دندانپزشکی و سلامت دهان

10 کلینیک برتر سردرد و میگرن در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

کلینیک سردرد و میگرن مرکزی است که برای تشخیص، درمان و مدیریت سردردها و میگرن‌ها به بیماران خدمات ارائه می‌دهد. این کلینیک‌ها معمولاً توسط تخصصی‌های نورولوژی، عصب‌روانشناسی، روان‌پزشکی و دیگر تخصص‌های مرتبط راه‌اندازی می‌شوند.

امروزه بیشتر افراد از سردرد و میگرن رنج می‌برند. سردرد محدوده سنی ندارد و در هر سنی گریبان گیر افراد می‌شود. گاهی این نوع سردردها به حدی دردآور است که روال طبیعی زندگی شما را بر هم می‌زند. در این حال این سردردهای شدید و مداوم را پزشک معالج میگرن تشخیص می‌دهد. کسانی که سردرد و میگرن در هر روز و هر ساعت به سراغ آن‌ها می‌آید، می‌بایست زیر نظر یک متخصص ماهر قرار گیرند.

پزشک این حوزه در یک پروسه منظم به شما کمک می‌کند تا با مصرف برخی داروها سردرد و میگرن شما کاهش و نابود شود. در این مقاله به بررسی 10 کلینیک برتر سردرد و میگرن در تهران خواهیم پرداخت، اگر شما نیز از مشکلات سردرد و میگرن رنج می‌برید با ما تا انتها همراه باشید. 

میگرن چیست و چه علتی دارد؟ 


نوعی از سردرد، میگرن نام دارد. درد میگرن به طوری است که در یک طرف سر، دردهای شدید ضربان‌داری رخ می‌دهد. از علائم متداول میگرن می‌توان به مواردی همچون حساسیت شدید به نور و صدا، حالت تهوع و استفراغ اشاره کرد. حملات میگرنی به عوامل مختلفی بستگی دارد، این عوامل نظیر قرار گرفتن در معرض دود، تغییر سطح هورمون‌ها و حذف یک وعده غذایی است.

بیشتر حملات میگرن از ۴ تا ۷۲ ساعت طول می‌کشد. به طور کلی علت میگرن ثابت نشده‌است. با این حال برخی پزشکان معتقد هستند که مغز افرادی که میگرن دارند، در برابر محرک‌های محیطی نظیر استرس یا اختلال خواب واکنش شدیدتری نشان می‌دهد.

اطلاع از 10 کلینیک برتر سردرد و میگرن در تهران


میگرن به انواع گوناگونی تقسیم بندی می‌شود. میگرن صورت، میگرن هاله، میگرن طولانی، میگرن شریان باسیلار و میگرن شبکیه از انواع رایج میگرن می‌باشند. به همین ترتیب برای تشخیص نوع میگرن نیاز به متخصصی است تا با علم و تجربه کافی بتواند میگرن را تشخیص دهد. در نتیجه افرادی که از سردرد رنج می‌برند، همواره به دنبال بهترین پزشک در این حوزه هستند. 10 کلینیک برتر سردرد و میگرن در تهران شامل موارد زیر است. 

کلینیک دکتر مهدی دهقانی


دکتر دهقانی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تبریز می‌باشند. اولین اقدام ایشان برای درمان سردرد، استفاده از درمان‌های غیر داروهایی است. ایشان مقاله‌های بسیاری در حوزه مغز و اعصاب دارند و بالغ بر ۱۳ مقاله انگلیسی علمی معتبرترین مجلات ISI اروپایی چاپ کرده‌اند. چنانچه با مشکلاتی نظیر تشنج، صرع، سکته مغزی، سردرد، سرگیجه، اختلال در سطح هوشیاری و فلج مغزی مواجه هستید، می‌توانید با این پزشک معالج در ارتباط باشید.
آدرس: تهران، ضلع شمالی میدان پونک، نبش کوچه نهم، پلاک ۳۰، طبقه پنج، واحد ۹
تلفن: 02144477467

کلینیک تخصصی سردرد تهران 


کلینیک تخصصی سردرد در تهران اولین کلینیک در این حوزه می‌باشد. با توجه به تجربه بالای متخصصان در این کلینیک همواره افراد زیادی به این کلینیک مراجعه می‌کنند. چرا که پزشکان متخصص در کلینیک سردرد تکنیک‌های جدید درمانی مبتنی بر مطالعات خود در علوم پزشکی و مقالاتی که ارائه می‌دهند، به بیمار پیشنهاد می‌کنند.
آدرس: تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک ۱۴
تلفن: 02188672759

مطب دکتر لیلا رئیس محمدی 

پیشنهاد دیگر ما به شما، دکتر لیلا رئیس محمدی می‌باشد. متخصص مغز و اعصاب، ستون فقرات، فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران و رتبه بالا در بورد تخصصی را در کارنامه ایشان شاهد هستیم. از طرفی این پزشک زحمتکش برای سهولت کار بیماران خود با تمامی بیمه‌های تامین اجتماعی، بیمه سلامت خدمات درمانی و نیروی مسلح قرار دارند. 
آدرس: تهران، چیتگر، شهرک گلستان، بلوار امیرکبیر، بین کاج و هاشم زاده، پلاک ۱۹۹
تلفن: 02177318957

کلینیک دکتر شادی شکوه یار

دکتر شادی شکوه یار متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) هستند. تجربه‌ی بالا ایشان باعث شده تا بسیاری از مراجعه کنندگان ایشان نتایج رضایت بخشی را داشته‌باشند. خدماتی که در کلینیک ایشان ارائه می‌گردد، مواردی همچون نوار مغز، نوار عصب، نوار چشم و نوار عضله می‌باشد.
آدرس: تهران، بلوار میرداماد، جنب برج‌های اسکان، پلاک ۳۶۷، طبقه ۲
تلفن: 02125015674

همچنین میتوانید بخوانید:میگرن قاعدگی چیست | درمان سریع سردرد پریود

مطب دکتر مهران همای نیک‌فر

دکتر مهران همای نیک‌فر از پزشکانی هستند که امکان مشاوره آنلاین را نیز برای بیماران خود فراهم کرده‌اند. ایشان متخصص مغز و اعصاب را در کارنامه تخصصی خود دارند. به دلیل تجربه و تخصص ایشان در این حوزه میزان رضایت افراد مراجعه کننده به ایشان بسیار بالا می‌باشد. 
آدرس: تهران، صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان ولیعصر، پلاک ۲۷، طبقه اول
تلفن: 02144026276

کلینیک دکتر مریم سلیمانی قره تپه 


یکی دیگر از متخصصان ماهر، دکتر مریم سلیمانی قره تپه می‌باشند که فوق تخصص مغز و اعصاب هستند. دکتر سلیمانی جهت بیماری‌های سردرد میگرنی، سکته مغزی، مشکلات خواب و بیماری‌های مغز و اعصاب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند. روشی درمانی ایشان بدون استفاده از دارو برای بیماران خود است. 
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی اورژانس بیمارستان دی، ساختمان پزشکان آریا، طبقه دوم، واحد ۵
تلفن: 02188201440

کلینیک دکتر حسین کچویی


از متخصصان برتر مغز و اعصاب، دکتر حسین کچویی می‌باشند. حیطه تخصصی ایشان درمان اختلالات و بیماری‌های نظیر صرع، تشنج، فراموشی و اختلال در حافظه و مشکلات در هوشیاری است. علاوه بر مطب ایشان در بیمارستان‌های خاتم‌انبیا و ساسان آماده پذیرش بیماران هستند.
آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، ساختمان پزشکان صدرا، پلاک ۲۰۰، طبقه ۷
تلفن: 02188621366

کلینیک دکتر ناصر زنگ آبادی

دکتر ناصر زنگ آبادی نیز در شمار بهترین متخصصان مغز و اعصاب قرار دارند. ایشان علاوه بر تخصص در زمینه مغز و اعصاب، دارای مدرک فوق تخصص نوروافتالمولوژی در کانادا می‌باشند. ایشان در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه هستند و ضمن تدریس به معالجه بیماران خود نیز مشغول می‌باشند.
آدرس: تهران، خیابان دکتر شریعتی، خیابان میرداماد، پلاک ۲۷، طبقه سوم
تلفن: 02122923572

کلینیک دکتر محمد رضوانی

دکتر رضوانی از سال هفتاد و سه تا هشتاد موفق به کسب دوره پزشکی عمومی از دانشگاه تهران شده‌اند. وی همچنین از دانشگاه مونستر آلمان در زمینه صرع مدرک فوق تخصصی را کسب نمودند. ایشان با تجربه و مهارت خود در انجمن و اتحادیه‌هایی نظیر صرع، ام اس، نورولوژی و ... عضویت دارند.
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، بن بست چمن، مجتمع پزشکان ساعی، واحد ۶
تلفن: 02188799450

کلینیک دکتر آوا علیان

دکتر آوا علیان از پزشکان بسیار ماهری می‌باشند. ایشان در حوزه بیماری‌های مغز و اعصاب، نخاع، تشنج، سردردهای مزمن، سکته مغزی، تست حافظه، نوار عصب، اختلالات حرکتی، فراموشی، آلزایمر، اختلالات تکلم و پارکینسون فعالیت دارند. به همین دلیل افراد زیادی به ایشان مراجعه می‌کنند.
آدرس: تهران، سعادت آباد، بین چهارراه سرو و میدان کتاب، روبروی بانک صادرات، پلاک ۱۲۱، طبقه دو
تلفن: 09390055344

سخن آخر 
سردرد از مشکلاتی است که بسیاری از افراد را به خود درگیر می‌کند. این بیماری در بعضی از افراد منجر به آسیب بسیاری به سیستم عصبی می‌شود. در نتیجه بر فرد واجب است تا زیر نظر پزشک معالج این بیماری را درمان کند. در این مقاله به بررسی و معرفی 10 کلینیک برتر سردرد و میگرن در تهران پرداختیم. به غیر از موارد گفته شده، متخصصان بسیاری نیز در تهران به چشم می‌خورند که قابلیت درمان سردرد و میگرن را دارند.
 

برچسب ها:
درد میگرنی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید