دندانپزشکی و سلامت دهان

ژل ماشین ظرفشویی در حذف رسوبات سخت و چربی‌های موجود در ظروف

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

پس از خرید ماشین ظرفشویی، نوبت به انتخاب شوینده می‌رسد. شوینده ماشین ظرفشویی دارای انواع مختلفی بوده که بسته به عملکرد دستگاه می‌توانید بهترین شوینده را خریداری نمایید.

ماشین ظرفشویی امروزه تبدیل به یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌هایی شده که در هر منزلی یافت می‌شود. ماشین ظرفشویی سرعت شستن ظروف را بالا برده و تمام لکه‌های روی آن‌ها به بهترین شکل ممکن پاک می‌کند. هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید به برند تولید کننده و کیفیت دستگاه توجه زیادی داشته باشید تا هزینه صرف شده هدر نرود. پس از خرید ماشین ظرفشویی، نوبت به انتخاب شوینده می‌رسد. شوینده ماشین ظرفشویی دارای انواع مختلفی بوده که بسته به عملکرد دستگاه می‌توانید بهترین شوینده را خریداری نمایید.

انواع شوینده ماشین ظرفشویی عبارتند از:

  • پودر ماشین ظرفشویی: قدیمی‌ترین شکل شوینده، پودر است که به دلیل قیمت مناسب توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پودر ماشین ظرفشویی توان پاک کردن لکه‌های سخت را داشته و به خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهد اما برای ظروف شیشه‌ای یا بلوری نباید از پودر استفاده کرد. پودر ماشین ظرفشویی باعث ایجاد کف زیاد در داخل ماشین شده و گاهی اوقات به دلیل دمای پایین آب، به خوبی حل نخواهد شد.
  • قرص ماشین ظرفشویی: از جمله محبوب‌ترین انواع شوینده ماشین ظرفشویی، قرص است. استفاده از قرص ماشین ظرفشویی آسان بوده و در هر دمایی حل می‌شود. قیمت قرص نسبت به پودر بیشتر بوده اما قدرت لکه بری بهتری دارد.
  • ژل ماشین ظرفشویی: ژل ماشین ظرفشویی را می‌توان بهترین شوینده دانست. ژل ماشین ظرفشویی انواع لکه‌ها را از بین برده و برای ظروف کاربرد دارد. این شوینده به نسبت قرص قیمت مناسب‌تری دارد.
  • نمک ماشین ظرفشویی: برای جلوگیری از کدر شدن ظروف می‌توانید از نمک استفاده کنید. نمک به افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی هم کمک زیادی می‌کند.
  • جرم گیر ظرفشویی: برای افزایش طول عمر دستگاه، باید تا حد امکان از ته نشین شدن رسوب جلوگیری کنید، این کار به وسیله جرم گیر ظرفشویی قابل انجام است.

چرا ژل ماشین ظرفشویی بهترین شوینده است؟

بردن لکه‌های ظروف از آن استفاده کنید. ژل ماشین ظرفشویی قدرت لکه بری بسیار بالایی داشته و در هر دمایی حل می‌شود. ترکیبات به کار رفته در آن به شکلی است که باعث درخشان شدن ظروف خواهد شد. این شوینده دارای چند ویژگی منحصربفرد است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • ژل ماشین ظرفشویی مانند قرص در بسته بندی مشخصی عرضه نمی‌شود، در نتیجه می‌توان به مقدار مورد نیاز خود از آن استفاده کنید. اگر تعداد ظروف داخل دستگاه کمتر از حل معمول است، می‌توانید میزان ژل کمتری در دستگاه قرار دهید کهدر شوینده قرص این کار ممکن نیست.
  • سرعت حل شدن ژل ماشین ظرفشویی بسیار بالا بوده و این موضوع بر روی کوتاه شدن چرخه شستن ظروف اثر می‌گذارد.
  • در ژل ماشین ظرفشویی ترکیباتی به کار رفته است تا از ایجاد رسوب در دستگاه جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر آن شود.
  • در صورت استفاده از پودر ماشین ظرفشویی ممکن است لکه‌های سفید رنگی بر روی ظروف ایجاد شود اما با مصرف ژل، این اتفاق نخواهد افتاد. ژل به خوبی تمامی لکه‌ها را تمیز کرده و به حفظ بهداشت دستگاه و ظروف کمک می‌کند.
  • ژل ماشین ظرفشویی قادر به از بین بردن انواع لکه‌های سخت و چربی است.
  • نگهداری از ژل نسبت به سایر شوینده‌ها راحت‌تر است. اگر پودر در معرض رطوبت قرار گیرد، حالت خود را از دست داده و به مرور زمان خراب می‌شود اما ژل در برابر رطوبت، تغییر حالت پیدا نمی‌کند.
  • با توجه به غلطت بالای ژل ماشین ظرفشویی، خرید آن نسبت به سایر شوینده‌ها صرفه اقتصادی بیشتری دارد.
  • برای حل شدن ژل ماشین ظرفشویی هیچ محدودیت دمایی خاصی وجود ندارد این در حالی است که برای حل شدن کامل قرص، باید دمای آب 100 درجه سانتی گراد باشد.
  • فسفات برای بدن مضرر است و متاسفانه در ترکیب برخی از شوینده‌ها وجود دارد اما ژل فاقد این عنصر بوده و همین موضوع خطر مشکلات بعدی را کاهش می‌دهد.
  • در ژل ماشین ظرفشویی از مواد ضد رسوب استفاده شده است تا شوینده مانع از کاهش عمر دستگاه شود. برخی از شوینده‌ها دلیل ایجاد رسوب در داخل ماشین ظرفشویی بوده و مانع عملکرد صحیح سیستم تخلیه آن می‌شوند.

چنانچه برای خرید بهترین ژل ماشین ظرفشویی نیاز به مشاوره داشته و یا سوالی برای شما مطرح شده است، می‌توانید با کارشناسان ما در پاک باما تماس گرفته و پرسش خود را مطرح نمایید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله