دندانپزشکی و سلامت دهان

بهترین متخصصین ژنتیک پزشکی در آزمایشگاه تهران لب

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
تعداد رای‌دهندگان:
۳
۵
دسته ها:

شاید آزمایشگاه خوب در تهران زیاد بشناسید، اما تهران لب جاییست که در آن بهترین متخصص ژنتیک پزشکی تهران مشغول به فعالیت است و مدیریت آن بر عهده دکتر حسن حیدری، دارای مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی و موسس چندین مرکز پزشکی مطرح ایران، مثل پارس لب ورامین می باشد.

بهترین متخصصان و مشاوران ژنتیک تهران به شما کمک می‌کنند تا درک بهتری از اطلاعات ژنتیکی و وراثتی خود داشته و احتمال ابتلا به بیماری های مختلف را کاهش دهید. برای یافتن چنین متخصصانی باید به بهترین آزمایشگاه ژنتیک تهران (تهران لب) مراجعه نمایید تا با استفاده از مدرن‌ترین روش‌های آزمایشی، اطلاعات دقیق ژنتیکی شما را بدست آورده و با تفسیر آنها، شما را از خطرات احتمالی آگاه کند.

شاید آزمایشگاه خوب در تهران زیاد بشناسید، اما تهران لب جاییست که در آن بهترین متخصص ژنتیک پزشکی تهران مشغول به فعالیت است و مدیریت آن بر عهده دکتر حسن حیدری، دارای مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی و موسس چندین مرکز پزشکی مطرح ایران، مثل پارس لب ورامین می باشد.

منبع خبر افتتاح مجهزترین آزمایشگاه پاتولوژی جنوب شرق استان تهران در ورامین (اولین مرکز آزمایشگاهی سرطانی و ژنتیکی ایران):

https://www.iribnews.ir/fa/news/3355715

از جمله ویژگی‌های مهمی که باعث شده تهران لب به عنوان بهترین آزمایشگاه تهران شناخته شود، خدمات گسترده این آزمایشگاه ژنتیک و پاتوبیولوژی از جمله موارد زیر می‌باشد:

  • انواع آزمایش های ژنتیکی جنین و بزرگسالان
  • انواع آزمایش در منزل
  • انواع آزمایش در محل کار
  • ارائه خدمات بهترین مشاوره ژنتیک در تهران

 

بهترین آزمایشگاه تهران برای مشاوره و آزمایش ژنتیک کجاست؟

چند سالی است که آزمایش‌های ژنتیکی و مشاوره پزشکی در این زمینه از محبوبیت بالایی برخوردار شده اند، چرا که با شناخت بیش تر نقش آزمایشگاه ها در سلامت مردم و جامعه، افراد بیشتری با استفاده از خدمات این مراکز در پی اصلاح مشکلات ژنتیکی و نسلی سالم تر هستند.

در آزمایش ژنتیک، متخصصین، DNA بیماران را آنالیز و تحلیل میکنند تا هرگونه ناهنجاری و تغییر غیرطبیعی که باعث ایجاد مشکلات سلامتی در خود افراد و یا فرزندان آنها میشود را شناسایی کنند.  

علاوه بر آن، دریافت خدمات از بهترین مشاور ژنتیک در تهران به شما کمک میکند تا پیش از انجام آزمایش و بعد از آن، بهترین راهکارها برای درمان عارضه‌های مختلف را دریافت کنید.

بطور کلی، انجام آزمایش ژنتیک در بهترین آزمایشگاه ژنتیک در تهران به شما در موارد زیر کمک میکند:

  • پیشگیری از مشکلات ژنتیکی که میتواند شما یا خانواده‌تان را تهدید کند.
  • تشخیص ریسک ابتلا به بیماری‌های وراثتی در آینده.
  • تشخیص ریسک ابتلای فرزندان و خود شما به بیماری‌هایی مثل انواع سرطان.
  • کمک به انتخاب بهترین روش درمانی، متناسب با نوع بیماری ژنتیکی.
  • کمک به برنامه ریزی برای سلامت خانواده شما با استفاده از تست‌های غربالگری.

* اهمیت استفاده از بهترین مشاور ژنتیک در تهران

آزمایش های ژنتیکی انواع مختلفی دارند. هرکدام از آنها برای هدف خاصی طراحی شده اند و به ما کمک میکنند تا اطلاعاتی که پزشک از ما خواسته و یا خودمان به آنها نیاز داریم را دریافت کنیم.

چند نمونه از رایج ترین تست‌های ژنتیک در ایران شامل:

  • آزمایش تشخیصی
  • آزمایش Presymptomatic یا پیشگیری
  • آزمایش ژنتیکی غربالگری بارداری
  • آزمایش فارماکوژنتیک
  • آزمایش تشخیص هویت
  • آزمایش ابوّت

هر بیمار، بسته به شرایطی که دارد ممکن است مجبور به انجام یک یا چند مورد از این آزمایش‌های ژنتیک شود. با این حال باید بدانید که انجام همه این تست‌ها برای افراد ضروری نیست و  ممکن است گاها یک آزمایش برای برخی افراد حتی مضر هم باشد!

به همین دلیل استفاده از خدمات یک مشاور ژنتیک پیش از انجام این آزمایش‌ها بسیار مهم است.

بهترین متخصص ژنتیک پزشکی تهران باید فردی حرفه‌ای و دارای مدرک معتبر دانشگاهی و همچنین مدارک مبنی بر گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف باشد؛ با توجه به اهمیت بالای این شغل، بسیار مهم است که تحقیق کافی درباره مشاور مدنظر انجام شود.

این متخصصین میتوانند به بیماران و مراجعه کنندگان آزمایشگاه ژنتیک کمک‌های فراوانی کنند:

  • تشخیص اینکه آزمایش ژنتیک در منزل یا آزمایشگاه برای شما و خانواده‌تان مفید هست یا خیر
  • ارائه توضیحات درباره مزایا، محدودیت‌ها، ریسک و هزینه‌های انواع تست ژنتیک
  • توضیح معنای اصطلاحات مختلف مطرح شده در آزمایش و تفسیر پاسخ و نتیجه آن
  • ارجاع بیمار و معرفی او به بهترین آزمایشگاه‌های ژنتیک تهران و تامین منابع لازم برای کمک به درمان بیمار

تماس با مشاوران ژنتیک آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب:

آدرس سایت:

https://tehranlab.com/test-and-genetics-counseling/

شماره تلفن:

1650 برای استان تهران و 88709970-021 برای دیگر استان‌ها

مشاوران ژنتیک آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب

* شاخص‌های مهم انتخاب بهترین آزمایشگاه ژنتیک تهران

اگر تصمیم دارید که از خدمات یک آزمایشگاه و مشاور ژنتیک استفاده کنید، بهتر است مطمئن شوید که در بین گزینه‌های موجود بهترین را انتخاب میکنید.

انتخاب یک آزمایشگاه بی کیفیت، باعث میشود نتیجه آزمایشی که در نهایت به دست پزشکتان میرسد قابل استناد نباشد و پزشک نتواند بیماری شما را به درستی تشخیص دهد.

در نهایت این اتفاق منجر به تجویز نادرست و مصرف داروهایی میشود که نه تنها شما را درمان نمیکنند، بلکه شاید عوارض جانبی خطرناکی داشته باشند!

شاخص‌ها و فاکتورهای زیادی وجود دارد که برای انتخاب بهترین آزمایشگاه باید به آنها توجه داشته باشید؛ چند نمونه از آن را در ادامه مشاهده میکنید.

1.     کیفیت تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی

مجهزترین آزمایشگاه تهران می‌بایست از بروزترین تکنولوژی و جدیدترین تجهیزات آزمایشگاهی برای انجام تست‌های مختلف استفاده کرده و آخرین تکنیک‌ها و متدها را برای تجزیه و تحلیل اطلاعات ژنتیکی به کار بگیرد. 

پس در قدم اول باید دنبال آزمایشگاهی باشید که از لوازم جدید و با کیفیت استفاده کند و از آخرین متدهای آزمایشگاهی آگاه باشد.

2.    تخصص و صلاحیت کارکنان و متخصصان

کارکنان یک مجموعه مشخص میکنند که کیفیت و عملکرد یک مرکز آزمایشگاهی و پزشکی در چه سطحی قرار بگیرد. هنگامی که دنبال بهترین آزمایشگاه تهران هستید، ابتدا درباره متخصصان آن مجموعه (که احتمالا در وب سایت آن موجود است) تحقیق کنید و میزان تجربه و کیفیت کار آنها را بسنجید.

بهتر است دنبال متخصصان و مشاورانی باشید که مدارک آکادمیک و تحصیلی بالایی دارند و تائیدیه‌های مختلفی در حوزه کاری خود مثلا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (behdasht.gov.ir) اخذ کرده اند.

3.  گستردگی خدمات آزمایشگاه

بهترین آزمایشگاه تهران باید بتواند خدمات ارزنده‌ای در اختیار مراجعین و بیماران قرار دهد. همچنین برخی از آزمایشگاه‌های ژنتیک ممکن است صرفا در یک زمینه خاص فعالیت کنند.

پس مهم است که قبل از مراجعه نیازهای خود را بشناسید و دنبال آزمایشگاهی باشید که به خوبی نیاز شما را برطرف کند.

4.    دقت و سرعت انجام آزمایش

یک آزمایشگاه خوب در تهران باید نهایتا تا 48 ساعت نتایج آزمایش دریافتی را در اختیار مراجعه کننده قرار دهد. در مواردی مشاهده شده که بیمار یا مراجعه کننده مجبور است حتی تا یک هفته منتظر پاسخ آزمایش خود باشد، درحالی که دلیلی ندارد افراد روزها انتظار و استرس دریافت نتیجه آزمایشات خود را تحمل کنند.

5.   خدمات مشتریان یا مراجعین

معروف ترین آزمایشگاه تهران باید ارتباط خوبی با مراجعین خود داشته باشد و در حین پروسه انجام آزمایش، با ایجاد یک فضای مناسب و به دور از استرس به بیماران کمک کند. این امر همچنین شامل مکالمات شفاف درباره نحوه آزمایش، پاسخ تست و درخواست‌های احتمالی پس از انجام آزمایش نیز میشود.

زمانی که قصد بررسی و ارزیابی بهترین آزمایشگاه یا بهترین مشاور ژنتیک در تهران را دارید، خواندن نظرات دیگران درباره تجربه‌‎شان در استفاده از خدمات یک مرکز میتواند بسیار مفید باشد.

منابع بیشتر برای مطالعه در مورد شاخص‌های مهم انتخاب بهترین آزمایشگاه ژنتیک:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6153053/

* چرا تهران لب بهترین آزمایشگاه ژنتیک در تهران است؟

با بررسی های تخصصی پزشکی و سلامت رسانه خوب میشی، تهران لب بهترین آزمایشگاه در تهران است که در زیر به آن اشاره می کنیم.

شناخت بهتر آزمایشگاهی که به عنوان «بهترین آزمایشگاه» در تهران شناخته شده، به شما کمک میکند تا بدانید انتظار چه خدماتی را از سایر مراکز داشته باشید.

تهران لب یکی از مراکز آزمایشگاهی تشخیصی و پزشکی در استان تهران است که طیف گسترده‌ خدمات خود را در اختیار افراد و سازمان‌ها قرار می‌دهد.

این مجموعه با ویژگی های برجسته ای که در زمینه دقت عمل، سرعت بالا و خدمات باکیفیت ارائه میکند؛ توانسته در بین سایر مراکز، عنوان بهترین آزمایشگاه ژنتیک را بدست آورد.

1.     بیش از 50 آزمایش مختلف

تهران لب جاییست که در آن سعی شده تمام آزمایش‌های ضروری و مورد نیاز افراد در آن انجام شود. اینکار باعث شده تا مراجعه کنندگان تهران لب بتوانند تمام تست‌های خود را بصورت یکجا انجام داده و نیازی به مراجعه به مراکز دیگر نداشته باشند.

·       آزمایش ژنتیکی نژاد یا تبارشناسی

تست تبارشناسی یا ancestry اطلاعات کاملی درباره پیشینه اجداد و اقوام افراد ارائه میکند و از این طریق به سوالات مربوط به سابقه خانوادگی افراد، الگوهای مهاجرتی اجدادشان و اطلاعات دیگر را در اختیارشان قرار میدهد.

توجه داشته باشید که این آزمایش نمیتواند رابطه پدر و فرزندی را بطور صد در صدی مشخص کند، بلکه صرفا یکسری همخوانی‌های احتمالی DNA را مشخص خواهد کرد.

 برای مشخص کردن همخوانی دی ان ای پدر و فرزند میبایست از تست تشخیص هویت استفاده کنید. 

·       آزمایش غربالگری حاملگی

در بسیاری از مواقع، بیماری‌هایی که به آنها دچار می‌شویم سابقه و ریشه خانوادگی دارند؛ به همین دلیل افراد زیادی با انجام این آزمایش مطمئن می‌شوند که آیا ناقل جهش‌ها و ناهنجاری‌های ژنتیکی هستند یا خیر.

این تست معمولا توسط زوج‌هایی که قصد فرزندآوری دارند بسیار رایج است تا مطمئن شوند فرزند آنها در آینده به این بیماری‌ها مبتلا نمی‌شود.  

·       آزمایش ریسک ابتلا به بیماری

از این تست برای زمانی استفاده میشود که فرد می‌بایست برای تشخیص و پیشبینی تاثیر داروهای خاص از آزمایش ژنتیکی استفاده کند. در واقع این تست به شما و پزشکتان در تعیین بهترین روش درمان کمک میکند.

با استفاده از آزمایش ژنتیک فارماکوژنومیک (Pharmacogenomics) مشخص میکنیم که چه دارویی، به چه میزان و دوز برای یک فرد بهترین تاثیر را دارد.

2.    آزمایش در منزل تهران

بسیاری از مواقع افراد به دلایلی مثل ضعف جسمانی، بیمار بودن و یا ترس از ابتلا به ویروس کرونا، امکان نوبت گیری، منتظر ماندن و مراجعه حضوری به آزمایشگاه را ندارند. آزمایشگاه تهران لب امکانات ویژه ای جهت انجام آزمایش در منزل را برای این افراد فراهم کرده است.

به این ترتیب شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وب سایت تهران لب یا شماره گیری 1650 در شهر تهران و 88709970-021 برای سایر شهرستان ها از خدمات آزمایش در منزل تهران لب استفاده نمایید.

در این روش، متخصص نمونه گیری در زمان دلخواه شما به منزلتان مراجعه میکند، نمونه گیری را انجام داده و آن را به آزمایشگاه میفرستد. سپس در کمتر از 48 ساعت، نتیجه آزمایش برای شما ارسال خواهد شد.

3.  آزمایش در محل کار تهران

بجز آزمایش ژنتیک در منزل تهران، افرادی که به دلیل مشغله های کاری مختلف امکان مراجعه حضوری به آزمایشگاه را نداشته باشند نیز میتوانند از خدمات آزمایش در محل کار تهران لب استفاده کنند.

تهران لب به عنوان بهترین آزمایشگاه تهران این امکان را به افراد شاغل میدهد تا تنها با صرف چند دقیقه، به راحتی خدمات تست و آزمایشی خود را در ساعات اداری و در محل کار خود انجام دهند.

4.    طرف قرارداد با تمام بیمه ها

ضمن برخورداری از بهترین متخصصین تهران، آزمایشگاه تهران لب به منظور رعایت حال مراجعه کنندگان خود و با آگاهی از وضعیت اقتصادی کشور، با تمام بیمه‌های درمانی پایه و تکمیلی معتبر و شناخته شده کشور طرف قرارداد می‌باشد.

تماس با بهترین متخصصین ژنتیک پزشکی تهران در آزمایشگاه

تماس با بهترین متخصصین ژنتیک پزشکی تهران در آزمایشگاه تهران لب

جهت نوبت دهی آنلاین به وب سایت تهران لب مراجعه نمایید و یا برای ثبت تلفنی آزمایش با شماره تلفن 1650 برای استان تهران و شماره تلفن 88709970-021 برای دیگر استان‌ها تماس بگیرید.

https://tehranlab.com/test-and-genetics-counseling/

زمانی که به بیماری خاصی مبتلا می‎‌شوید، اولین قدم شما برای درمان شدن مراجعه به یک آزمایشگاه خوب در تهران و انجام تست‌‎های مختلف است. سپس پزشکان با بررسی نتیجه آزمایش شما می‌توانند بیماری را تشخیص داده و درمان مناسب را تجویز کنند.

این درصورتی است که اگر آزمایشگاه شما عملکرد مناسبی نداشته باشد، نتیجه آزمایش نیز نمی‌تواند به پزشک و خود شما کمک کند.

به همین دلیل در این مقاله نگاهی انداختیم به ویژگی‌هایی که بهترین آزمایشگاه ژنتیک تهران باید ارائه کند. علاوه بر آن، خدمات تخصصی تهران لب که شامل بهترین مشاور آزمایشگاه پزشکی، خدمات آزمایش در منزل و محل کار است را مورد بررسی قرار دادیم.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
شهیار امیرخانی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰

سلام ممنون از مقاله خوبتون، من برای معاینه همسرم پیش خانم دکتر یگانه اسحاق خانی رفتم، به شدت با سواد و خوش برخورد بودن خواستم یه تشکر ویژه ازشون بکنم

تهران لب
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
سلام شهرام عزیز🌷 خوشحالیم که توانستیم تجربه خوبی براتون ایجاد کنیم🙏
پاسخ
مریم رمضانی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

سلام من تو هفته ۱۰ام بارداری هستم خواستم بدونم آزمایشگاه تهران لب انجام میده؟

تهران لب
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
مریم رمضانی عزیز سلام تمام آزمایشات قبل، حین و بعد از بارداری در تهران لب و یا در منزل شما انجام میشود😊
پاسخ
آنیتا بهرامی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱

سلام من دانشجوی ژنتیک هستم خواستم بدونم امکان کارآموزی در تهران لب وجود داره؟

تهران لب
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
سلام آنتیا عزیز جهت هماهنگی میتونید با مجموعه (۰۲۱۱۶۵۰) تماس بگیرید🙏
پاسخ
سارادولت زاده
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

سلام وقتتون بخیر من امروز توازمایشگاه شما ازمایش cfدادم واقعا ازحسن نیت دکتر تشکرمیکنم فقط خیلی دلشوره دارم ایا بااین تفاصیری که ژن های شناخته شده cfهست واقعا ژن های پسرم میشه بررسی شد برام واقعا مهمه

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید