دندانپزشکی و سلامت دهان

10 کلینیک برتر دیالیز در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

دیالیز به بیماران کمک می‌کند تا مایعات و الکترولیت‌های بدن در حالت متعادل خود قرار بگیرند. تهران از قطب‌های معروف برای دیالیز در کشور شناخته می‌شود، در نتیجه در این مقاله به بررسی 10 کلینیک برتر دیالیز در تهران می‌پردازیم.

کلیه از اصلی‌ترین عضوهای بدن است. وظیفه اصلی این عضو خارج کردن مواد زاید و مایعات اضافی از بدن می‌باشد. این مواد زاید به مثانه فرستاده شده و با ادرار از بدن خارج می‌شوند. در صورتی که کلیه قادر به انجام وظیفه خود نباشد، دیالیز کار کلیه را انجام می‌دهد. این روش درمانی از دهه‌ی ۱۹۴۰ میلادی برای افراد مبتلا به مشکلات کلیوی مورد استفاده قرار گرفت.

این کار کمک می‌کند تا مایعات و الکترولیت‌های بدن در حالت متعادل خود قرار بگیرند. تهران از قطب‌های معروف برای دیالیز در کشور شناخته می‌شود، در نتیجه در این مقاله به بررسی 10 کلینیک برتر دیالیز در تهران می‌پردازیم.

چه عواملی باعث از بین رفتن قدرت کلیه می‌شود؟ 


اغلب تشخیص تفاوت درد کلیه و کمر به سختی قابل تشخیص است اما به طور معمول درد کلیه عمیق‌تر و در ناحیه بالاتر از انتهای ستون فقرات بروز می‌کند، سنگ کلیه و عفونت‌های دستگاه اداری شایع‌ترین علل درد کلیوی هستند. از علائم اختلال در کلیه مواردی همچون تکرر ادرار، خون در ادرار، جوش‌های پوستی و خارش، ادرار کف آلود، احساس فشار یا دفع ادرار به سختی، پف کردن زیر چشم، حالت تهوع، گیجی، بوی بد دهان، فشار خون بالا، از دست دادن اشتها، افزایش و کاهش حجم ادرار و ورم دست و پا می‌باشد. در صورتی که بیماری دیابت یا فشار خون بالا داشته‌باشد، خطر ابتلا به بیماری‌های کلیوی را افزایش می‌دهد.


اطلاع از 10 کلینیک برتر دیالیز در تهران


دیالیز خود به دو روش قابل انجام است. همودیالیز و دیالیز صفاقی از روش‌های دیالیز می‌باشد. برای انجام دیالیز فرد باید آمادگی لازم را به این جهت داشته‌باشد. قبل از اولین جلسه، پزشک با انجام یک جراحی کوچک، لوله و یا وسیله‌ای برای رسیدن به جریان خون را در بدن کارگزاری خواهد کرد. در ضمن هنگامی که بیمار برای دیالیز به مراکز درمانی مراجعه می‌کند، بهتر است لباس راحتی به تن داشته‌باشد و توصیه‌های پزشک را به بهترین نحوه ممکن انجام دهد. به همین جهت افرادی که دچار نارسایی کلیه هستند به دنبال بهترین مرکز می‌باشند تا انجام دیالیز برای آن‌ها به بهترین نحوه انجام بگیرد. 10 کلینیک برتر دیالیز در تهران شامل موارد زیر است.


مرکز همودیالیز موعود


مرکز همودیالیز موعود در راستای خدمت رسانی در سال ۱۳۹۶ به همت آقای دکتر فرشاد اسکندری و پس از اخذ کلیه مجوزها و استانداردهای لازم موفق به احداث و راه اندازی این مرکز شد. این مرکز برای رفاه حال مردم در همه روزها و در هر ساعتی آماده خدمت رسانی است.
آدرس: تهران، خیابان امام رضا (ع)، شهرک خاورشهر، جنب کلانتری
تلفن: 02133851088

مرکز دیالیز رسالت 


از دیگر مراکزی که به بیماران دیالیز خدمات رسانی می‌کند، مرکز دیالیز رسالت نام دارد. این مرکز با کمک کادری مجرب همواره سعی در بهبود افراد دیالیزی دارد به همین منظور در تمام روزهای هفته کمک حال مردم است. 
آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، کوچه شهید شادکی، جنب مسجد سید الشهدا
تلفن: 02122307961


مرکز دیالیز شهید شوریده


این مرکز مجهز به کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات دیالیز است. نوبت دهی این کلینیک به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر می‌باشد. مرکز دیالیز شهید شوریده همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر پذیرای بیماران است.
آدرس: تهران، شیخ هادی، خیابان ولیعصر، خیابان پاستور
تلفن: 021284286288


مرکز دیالیز مادر


از دیگر مراکز مهم کلیه در تهران، مرکز دیالیز مادر نام دارد. این مرکز مشاوره آنلاین را نیز برای بیماران خود فراهم کرده‌است. به علاوه این مرکز با توجه به متخصصین مجرب و تجهیزات پیشرفته همواره سعی در خدمات رسانی به مردم را دارد.
آدرس: تهران، خیابان هفت حوض، خیابان ۵۸، خیابان یکم شرقی
تلفن: 02177942000


مرکز دیالیز لاله


این مرکز در زمینه دیالیز از دستگاه‌ها و امکانات روز دنیا برخوردار است و بیماران این حوزه خدمت رسانی مناسبی را ارائه می‌کند. بخش دیالیز در طبقه منفی یک این مرکز قرار دارد و شامل ۴ تخت فعال و اتاق ایزوله است.
آدرس: تهران، شهرک غرب، فاز ۵، نبش فلامک جنوبی
تلفن: 02188563020


مرکز دیالیز بهمن


در غرب تهران مرکز دیالیز بهمن یک انتخاب مناسب برای بیماران دیالیزی می‌باشد. بخش دیالیز این مرکز در طبقه منفی یک قرار دارد و در کنار پزشکان فوق تخصص و پرسنل با تجربه از ۸ تخت فعال همراه با ۱۰ دستگاه برخودار است. 
آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین شمالی
تلفن: 02182499677


مرکز دیالیز عرفان


مرکز دیالیز عرفان آماده خدمات رسانی به افراد می‌باشد. پس از معرفی بیمار توسط پزشک فوق تخصص، پرستاران با تجربه پس از تعیین دسترسی عروق و تعیین نوبت به صورت شبانه روزی همودیالیز بیماران انجام می‌شود.
آدرس: تهران، بزرگراه نیایش غرب، خیابان امام حسین (ع)، تقاطع بهار، شماره ۱۷
تلفن: 02149796000

همچنین بخوانید: همه چیز درباره سنگ کلیه + علائم و راه های درمان


مرکز دیالیز شهید هاشمی‌نژاد


بخش همودیالیز شهید هاشمی‌نژاد از سال ۱۳۶۵ آغاز به کار نموده‌است و این بخش در طبقه منفی یک قرار دارد. به علاوه این مرکز دارای ۳۳ تخت مجهز می‌باشد.
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه شهید والی
تلفن: 02181161


مرکز دیالیز مهر


یکی از باسابقه‌ترین مراکز دیالیز در تهران، مرکز دیالیز مهر نامیده می‌شود. این بخش در طبقه دوم قرار دارد. در مرکز مهر ۸ دستگاه پیشرفته دیالیز که مطابق با تکنولوژی روز دنیا می‌باشند، وجود دارند که امکان خدمت رسانی به بیش از ۴۰ بیمار را دارد.
آدرس: تهران، میدان ولیعصر، خیابان زرتشت غربی
تلفن: 02188982000


مرکز دیالیز آراد


مرکز دیالیز آراد در مرکز تهران به صورت ویژه خدماتی همچون همودیالیز را انجام می‌دهد. ساعت کاری این مرکز از ۷ صبح تا ۱۰ شب می‌باشد. در کنار تجهیزات پیشرفته این مرکز از پزشکان و پرستاران با تجربه و ماهری نیز برخوردار است.
آدرس: تهران، خیابان سمیه، بین خیابان دکتر شریعتی و بهار
تلفن: 02173991249
سخن آخر
همانطور که گفته شد، کلیه یکی از اعضای مهم بدن است که عمل تصفیه خون را بر عهده دارد. هرگاه که کلیه دچار نارسایی شود، دیالیز به کمک افراد می‌آید. در این مقاله به معرفی 10 کلینیک برتر دیالیز در تهران پرداخته‌شد تا افرادی که از مشکل کلیه رنج می‌برند، بتوانند با آسودگی خاطر خود را به این مراکز بسپارند. توجه کنید که دیالیز بسیار مهم است و حتما باید زیر نظر یک پزشک متخصص قرار بگیرید. 
 

برچسب ها:
کلیه سالم
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید