دندانپزشکی و سلامت دهان

آشنایی با 10 کلینیک برتر لاپاراسکوپی به همراه آدرس و شماره تماس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

لاپاراسکوپی یک روش جراحی است که شامل ایجاد برش های کوچک در بدن و قرار دادن یک لوله نازک و انعطاف پذیر به نام لاپاراسکوپ است.

10 کلینیک برتر لاپاراسکوپی در تهران

10 کلینیک برتر لاپاراسکوپی در تهران

امروزه یکی از بهترین روش های جراحی که جراحت کمی را نیز از خود به جا می گذارد، لاپاراسکوپی است. پزشکان بسیاری در سراسر کشور مخصوصا  تهران وجود دارند که این روش را به بهترین شکل برای درمان انواع بیماری های مختلف انجام می دهند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا 10 کلینیک برتر لاپاراسکوپی در تهران را معرفی کرده و ویژگی ها به همراه خدمات را نیز معرفی کنیم.


خدماتی که در کلینیک های لاپاراسکوپی ارائه می شوند:


کلینیک های لاپاراسکوپی طیف وسیعی از خدمات پزشکی تخصصی را ارائه می دهند که از روش های لاپاراسکوپی استفاده به عنوان جراحی کم تهاجمی استفاده می کنند. لاپاراسکوپی یک روش جراحی است که شامل ایجاد برش های کوچک در بدن و قرار دادن یک لوله نازک و انعطاف پذیر به نام لاپاراسکوپ است.

 
این ابزار دارای یک چراغ و یک دوربین بوده که به جراح اجازه می دهد تا اندام های داخلی را روی مانیتور مشاهده کند و اقدامات تشخیصی و درمانی مختلف را انجام دهد. کلینیک های لاپاراسکوپی نقش مهمی در ارائه مراقبت های پزشکی پیشرفته به بیماران، کاهش زمان بهبودی و حداقل اسکار دارند. خدماتی که این کلینیک ها ارائه می دهند را در زیر بیان می کنیم.

لاپاراسکوپی تشخیصی


 یکی از خدمات اولیه که توسط کلینیک های لاپاراسکوپی ارائه می شود، لاپاراسکوپی تشخیصی است. این روش به شناسایی علت درد شکمی غیر قابل توضیح، درد لگن یا سایر شرایط پزشکی کمک می کند. لاپاراسکوپ به جراح اجازه می دهد تا به طور مستقیم اندام های ناحیه شکم و لگن را تجسم کند و آن ها را قادر می سازد شرایطی مانند آندومتریوز، کیست تخمدان، فیبروم و تومورها را تشخیص دهند.

جراحی لاپاراسکوپی

کلینیک های لاپاراسکوپی انواع روش های جراحی کم تهاجمی را ارائه می دهند. این موارد شامل آپاندکتومی لاپاروسکوپیک (برداشتن آپاندیس)، کوله سیستکتومی (برداشتن کیسه صفرا)، ترمیم فتق و جراحی چاقی برای کاهش وزن است. این روش ‌ها مزایای زیادی نسبت به جراحی ‌های باز سنتی دارندکه از آن می توان به برش‌ های کوچک‌ تر، کاهش درد، بهبودی سریع ‌تر و اقامت کوتاه ‌تر در بیمارستان اشاره کرد.
 

خدمات زنان

 لاپاراسکوپی انقلابی در درمان های زنان ایجاد کرده است و کلینیک های لاپاراسکوپی اغلب طیف وسیعی از خدمات زنان را ارائه می دهند. این ها ممکن است شامل هیسترکتومی لاپاروسکوپی (برداشتن رحم)، میومکتومی (برداشتن فیبروم)، درمان حاملگی خارج از رحم و تشخیص و درمان مسائل ناباروری باشد. لاپاراسکوپی در زنان و زایمان نتایج بهتری را ارائه می دهد، به ویژه برای شرایطی که به طور سنتی از طریق جراحی باز درمان انجام می شد.

خدمات اورولوژی

خدمات اورولوژی

تکنیک های لاپاراسکوپی نیز در اورولوژی برای درمان بیماری هایی مانند سنگ کلیه، بی اختیاری ادرار و اختلالات دستگاه ادراری به کار می رود. روش ‌های لاپاراسکوپی در اورولوژی کم تهاجمی هستند.

روش های گوارشی

 کلینیک های لاپاراسکوپی به مسائل مختلف گوارشی، مانند GERD (بیماری رفلاکس معده به مری)، تومورهای گوارشی و بیماری های التهابی روده رسیدگی می کنند. جراحی لاپاراسکوپی امکان مداخلات دقیق را فراهم می کند و در نتیجه نتایج بهتر و کیفیت زندگی را برای بیماران بهبود می بخشد.

خدمات انکولوژیک

خدمات انکولوژیک
 

برخی از کلینیک های لاپاراسکوپی در انکولوژی تخصص دارند و روش های کم تهاجمی را برای تشخیص و درمان برخی سرطان ها ارائه می دهند. از جراحی لاپاراسکوپی می توان برای مرحله بندی و بیوپسی در برخی سرطان ها استفاده کرد و در برخی موارد حتی می توان از آن برای برداشتن تومورها، به خصوص زمانی که موضعی و کوچک هستند، استفاده کرد.
 مدیریت درد
کلینیک های لاپاراسکوپی هم چنین ممکن است خدمات مدیریت درد را برای شرایط درد مزمن ارائه دهند. در برخی موارد، یک روش لاپاراسکوپی به نام نورولیز می‌تواند برای مختل کردن سیگنا ل‌های درد و ایجاد تسکین برای برخی شرایط درد مزمن انجام شود.

لاپاراسکوپی اطفال
 

تکنیک های لاپاراسکوپی در جراحی اطفال نیز مورد استفاده قرار می گیرد که امکان درمان شرایط مختلف در کودکان را فراهم می کند. روش های رایج لاپاراسکوپی کودکان شامل آپاندکتومی، کوله سیستکتومی و ترمیم برخی ناهنجاری های مادرزادی است.

معرفی 10 کلینیک برتر لاپاراسکوپی در تهران

بعد از اینکه با خدماتی که در کلینیک های لاپاراسکوپی انجام می شوند آشنا شدیم، نیاز است تا 10 کلینیک برتر در این زمینه در تهران را معرفی کنیم.

مرکز جراحی چاقی و لاپاراسکوپی تندیس

این مرکز لاپاراسکوپی برای خدمات چاقی و از بین بردن چربی بدن در تهران است که جز 10 کلینیک برتر در این زمینه قرار می گیرد.
آدرس: تهران، امانیه، خیابان جردن، خیابان تندیس
شماره تماس: 09122517153

دکتر نرجس مرجانی

همان طور که بیان شد، لاپاراسکوپی در زمینه زنان و زایمان نیز انجام می شود. دکتر نرجس مرجانی یکی از بهترین ها در این زمینه است که شما می توانید وقت خود را با این پزشک از طریق اینترنتی با جستجوی نام رزرو کنید.
آدرس: تهران خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد کوچه فلسفی پلاک 3طبقه دوم واحد 5
شماره تماس: 09102094037

 دکتر مینا فاتح نژاد

از دیگر پزشکان مطرح در میان 10 کلینیک برتر لاپاراسکوپی در تهران می توان به دکتر مینا فاتح نژاد اشاره کرد که رضایت بالایی در میان مراجعان نیز دارد.
آدرس: تهران ،میدان ولیعصر (عج)- خیابان کریم خان - خیابان استاد نجات الهی شمالی (ویلا) - مجتمع بیمارستانی یاس
شماره تماس: 02142160000

الناز حسینی نجارکلائی

دکتر الناز حسینی نجار کلائی نیز در بین پزشکان 10 کلینیک برتر لاپاراسکوپی در تهران قرار دارد که در زمینه جراحی های لاپاراسکوپی زنان فعالیت می کند.
آدرس: تهران ، خیابان شیراز جنوبی ، پایین اتوبان همت ، کوچه 68 شرقی ، پلاک 6 (ضلع جنوبی بوستان سید جمال اسدآبادی)

دكتر علیرضا خلج


 

دکتر علیرضا خلج نیز فلوشیپ جراحی عمومی درون بین یا لاپاراسکوپی است که شما می توانید از ایشان نیز خدمات مربوطه در این زمینه را دریافت کنید.
آدرس: تهران ، خیابان فلسطین ، خیابان ایتالیا ، بیمارستان شهید مصطفی خمینی تهران
شماره تماس: 02188966133

دکتر پروین شاپوری

در میان 10 کلینیک برتر لاپاراسکوپی در تهران دکتر پروین شاپوری نیز قرار دارد. این پزشک فلوشیپ جراحی درون‌بین (لاپاراسکوپی) را داشته و بیش از 31 سال تجربه نیز در این زمینه دارد. 
آدرس: خ شریعتی بالاتر از میرداماد خ منظر نژاد پ٤٩ واحد ٨
شماره تماس: 02122840254

دکتر محسن کلهر

از دیگر پزشکانی که بیشتر از 22 سال سابقه در زمینه فوق تخصص جراحی لاپاروسکوپی پیشرفته و جراحی های چاقی و متابولیک دارد دکتر محسن کلهر است. شما می توانید وقت خود را از این پزشک نیز رزرو کنید.
آدرس: تهران - ضلع شمال شرقی میدان ونک، ابتدای خیابان صانعی، ساختمان ۴۱، طبقه چهارم
شماره تماس: 09195745449

دکتر فاطمه صالحی

دکتر صالحی نیز از دیگر پزشکان حاذق در میان 10 کلینیک برتر لاپارسکوپی در تهران است. این پزشک نیز سابقه بالا در این زمینه داشته و شما می توانید وقت خود را به صورت اینترنتی و تلفنی رزرو کنید.
آدرس: تهران، میرزای شیرازی، سرو
شماره تماس: 02167395252

دکتر سیدستار دارابی

دکتر سید ستار دارابی نیز از پزشکان حاذق در زمینه لاپاراسکوپی است که شما می توانید در صورت نیاز از طریق تلفن یا سایت وقت خود را با ایشان رزرو کنید.
آدرس: تهران، بزرگراه امام علی شمال، کنار گذر ارتش، نبش خیابان هاشم ازگلی پلاک ۲۳ واحد۱۱
شماره تماس: 021224645421
سخن پایانی
لاپاراسکوپی یکی از روش های جراحی کم تهاجمی است که برای بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می شود. شما می توانید از میان پزشکان حاذق در این زمینه 10 کلینیک برتر لاپاراسکوپی در تهران را انتخاب کرده و مشکلات خود در این زمینه را برطرف کنید.
 

برچسب ها:
اندولیفت شکم
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید