دندانپزشکی و سلامت دهان

آشنایی با 10 کلینیک برتر مامایی در تهران به همراه آدرس و شماره تلفن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

کلینیک برتر مامایی یک مرکز تخصصی در زمینه مراقبت و درمان زایمان و نوزادان است که با تکیه بر دانش و تجربه تیمی از پزشکان و ماماها، به ارائه خدمات پیشگیری، درمان و مشاوره به مادران باردار و نوزادان می‌پردازد

10 کلینیک برتر مامایی در تهران


یکی از مهم ترین نیازها برای زنان مخصوصا افرادی که در سنین بارداری قرار دارند، خدمات مامایی است. به همین دلیل علاوه بر پزشکان متخصص زنان، در هر شهر از جمله تهران کلینیک های مامایی تاسیس شده اند تا پاسخگوی نیازهای همه افراد باشند.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ضمن معرفی خدمات این کلینیک ها، 10 تا از برترین کلینک های مامایی را به شما معرفی کرده و اطلاعات لازم درباره آن ها را ارائه دهیم.


در کلینیک های مامایی چه خدماتی ارائه می شوند؟


نخست قبل از آن که به معرفی 10 کلینیک برتر مامایی در تهران بپردازیم، بهتر است بدانیم که این کلینیک ها چه خدماتی را شامل شده و ارائه می دهند. درواقع این کلینیک ها توسط ماماهای تایید شده و مراقبان بهداشتی به همراه تعدادی پرستار اداره می شوند که مراقبت های شخصی و جامع را به زنان و خانواده های آن ها ارائه می دهند. 


خدمات ارائه شده توسط کلینیک های مامایی می توانند بر اساس امکانات کلینیک و نیازهای منطقه متفاوت باشند، اما در اینجا برخی از موارد رایج را که تقریبا در همه کلینیک ها وجود دارند معرفی می کنیم.

مراقبت های دوران بارداری
 

کلینیک های مامایی مراقبت های دوران بارداری جامعی را برای نظارت بر سلامت و رشد مادر و نوزاد ارائه می دهند. این خدمات شامل معاینات منظم، غربالگری های قبل از تولد و آزمایش های تشخیصی برای اطمینان از سلامت مادر و نوزاد است.

برنامه ریزی زایمان

ماماها به زنان کمک می کنند تا با ایجاد یک برنامه، زایمان راحت تری داشته باشند. آن ها آموزش و راهنمایی در مورد گزینه های مختلف زایمان، مانند زایمان در خانه، مراکز زایمان یا زایمان در بیمارستان ارائه می دهند. ماماها هم چنین اطلاعاتی در مورد تکنیک های مدیریت درد، از جمله روش های زایمان طبیعی را به مادران باردار در این کلینیک ها آموزش خواهند داد.

 ارائه خدمات مامای همراه

بیشتر کلینیک های مامایی خدمات مامای همراه نیز به مادران باردار ارائه می دهند. آن ها پیشرفت زایمان را زیر نظر دارند، راهنمایی و تشویق می کنند و ایمنی و راحتی مادر و نوزاد را تضمین می کنند. ماماها در مدیریت زایمان طبیعی و بدون عارضه ماهر هستند و در صورت لزوم می توانند مداخله کنند.

مراقبت های پس از زایمان

کلینیک های مامایی مراقبت های پس از زایمان را برای حمایت از زنان در هفته های اولیه پس از تولد ارائه می دهند. این خدمات شامل معاینات منظم برای نظارت بر بهبود فیزیکی و عاطفی مادر، حمایت از شیردهی و آموزش مراقبت از نوزاد است. ماماها هم چنین به هر گونه نگرانی یا چالشی که ممکن است در این دوره ایجاد شود رسیدگی می کنند.

 مراقبت از زنان

علاوه بر مراقبت های بارداری و زایمان، کلینیک های مامایی اغلب مراقبت های زنانه را ارائه می دهند. این شامل معاینات معمول زنان، مشاوره پیشگیری از بارداری و غربالگری عفونت های مقاربتی است. ماماها بر توانمند سازی زنان برای کنترل سلامت باروری و تصمیم گیری آگاهانه نیز تمرکز می کنند.

معرفی 10 کلینیک برتر مامایی در تهران

حال که با خدمات کلینیک های مامایی آشنا شدیم، بهتر است بدانیم تا 10 کلینیک برتر مامایی در تهران کدامند و درباره آن ها اطلاعات کلیدی را بیان کنیم.

 

کلینیک مامایی دکتر نازنین علوی

دکتر نازنین علوی - دکتر مامایی

کلیه جراحی های مربوط به بیماری‌های زنان

تشخیص و درمان بیماری‌های زنان غیر باردار ( خونریزی غیرطبیعی ، توده های رحمی و تخمدان، …)

مراقبت های قبل و بعد از بارداری

تشخیص و درمان ناباروری

انجام سونوگرافی و لیزر و جراحی های داخل مطبی

درمان عفونت های مربوط به زگیل تناسلی و تب خال تناسلی با متدهای پیشرفته

هیستروسكوپی و لاپاراسكوپی

شماره تماس : 88565232

آدرس وبسایت : drnalavi.ir

دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه شهید بهشتی

اولین کلینیک و مرکز مامایی در تهران مربوط به دانشگاه شهید بهشتی است که شما می توانید در صورت نیاز و نزدیک بودن به این مکان از خدمات آن ها استفاده کنید. 
آدرس: تهران،ظفر،بلوار هاشمی رفسنجانی
شماره تماس: 02188655366

شرایط نوبت دهی: سخت

مرکز بارداری نسل سپید

یکی دیگر از 10 کلینیک برتر مامایی در تهران مرکز بارداری نسل سپید است که شما می توانید انواع خدمات بارداری و مامایی را در این مرکز به بهترین شکل در اختیار داشته باشید.
آدرس: تهران،فردوس،بلوار فردوس شرق
شماره تماس: 02144383417
شرایط نوبت دهی: آسان

مرکز پزشکی مامایی دندانپزشکی

این کلینیک درواقع یک ساختمان پزشکان است که در آن خدمات مامایی و دندانپزشکی انجام می شود. با این حال شما می توانید تمامی خدمات مامایی را نیز در این مکان به بهترین شکل در اختیار داشته باشید.
آدرس: تهران،شورا،خیابان مسیل منوچهری، خیابان شورا
شماره تماس: اطلاعاتی در دسترس نیست

مرکز مشاوره و ارائه خدمات مامایی انتظار شیرین

از دیگر مراکز و کلینیک های مامایی در تهران که انواع مختلف خدمات را به بهترین شکل در این زمینه ارائه می دهد. مرکز مشاوره خدمات مامایی انتظار شیرین است. 
آدرس: تهران، بلوار ابوذر، بین پیروزی و تاجدینی
شماره تماس: 02177176748

مرکز مشاوره مامایی مهرآسا

ما می توانید از خدمات مرکز مشاوره مامایی مهرآسا هم استفاده کنید. این کلینیک نیز خدماتی مانند مشاوره های قبل و بعد از زایمان، خدمات مربوط به بارداری، دوران شیردهی و یائسگی را ارائه می دهد.
آدرس: بلوار مرزداران ، نبش اطاعتی جنوبی ، مهدیه اول ، بر جلال ال احمد ، پلاک 215 ، مرکز مشاوره مامایی
شماره تماس: 02188485528
شرایط نوبت دهی: آسان

کلینیک مامایی زنان زیبایی ذوالقدر

در میان 10 کلینیک برتر مامایی در تهران کلینیک مامایی زنان زیبایی ذوالقدر نیز دیده می شود. در این کلینیک هم خدمات زیبایی و هم مامایی ارائه می شوند. 
آدرس: تهران،خلیج فارس شمالی،بلوار خلیج فارس،خ طالقانی،پ ۹۷
شماره تماس: 02166277311
شرایط نوبت دهی: آسان

کلینیک مامایی بهاران

اگر در محله گمرک تهران ساکن هستید، می توانید به کلینیک مامایی بهاران مراجعه کنید. این کلینیک نیز از تمامی خدمات مامایی پشتیبانی می کند و شما می توانید با شماره آن تماس گرفته و وقت خود را رزرو کنید.
آدرس: تهران، گمرک، خیابان ایروانی، خیابان سعید خطیب
شماره تماس: 09358604560
شرایط نوبت دهی: آسان

کلینیک مامایی مریم شیخعلی

شما می توانید در صورت سکونت در شهر ری از کلینیک مامایی مریم شیخعلی استفاده کنید. در این کلینیک خدمات مراقبت های بارداری، تنظیم خانواده و پس از زایمان انجام می شود.
آدرس: سه راه ورامین جنب اداره پست پلاک 14/62 طبقه دوم
شماره تماس:  02155954800
شرایط نوبت دهی: آسان

کلینیک تخصصی زنان و زایمان هرا

گروه پزشکان هرا نیز یک کلینیک چند منظوره است که در کنار خدمات دیگر پزشکی، مشاوره ها و خدمات مامایی را هم ارائه می دهد. 
آدرس: تهران، ستارخان، ابتدای باقرخان، ساختمان پرهام، طبقه 2 واحد 5
شماره تماس: 02166933906
شرایط نوبت دهی: آسان

مرکز مامایی فریماه

آخرین مرکز از 10 کلینیک برتر مامایی در تهران مرکز فریماه است که انواع خدمات از قبل از بارداری تا بعد از زایمان را ارائه می دهد. هم چنین ارائه مامای همراه و خدمات در منزل نیز در این کلینیک وجود دارد.
آدرس: سهروردی جنوبی، نبش کوچه ابرار غربی، پلاک ۳۲، طبقه دوم
شماره تماس: ۰۹۰۳۵۶۵۱۱۴۷
شرایط نوبت دهی: آسان
 

سخن پایانی
آگاهی از 10 کلینیک برتر مامایی در تهران به شما این امکان را می دهد تا از خدمات کلینیک نزدیک به محل زندگی خود آگاه شوید و به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده کنید.
 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید