دندانپزشکی و سلامت دهان

تور اقساطی استانبول و آنتالیا، معروف ترین شهرهای ترکیه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

ر این مقاله قصد داریم بیشتر به معرفی تور های قسطی شهرهای ترکیه بپردازیم. برای اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

استانبول و آنتالیا معروف ترین شهر های ترکیه هستند و به نوعی قلب مسافرتی این کشور به حساب می آیند. برای سفر کردن به این کشور می توانید از تورهای اقساطی آژانس پیله های عصر پرواز استفاده کنید. شما می توانید به راحتی از سفری لذت بخش استفاده کنید و هزینه ی آن را در اقساطی تا ده ماه پرداخت نمایید. در این مقاله قصد داریم بیشتر به معرفی تور های قسطی شهرهای ترکیه بپردازیم. برای اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تور قسطی استانبول

بسیاری از شهر های جهان که تبدیل به شهر های توریستی پر بازدید شده اند تنها یکی از ویژگی های استانبول را دارند. استانبول ویژگی های توریستی بسیاری دارد که هر یک از آن ها کافیست تا گردشگران در سراسر جهان تحریک به بازدید از این شهر زیبا بشوند. این شهر که یکی از بزرگترین کلانشهر های دنیا محسوب می شود حدود 15 میلیون نفر جمعیت دارد و قرار گرفتن آن در کنار دریای مرمره قرار گرفته است. تنگه بسفر دریای مرمره را به دریای سیاه متصل می کند و از وسط شهر استانبول عبور می کند. کشتی سواری در همین تنگه یکی از جذابیت های تور اقساطی استانبول محسوب می شود. تنگه بسفر استانبول را به دو نیم تقسیم می کند و بخشی از آن به قاره آسیا و بخش دیگر به قاره اروپا تعلق می گیرد. مردم این شهر بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند.

 

تور استانبول

 

جالب است بدانید که نه تنها مهمان نوازی بلکه بسیاری از آداب و رسوم مردم استانبول شبیه به ایرانی ها است. البته این مسئله نیز قابل توجه است که این شهر به دلیل مجاورت با اروپا و رفت و آمد اروپایی ها بسیاری از فرهنگ های خود را از غرب گرفته است. سالانه تعداد زیادی گردشگر به ترکیه مسافرت می کنند که حدود 30 درصد آن ها از استانبول دیدن کرده اند. همین مسئله تور قسطی استانبول را به یکی از جذاب ترین تورهای آژانس عصر پیله های پرواز تبدیل کرده است. بهترین زمان سفر به استانبول در فصل های بهار و تابستان است. در بهار استانبول هوایی خنک همراه با بارش های پراکنده دارد. در تابستان هوا گرم و خشک دارد و این باعث جذابیت دو چندان تفریحات دریایی در تور قسطی استانبول می شود. گردشگران نیز فصل تابستان را برای سفر به استانبول ترجیح می دهند.

تور ترکیه قسطی

آمار ها در سال 2022 نشان می دهد که ترکیه در بین شش کشور برتر در زمینه گردشگری قرار دارد. همین آمار کافی است تا متوجه شویم این کشور درآمد زیادی از این زمینه کسب می کند. گفته می شود که درآمد ترکیه از گردشگری تا دو برابر نفت ایران نیز می رسد. البته جذب این همه گردشگر به سادگی اتفاق نیفتاده است و سال ها زمان و میلیارد ها دلار هزینه برای آماده کردن زیر ساخت های گردشگری کشور خرج شده است. به همین دلیل کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که در شهر های مختلف علاوه بر مکان های دیدنی و جذاب و همچنین مکان های تفریحی زیر ساخت های حمل و نقلی و اقامتی بسیار خوبی نیز برای گردشگران فراهم کرده است. به عنوان مثال در سال های گذشته اقبال گردشگران ایرانی به شهر مرزی وان بسیار بیشتر از گذشته شده است.

 

استانبول

 

وان یکی از شهرهای ترکیه است که در نزدیکی مرزهای ایران قرار دارد و بسیاری از مردم کشورمان سالانه برای تفریح یا خریددر قالب تور ترکیه قسطی به این شهر سفر می کنند. البته اگر قصد دارید برای خرید به این شهر بروید حتما باید مناسبت ها را در نظر بگیرید تا بتوانید از تخفیف هایی که فروشگاه ها در این ایام می گذراند استفاده کنید. البته تنها ایرانی ها نیستند که به مسافرت به شهر های مختلف ترکیه علاقه مند هستند. روس ها ، آلمان ها و حتی شهروندان انگلیسی بیش از هر کشوری به ترکیه سفر کرده اند. تور ترکیه قسطی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین پیشنهاد هایی است که آژانس پیله های عصر پرواز در اختیار گردشگران گذاشته است. ترکیه جذابیت های بی نظیری دارد، یکی از شهر های مورد علاقه مردم ایران آنتالیا است که در قسمت بعد بیشتر آن را معرفی می کنیم.

تور آنتالیا قسطی

آنتالیا یکی از شهر هایی است که در غرب ترکیه و در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد. آب و هوای آنتالیا مدیترانه ای است و در تابستان گرم و خشک می شود و همچنین زمستان های معتدلی دارد. به دلیل وجود سواحل زیبا در این شهر و تجهیزاتی که برای تفریح گردشگران در این سواحل تعبیه شده است بیشتر گردشگران ترجیح می دهند که در فصل تابستان به این کشور سفر کنند. البته آب و هوای آنتالیا به طور کلی نزدیک به 10 ماه از سال آفتابی است و تنها 2 ماه از سال است که بارش باران و هوای سرد دارد. در نتیجه برای رفتن به تور آنتالیا اقساطی زمان مناسب زیادی در طول سال وجود دارد. البته در زمان سفر باید دو مسئله هزینه و جمعیت را نیز لحاظ کنید. اگر جمعیت زیاد و شلوغی را دوست ندارید بهتر از تابستان های آنتالیا را فراموش کنید.

 

سفر به استانبول

 

احتمالا خودتان حدس زده اید که در تابستان به دلیل اقبال بیشتر گردشگران به این شهر قیمت خدمات نیز بالاتر می رود. در نتیجه اگر می خواهید سفر ارزان تری داشته باشید بهتر است زمانی به تور آنتالیا قسطی بروید که گردشگران کمتری در آن حضور دارند. البته در استفاده از تور آنتالیا قسطی همان طور که از اسم آن هم بر می آید نیازی به پرداخت هزینه به صورت یک جا ندارید. پس به راحتی می توانید از مسافرت خود لذت ببرید و پس از آن هزینه ها را به صورت اقساطی پرداخت کنید. در آنتالیا بیشتر جاذبه های تفریحی و همچنین سازه هایی که از دوران روم باستان به جا مانده است را مشاهده خواهید کرد که جذابیت های خاص خود را دارد. مراکز خرید و همچنین دیدنی های طبیعی مانند آبشار های دودن از دیگر جذابیت های آنتالیا است.

برگرفته از وب سایت آژانس گردشگری پیله های عصر پرواز به آدرس https://www.pilehparvaz.com/

برچسب ها:
تور استانبول
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید