دندانپزشکی و سلامت دهان

نقد کامل و دقیق 5 سرم معروف برند اوردینری The Ordinary

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اوردینری بی نقص ترین فرمولاسیون زیبایی پوست در جهان را دارد. تولید کنندگان این برند از شیمی دانان برجسته هستند که با استفاده از تکنولوژیهای جدید بهترین محصولات تخصصی برای مراقبت از پوست را تولید می‌کنند.

برند اوردینری The Ordinary با شناخت دقیقی که از بازار محصولات آرایشی و بهداشتی داشت توانست کمبود این بازار را پوشش دهد. این برند رویکردی بالینی و مبتنی بر علم را برای مراقبت از پوست اتخاذ کرد و توانست اولین برندی باشد که محصولات خود را توسط یک ترکیب شیمیایی یا طبیعی بسازد و آن را با همان نام، به شهرت برساند.

بهترین ویژگی این برند قیمت محصولات آن است. اکثر محصولات اوردینری کمتر از 10 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند در حالی که می‌توانند از برندهای مشهور باقیمت‌های بسیار بالا نیز مؤثرتر عمل کنند.

اوردینری بی نقص ترین فرمولاسیون زیبایی پوست در جهان را دارد. تولید کنندگان این برند از شیمی دانان برجسته هستند که با استفاده از تکنولوژیهای جدید بهترین محصولات تخصصی برای مراقبت از پوست را تولید می‌کنند.


 

معرفی سرم اوردینری اصل

 

  1. سرم هیالورونیک اسید اوردینری (بهترین آبرسان پوست)

برای اینکه پوست خود را به صورت کاملاً عمقی آبرسانی کنید به چیزی فراتر از یک مرطوب کننده نیاز دارید، محصولی که بتواند بسیار عمیق‌تر از سایر محصولات به پوست شما نفوذ کند و از دهیدراته شدن آن جلوگیری کند. سرم هیالورونیک اسید اوردینری برای انواع پوست انتخاب ایده آلی است و غنی از ویتامین B5 و اسید هیالورونیک است، ماده‌ای که پوست را آبرسانی عمیق می‌کند. سرم آبرسان اوردینری از فرم گیاهی هیالورونیک اسید در ترکیبات خود استفاده کرده است تا افراد وگان و دوستدار محیط زیست نیز بتوانند به‌راحتی از این محصول لذت ببرند. ویتامین B5 در کنار هیالورنیک اسید به افزایش جذب سرم کمک می‌کند و همچنین التهاب و پف صورت را کاهش می‌دهد.

 

  1. سرم بافه اوردینری (قوی‌ترین سرم ضد چروک)

سرم بافت اوردینری بافتی بسیار سبک دارد که سرشار از ترکیبات جوانساز و ضدچروکی مانند هیالورونیک اسید، اسیدآمینه، روغن کرچک و پپتایدهای ضد چروک است؛ بنابراین نقشی اساسی در تقویت پوست، جلوگیری از ایجاد چروک و درمان خطوط سطحی و عمقی پوست دارد.

دکتر هادلی کینگ، متخصص پوست ساکن نیویورک، بیشتر درباره سرم ضد چروک و جوانساز بافه اوردینری توضیح می‌دهد: "این فرمولاسیون، حاوی چندین پپتاید با کمپلکس پروبیوتیک در پایه‌ای از اسید هیالورونیک و اسیدهای آمینه است." همچنین حاوی گلیسیرین، آلانتوئین، اوره و روغن کرچک است. اوره و گلیسیرین. مرطوب‌کننده‌های عالی برای آبرسانی به پوست هستند، آلانتوئین در التیام پوست موثر است و در تحریک سلول های پوستی برای تولید بافت جدید و تازه نقش دارد؛ همچنین روغن کرچک، غنی از اسیدهای چرب، ضد التهاب، ضد باکتری، آبرسان و مرطوب کننده است. علاوه بر این، مجتمع‌های پپتیدی دارای مزایای ضد پیری هستند. برای مثال نشان داده شده است که ماتریکسیل باعث تولید کلاژن و الاستین می شود.
 

  1. سرم آلفا آربوتین اوردینری (معروف‌ترین سرم ضد لک)

سرم آلفا آربوتین 2% + هیالورونیک اسید اوردینری از جمله محصولات درمان لک و تیرگی پوستی است که می‌تواند اثر قابل‌توجهی روی پوست داشته باشد. سرم ضد لک اوردینری اصل حاوی آلفا آربوتین غلیظ 2٪ است که یک ترکیب بسیار مؤثر برای مهار تولید رنگ‌دانه‌های ملانین در اپیدرم پوست است؛ بنابراین از ایجاد لک‌ها پوستی جلوگیری می‌کند؛ در کنار آن از اسید هیالورونیک نیز برای افزایش رطوبت پوست و تقویت آن استفاده شده است. سردبیر ارشد سایت گلامور (آریانا یاپتانگکو) این سرم را اینگونه توصیف می‌کند: "پوست من بعد از چند ماه استفاده از این محصول، روشن‌تر و صاف‌تر به نظر می‌رسد"

 

  1. سرم نیاسینامید اوردینری (قدرتمندترین ضد جوش)

سرم ضد جوش نیاسینامید ۱۰% + زینک ۱%اوردینری در ابتدا با اثر بر غدد ترشح چربی پوست، باعث ایجاد تعادل در سطح پوست خواهد شد و از ایجاد جوش جلوگیری خواهد کرد؛ همچنین تأثیر به سزایی در کاهش التهاب، کاهش باکتری‌های سطح پوست و همچنین کاهش منافذ باز پوستی دارد.

 

  1. سرم پیلینگ و لایه بردار اوردینری (مؤثرترین لایه بردار پوست)

بدون شک لایه‌برداری شیمیایی می‌تواند ناهمواری‌های پوست، چین‌وچروک‌ها و تیرگی‌ها را اصلاح کند. بر اساس نظر محققان، سرم لایه بردار پیلینگ سولوشن اوردینری حاوی 30 درصد آلفا هیدروکسی اسید (AHA) به همراه 2 درصد بتا هیدروکسی اسید است؛ بنابراین پوست را به طور مؤثری لایه‌برداری می‌کند، به بازسازی آن کمک می‌کند، در درمان لک و یکدست کردن پوست مؤثر است و با علائم پیری مبارزه می‌کند. علاوه بر این، برای انواع پوست مناسب است و فاقد عطر مصنوعی است. با این حال، نکته مهمی که باید به آن توجه کنید، قوی‌بودن این لایه بردار است، به‌طوری‌که توصیه می‌شود بیشتر از 10 دقیقه روی پوست باقی نماند.


 

خرید سرم اوردینری اصل

محصولات اوردینری، نمونه‌های فیک زیادی در بازار دارد که کیفیت پایینی دارند. بهتر است برای خرید سرم اوردینری اصل، حتماً به فروشندگان معتبر مراجعه کنید. فروشگاه آرایشی بهداشتی سوراو محصولات اورجینال برند اوردینری را به صورت مستقیم از نماینده‌ اصلی خریداری می‌کند.

 

مشاهده و خرید انواع سرم برند اوردینری

https://suraw.com/brand/the-ordinary

برچسب ها:
مراقبت پوست
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید