دندانپزشکی و سلامت دهان

10 کلینیک برتر جراحی بینی در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

جراحی بینی (Rhinoplasty) یک روش جراحی تغییر شکل و ترمیم بینی است. این روش ممکن است به منظور بهبود ظاهر بینی، اصلاح تنفس ناشی از مشکلات ساختاری بینی یا ترمیم آسیب‌های ناشی از صدمات باشد.

از گذشته تا به امروز عضوی از بدن که به طور متداول در زیبایی افراد تاثیرگذار بوده، بینی است. به همین دلیل خانم‌های بسیاری به دنبال کلینیکی هستند تا عمل جراحی بینی خود را به دست آن بسپارند. به دلیل اهمیت زیبایی بینی این موضوع در بین مردان نیز رسوخ کرده‌است.

تهران یکی از قطب‌های این عمل زیبایی در سراسر کشور محسوب می‌شود. در نتیجه افرادی که ساکن تهران هستند یا به جهت اینگونه عمل به این شهر می‌روند. همواره به دنبال بهترین کلینیک جراحی بینی هستند تا نتیجه مطلوبی برای آن‌ها حاصل شود. در این مقاله سعی بر این داریم تا به معرفی 10 کلینیک برتر جراحی بینی در تهران بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

چه معیارهای در هنگام انتخاب بهترین کلینیک جراحی بینی تاثیرگذار است؟

به هنگام انتخاب بهترین کلینیک می‌بایست به یک سری از نکات توجه شود. چرا که این نکات هستند که به شما در جهت انتخاب کلینیک مناسب جراحی بینی کمک می‌کنند. اولین معیار برای همه‌ی افراد میزان مهارت جراح می‌باشد. زیرا در صورت عدم تخصص فرد در این زمینه، بینی فرد مراجعه کننده ممکن است، دچار مشکلات متعدد دیگری نیز بشود. به همین دلیل قبل از انجام عمل جراحی حتما نمونه کارهای فرد را مشاهده کنید. از طرفی این اطمینان را داشته باشید که جراح در یک مرکز پزشکی معتبر و با کمک تجهیزات پیشرفته جراحی را شروع می‌کند. چرا که این موضوع تاثیر مستقیمی در ایمنی و موفقیت عمل دارد.

معرفی 10 کلینیک برتر جراحی بینی در تهران

قبل از اینکه به سراغ انتخاب بهترین کلینیک بپردازید. باید از شرایط بینی خود آگاه شوید. بینی‌ها به طور معمول دو صورت گوشتی و استخوانی وجود دارند. بینی گوشتی معمولا غضروف نرمی در آن‌ها دیده می‌شود. در حالی که بینی استخوانی غضروفی سخت دارد. بعد از این مرحله شما باید آمادگی لازم به جهت این جراحی را داشته‌باشید. این نکات همچون عدم استرس، کنار گذاشتن دخانیات و داشتن شرایط جسمانی مناسب می‌باشد. 10 کلینیک برتر جراحی بینی در تهران شامل موارد زیر است.

برترین کلینیک های برتر جراحی برتر در تهران کدامند

کلینیک دکتر فرخی

دکتر بهزاد فرخی با ۱۵ سال سابقه جراحی زیبایی از بهترین جراحان زیبایی ایران هستند. دکتر فرخی در سال ۱۳۶۴ از دبیرستان تیزهوشان علامه حلی فارغ التحصیل شد و در همان سال در دانشگاه علوم پزشکی تهران رشته پزشکی عمومی را شروع کرد و پس در سال ۱۳۷۴ رشته جراحی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران شروع و در سال ۱۳۷۸ دوره را با برد تخصصی به پایان رسانید. در سال ۱۳۸۴ دوره جراحی پلاستیک و ترمیمی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران شروع و در سال ۱۳۷۸ دوره را به پایان رسانید.

آدرس : تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۳، واحد ۱۰۲

تلفن : ۰۹۳۶۱۲۴۱۷۴۶  -  ۰۲۱۸۸۶۷۵۹۶۶  -  ۰۹۲۲۱۲۴۱۷۱۲

کلینیک دکتر علی جاودانی

دکتر علی جاودانی از متخصصانی هستند که دوره عمومی و تخصص خود را در دانشگاه‌های معتبری همچون شیراز و علوم پزشکی ایران گذرانده‌اند. در حال حاضر ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و انجمن راینولوژی آمریکا می‌باشند. درصد بالای موفقیت‌های عمل‌ بینی ایشان، افراد زیادی را ترغیب به انتخاب این کلینیک می‌کنند. به علاوه تمامی پروسه جراحی نظیر مشاوره قبل از عمل، خود جراحی و مراقبت بعد از عمل توسط خود ایشان صورت می‌گیرد.
آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان فرحزادی، کوچه عباسی انار، پلاک۵۱، واحد۲۱
تلفن: 02188690909

کلینیک دکتر یوسف شفایی


یکی دیگر از کلینیک‌های برتر در این حوزه، کلینیک دکتر یوسف شفایی می‌باشد. دکتر شفایی استاد دانشگاه، مرتبه علمی دانشیار، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، عضو انجمن جراحان پلاستیک و سابقه‌ای بیش از ۲۰ سال توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند. همچنین در زمینه‌های دیگر جراحی پلاستیکی نظیر جراحی بازو، پروتز گونه، لیفت صورت، جراحی زیبایی شکم، جراحی پلک، پروتز چانه و لیفت شقیقه نیز فعالیت دارند.
آدرس: تهران، خیابان مطهری، نرسیده به خیابان فجر، ساختمان پزشکان نور، پلاک ۲۸۲
تلفن: 09335637530

کلینیک دکتر حمیدرضا راستی

همچنین بخوانید: سریعترین راه های درمان خشکی بینی


یکی از متخصصان با تجربه در حوزه جراحی بینی، دکتر حمیدرضا راستی می‌باشد. دکتر راستی در زمینه جراحی بینی گوشتی، غضروفی و بینی دارای انحراف مهارت کافی را دارند. همچنین روش‌هایی که ایشان برای جراحی‌های خود در نظر می‌گیرند، مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا است. یکی از مزیت‌های جراحی بینی توسط دکتر راستی عدم استفاده از تامپون می‌باشد که در این حالت فرد بعد جراحی به راحتی نفس می‌کشد.
آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، ساختمان آرام، پلاک ۵۶
تلفن: 02128425837

کلینیک دکتر آرش شرفیان


دکتر شرفیان تخصص گوش، حلق و بینی را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دریافت کرده‌اند. در حال حاضر یکی از بهترین جراحان بینی در تهران می‌باشند که آمار مراجعین و رضایت افراد بالا است. ایشان به طور مداوم از تکنیک TIG در عمل‌های زیبایی خود استفاده می‌کنند.  به علاوه عمل‌های زیبایی دیگری که هر فرد متقاضی خواهان باشد را با مناسب‌ترین روش ممکن انجام می‌دهند.
آدرس: تهران، خیابان شریعتی، روبروی میرداماد، پلاک ۱۴
تلفن: 09025554553

کلینیک دکتر سیده مطهره عبدالهی


دکتر عبدالهی دوره عمومی و تخصص خود را از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شده‌اند. از طرفی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی هستند و بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک خود را در دانشگاه علوم پزشکی ایران با نمره بالا پشت سر گذاشته‌اند. به علاوه درصد بالای موفقیت جراحی‌های ایشان به عواملی همچون اولویت قرار دادن سلامت بیماری، مشاوره درست، در نظر گرفتن سن فرد و تمرکز بالا در تناسب بینی وابسته است.
آدرس: تهران، جردن، امانیه
تلفن: 09125398062

کلینیک دکتر شبنم شادابی


یکی از پزشکان موفق در حوزه جراحی بینی، دکتر شبنم شادابی می‌باشند. ایشان در سال ۸۵ تخصص خود را از دانشگاه تهران با نمره بالا کسب کردند و سپس دوره تکمیلی خود را در دانشگاه بلژیک گذارنده‌اند. تمام این تجربیات باعث شده تا ایشان به عنوان یکی از جراحان سرشناس جراح بینی شناخته شوند.
آدرس: تهران، دیباج جنوبی، خیابان برادران جوزی، طبقه اول، واحد ۳
تلفن: 09120806089

کلینیک دکتر شهریار حدادی


دکتر شهریار حدادی جراحی عمومی خود را از مشهد دریاف کرده‌اند. سپس استادیار جراحی پلاستیک در علوم پزشکی تهران و موفق به کسب عضویت انجمن جراحان پلاستیک شدند. به علاوه ایشان با سابقه درخشانی که دارند مشغول به ارائه انواع خدمات زیبایی همچون جراحی پلک، بینی و خدمات پوستی می‌باشند.
آدرس: تهران، میدان ونک، انتهای گاندی شمالی، پلاک ۴۲
تلفن: 02188777141

کلینیک امیررضا معتبر


یکی دیگر از جراحان معروف در بخش جراحی بینی دکتر امیررضا معتبر نام دارد. ایشان مدرک بورد خود را از دانشگاه علوم پزشکی با رتبه بالا دریافت کرده‌اند. همچنین ایشان استادیار و عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی می‌باشند. دکتر معتبر با چندین سال سابقه و با ارائه خدماتی همچون زیبایی بینی، صورت و پلک می‌پردازند.
آدرس: تهران، میدان مادر، کوچه شریفی، واحد ۲، پلاک ۴
تلفن: 02126645841

کلینیک دکتر لیلا ملکی


دکتر لیلا ملکی تخصص خود را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرده‌اند. اکنون یکی از بهترین جراحان شناخته شده در تهران محسوب می‌شوند. رضایت مراجعه کنندگان ایشان نشان دهنده بالا بودن مهارت و تجربه بالای ایشان است.
آدرس: تهران، زعفرانیه، ساختمان فرخ، طبقه۳، واحد ۳۰۵
تلفن: 09100703090

کلینیک دکتر محسن اسدی


دکتر رجب‌پور ۲۰ سال سابقه در حوزه انجام عمل زیبایی دارند. به علاوه ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران نیز هستند. ایشان با انجام عمل‌های تخصصی بینی به سبک‌های مختلف توانسته رضایت حداکثر بیماران را به خود جلب کند.
آدرس: تهران، قیطریه، بلوار کاوه، پلاک ۲۱
تلفن: 02122617680
سخن آخر
جراحی بینی از مواردی است که اگر به صورت دقیق رعایت نشود. باعث بروز عوارض بسیاری بر فرد می‌گردد. تهران از شهرهایی است که همواره مراجعه کنندگان بسیاری دارد. در همین راستا در این مقاله به معرفی ۱۰ کلینیک برتر جراحی بینی در تهران پرداختیم تا افرادی که قصد جراحی بینی دارند، بتوانند با آسودگی خاطر کلینیک مورد نظر خود را انتخاب نمایند. به علاوه تنها انتخاب کلینیک مهم نیست بلکه مراقبت‌های بعد از جراحی نیز بسیار ضروری می‌باشد.
 

برچسب ها:
جراحی بینی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید