلبی عروقی برای شناسایی علل اصلی درد، ناراحتی یا محدودیت های حرکتی بیمار استفاده می کنند. این شامل ارزیابی تاریخچه پزشکی بیمار، انجام معاینات فیزیکی و استفاده از تست های تخصصی برای تعیین مشکلات اساسی است.

برنامه ریزی درمان
بر اساس ارزیابی، فیزیوتراپیست ها برنامه های درمانی فردی را متناسب با نیازهای منحصر به فرد هر بیمار ایجاد می کنند. این برنامه ها ممکن است شامل ترکیبی از درمان های دستی، تمرینات، روش ها (مانند گرما، سرما، یا تحریک الکتریکی) و آموزش باشد. اهداف درمان معمولا بر کاهش درد، بهبود تحرک، استقلال عملکردی و پیشگیری از آسیب ‌های آینده تمرکز دارند.

مدیریت درد


کلینیک های فیزیوتراپی برای رسیدگی به اشکال مختلف درد، از جمله درد حاد و مزمن ناشی از جراحات، جراحی یا شرایط پزشکی مجهز هستند. فیزیوتراپیست ها از تکنیک هایی مانند درمان دستی، تحرک بافت نرم و دستکاری مفاصل برای کاهش درد و بهبودی استفاده می کنند.

توانبخشی
توانبخشی سنگ بنای خدمات فیزیوتراپی است، به ویژه برای افرادی که پس از جراحی، تصادف یا آسیب های ورزشی بهبود می یابند. فیزیوتراپیست ها بیماران را از طریق تمرینات و فعالیت های هدفمند راهنمایی می کنند که به بازسازی قدرت، انعطاف پذیری و هماهنگی کمک می کند. هدف این فرآیند بازیابی الگوهای حرکتی طبیعی و بازیابی توانایی های عملکردی است.

ترمیم حرکت
بسیاری از بیماران به دنبال خدمات فیزیوتراپی برای بازیابی حرکت و عملکرد از دست رفته به دلیل شرایطی مانند سکته مغزی، آسیب های مغزی تروماتیک یا اختلالات عصبی هستند. فیزیوتراپیست ها از تکنیک هایی مانند آموزش مجدد عصبی عضلانی برای کمک به بیماران در یادگیری مجدد و بهبود کنترل حرکت استفاده می کنند.

مراقبت های سالمندان
خدمات فیزیوتراپی برای سالمندانی که مشکلات مربوط به سن مانند درد مفاصل، مشکلات تعادلی و کاهش تحرک را تجربه می کنند، ارزشمند است. فیزیوتراپیست ها مداخلاتی را برای بهبود قدرت، انعطاف پذیری و ثبات، بهبود کیفیت زندگی سالمندان و کاهش خطر سقوط طراحی می کنند.

مدیریت بیماری های مزمن
فیزیوتراپی در مدیریت شرایط مزمن مانند آرتریت، دیابت و بیماری قلبی نقش دارد. فیزیوتراپیست ها از طریق برنامه های ورزشی هدفمند و اصلاح شیوه زندگی، به بیماران در حفظ عملکرد فیزیکی، مدیریت علائم و بهبود سلامت کلی آن ها کمک می کنند.

آموزش و پیشگیری
کلینیک های فیزیوتراپی بر آموزش بیمار برای توانمندسازی افراد با دانش لازم برای پیشگیری از آسیب ها، مدیریت شرایط مزمن و حفظ یک سبک زندگی سالم تاکید دارند. فیزیوتراپیست ها به بیماران در مورد حرکت درست بدن، تکنیک های ورزشی و تغییرات سبک زندگی که به بهزیستی طولانی مدت کمک می کند را آموزش می دهند.

معرفی 10 کلینیک برتر فیزیوتراپی در تهران

در این قسمت برای آشنایی بیشتر 10 کلینیک برتر فیزیو تراپی در تهران را نام برده و مشخصات لازم برای رزرو وقت را نیز برای شما بیان خواهیم کرد.

فیزیوتراپی صبای سلامت

این مرکز به دلیل داشتن کادری ماهر و آگاه و هم چنین تجهیزات الکتروتراپی پیشرفته، درمان‌ های امواج شوک، لیزر و غیره، متمایز است. در نتیجه فیزیوتراپی صبای سلامت مرکز در بین بهترین مراکز فیزیوتراپی تهران جایگاه برجسته ای را کسب کرده است.
آدرس: تهران ، بلوار مرزداران ، خیابان البرز ، کوچه البرز یکم ، پلاک ۱۰ ، طبقه دوم
شماره تماس: 02144801802

کلینیک فیزیوتراپی قرار

این مرکز درمانی واقع در محله پاسداران تهران، دارای محیطی آرام و لذت بخش است. این کلینیک علاوه بر فیزیوتراپیست های ماهر و آگاه، مجهز به تجهیزات جامع و مدرنی است که برای استفاده شما آماده است.
آدرس: پاسداران، خیابان پایدارفرد، نبش بوستان هفتم، بین بانک آینده و موسسه ملل(پلاک 146)، واحد 401، طبقه 4
شماره تماس: 02122560720

کلینیک فیزیوتراپی آذر

در این کلینیک، تاکید اولیه بر درمان های دستی و ورزشی است. علاوه بر این، این مرکز مجهز به تجهیزات مدرن و امروزی است. افرادی که به دنبال رهایی از ناراحتی هایی مانند درد مفاصل، مشکلات ستون فقرات، کمردرد، ناراحتی گردن، سیاتیک و غیره هستند، می توانند از خدمات ارائه شده در این مرکز استفاده کنند.
آدرس: · دروس,تقاطع بلوار کاوه و دولت ابتدای وارسته ساختمان وارسته طبقه۳واحد 15
شماره تماس: · ۰۲۱۲۲۷۷۰۶۶۵

کلینیک فیزیوتراپی سورنا

این کلینیک تمرکز ویژه ای بر رسیدگی به نگرانی های اسکلتی عضلانی، چالش های مربوط به سکته مغزی، شرایط عصبی و نیازهای توانبخشی پس از جراحی دارد.
آدرس: تهران، منطقه 1، محله فرمانیه، میدان نو بنیاد، کوچه کوهستان 5، ساختمن پزشکان کوهستان، پلاک 5، طبقه اول، واحد 2
شماره تماس: 02122828708

فیزیوتراپی جاوری

این مؤسسه با سابقه ای غنی که حدودا دو دهه در این زمینه را در بر می گیرد، به عنوان یک مرکز نمونه فیزیوتراپی در تهران، با بهره گیری از فناوری های پیشرفته شناخته شده است.
آدرس: خیابان آزادی –  نبش جیحون – جنب پل هوایی (بانک رفاه) – پ 366 – طبقه سوم همراه با آسانسور
شماره تماس: 66021777-021

کلینیک فیزیوتراپی رسا

کلینیک رسا در تهران با فیزیوتراپیست های برتر خود که از تکنیک های درمانی مدرن استفاده می کنند و توسط تیمی آگاه و متبحر پشتیبانی می شود. این کلینیک نیز جز 10 کلینیک برتر فیزیوتراپی در تهران شناخته می شود. 
آدرس: خیابان شریعتی، پل صدر بالاتر از مترو پلاک ۱۷۳۰ ساختمان رسا
شماره تماس: 02122638962

کلینیک فیزیوتراپی ظفر

این کلینیک با داشتن سابقه 18 ساله، به عنوان یکی از برترین مراکز فیزیوتراپی تهران شهرت یافته است. کلینیک فیزیوتراپی ظفر با مجموعه گسترده ای از تجهیزات پیشرفته خود متمایز است که طیف گسترده ای از خدمات از جمله درمان آرتریت مفاصل، اسپاسم عضلات گردن، انحرافات ستون فقرات و همچنین رفع ناراحتی در زانو، شانه، لگن و گردن را تسهیل می کند.
آدرس: شریعتی ، ابتدای ظفر ، ساختمان پزشکان سبز پلاک ۷ ، طبقه سوم واحد 13
شماره تماس: 02122250685

همچنین میتوانید بخوانید : آیا دیسک کمر قابل درمان است؟ + معرفی بهترین دکترهای دیسک کمر

کلینیک فیزیوتراپی نیک

این مرکز که در امیرآباد شمالی واقع شده است، به عنوان یکی از بهترین و با سابقه ترین مراکز فیزیوتراپی منطقه بین 10 کلینیک برتر فیزیوتراپی در تهران قرار دارد. 
آدرس:     تهران، منطقه ۶، محله فاطمی، خیابان کارگر شمالی (امیرآباد)، خیابان شکراله (یکم)، پلاک ۱۳۱، طبقه دوم
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۱۴۵۲۷  

کلینیک فیزیوتراپی دایان

این مرکز که در بین برترین کلینیک های فیزیوتراپی در شمال شرق و شمال تهران قرار دارد، طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد.
آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت سه راه نشاط، نبش کوچه تراب، پلاک ۳۵۴، طبقه اول واحد ۱
شماره تماس:     ۰۲۱۲۲۷۶۴۵۵۵

کلینیک فیزیوتراپی توان نوین

از دیگر مراکز بین 10کلینیک برتر فیزیوتراپی در تهران توان نوین است که این کلینیک نیز بهترین خدمات در این زمینه را ارائه می دهد.
آدرس: میدان قدس، خیابان نیاوران، خیابان کبیری روبروی آتشنشانی و شهر کتاب مجتمع مریم، پلاک ۴۴
شماره تماس:  ۲۲۷۴۵۹۱۴

سخن پایانی 
اگر نیاز به خدمات فیزیوتراپی در شهر تهران دارید، نیاز است تا با 10 کلینیک برتر فیزیوتراپی در تهران که در مناطق مختلف این شهر قرار دارند آشنا شوید. در این صورت بهتر می توانید یک کلینیک مناسب با خدماتی که نیاز دارید را پیدا کنید.
 

برچسب ها:
دکتر ارتوپد
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید