دندانپزشکی و سلامت دهان

بهترین راهکار‌های جلوگیری از پیری پوست گردن و درمان آن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

خوشبختانه راهکار‌هایی برای جلوگیری از پیری و چروک شدن پوست گردن وجود دارد که با رعایت کردن آن‌ها، می‌توان به بهترین شکل زیبایی و نشاط پوست این ناحیه را تأمین کرد.  در این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به روتین مراقبت از پوست گردن بیندازیم. 

اگر چه بیشتر بر جلوگیری از پیری پوست صورت تمرکز داشته و دقت داریم که به‌مرورزمان از پیری زودرس پوست صورت، دور چشم‌ها و به‌طورکلی این ناحیه جلوگیری کنیم؛ اما به همان اندازه جلوگیری از پیری پوست گردن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. خوشبختانه راهکار‌هایی برای جلوگیری از پیری و چروک شدن پوست گردن وجود دارد که با رعایت کردن آن‌ها، می‌توان به بهترین شکل زیبایی و نشاط پوست این ناحیه را تأمین کرد. 
در این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به روتین مراقبت از پوست گردن بیندازیم. 

 

پیشگیری از پیری پوست گردن

برای به تعویق انداختن قابل‌ملاحظه پیری پوست گردن، روش‌های ساده و درعین‌حال مؤثر زیر را در نظر داشته باشید: 

 

استفاده مؤثر از کرم آبرسان

یکی از روش‌های بسیار ساده و درعین‌حال فوق‌العاده مؤثر برای جلوگیری از پیری و چین و چروک‌های پوست گردن که باید حتما به آن توجه داشته باشید، استفاده از کرم‌های آبرسان و مرطوب‌کننده است. با استفاده مستمر و مناسب از کرم مرطوب‌کننده و نرم کننده، از خشکی گردن جلوگیری کرده و می‌توانید جوانی و شادابی آن را با طول عمر بیشتری همراه سازید. این در حالی است که اگر گردن خود را به‌صورت روزانه، مرطوب نکرده و اجازه دهید که پوست آن خشک و شکننده شود؛ خیلی زودتر از آن چه باید، شاهد پیری پوست گردن خود شده و آثار چین و چروک‌های ریز مشخص خواهد شد. 

 

شستشو غیرآسیب‌رسان

موضوع کلی دیگری که همیشه نیز بر آن تأکید می‌شود، شستشوی غیرآسیب‌رسان است. اما ببینیم شستشو آسیب‌رسان چیست؟ شستشو آسیب‌رسان مربوط به استفاده از صابون‌های معمولی می‌شود که به طور مستقیم موجب خشکی پوست شده و به‌مرورزمان آثار چین و چروک‌های ریز و سطحی را نمایان می‌کند. در فاز بعدی و با ادامه دادن به چنین شکلی از شستشوی پوست گردن و نیز صورت، چین و چروک‌های ریز و سطحی، عمقی‌تر و درشت‌تر شده و شاهد پیری پوست گردن خواهید بود. 
به جای این روش اشتباه، شما می‌توانید به‌راحتی از محصولات جایگزین استفاده کرده و گردن خود را با ژل شستشو، پن صورت و مانند آن‌ها شستشو داده و از بروز چنین آسیب‌هایی به شکلی جدی پیشگیری کنید. اگر می‌خواهید از قیمت لوازم آرایشی بهداشتی در گروه محصولات شستشوی پوست اطلاع یابید، در فروشگاه اینترنتی خانومی انواع برند‌های ایرانی و خارجی عرضه شده و امکان دنبال‌کردن قیمت و مشخصات محصولات به‌راحتی برای شما وجود دارد. 

 

استفاده از ماسک‌های خانگی

 

 

به جز این موارد، حتما از ماسک‌های خانگی نیز برای پوست گردن خود استفاده کرده و بهره ببرید. برخی از این ماسک‌های ساده و ابتدایی، اثرگذاری فوق‌العاده‌ای داشته و کمک می‌کنند که نه‌تنها از پیری پوست گردن خود جلوگیری کنید؛ بلکه به‌طورکلی جوان‌سازی آن را نیز به شکلی چشمگیر رقم بزنید. از میان این نوع ماسک‌های ساده و درعین‌حال مؤثر، می‌توان به ماسک شیر و عسل، ماسک ماست و ... اشاره کرد. 
به طور نمونه ماسک شیر و عسل، یک گزینه عالی برای جلوگیری از بروز چین و چروک‌های پوستی است. اگر به طور روزانه از این ماسک استفاده کرده یا حداقل هفته‌ای 3 بار، این ماسک را به گردن خود بزنید؛ رفته‌رفته تأثیر عالی آن را مشاهده خواهید کرد. 

 

استفاده از تونر‌های پوستی

با استفاده از تونر‌های پوستی، می‌توانید به شکلی قابل‌توجه، پوست گردن خود را احیا کرده و روند پیری آن را به تعویق بیندازید. به‌ویژه با استفاده از تخفیف خوب محصولات برند "پریم" در خانومی، می‌توانید این محصولات را با بهترین قیمت خریداری کرده و به‌خوبی برای احیای پوست خود، از آن‌ها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که تونر‌های پوستی، بدون آن که موجب چربی پوست شده یا تأثیر ظاهری به همراه داشته باشند، در نهایت بهترین اثرگذاری را داشته و باعث نرمی و لطافت پوست شما خواهند شد. 

 

خرید محصولات مراقبت از پوست گردن از خانومی

 

 

در بالا به برخی از روش‌های ساده مراقبت از پوست گردن و به تعویق انداختن پیری پوست اشاره کردیم. شما چه روش‌های دیگری را می‌شناسید که در اینجا به آن‌ها اشاره نشده و درعین‌حال حائز اهمیت و کاربردی باشند؟ شما می‌توانید به‌راحتی محصولات مراقبت از پوست گردن خود را از فروشگاه اینترنتی خانومی خریداری کرده و درب منزل یا به‌طورکلی محل آدرس خود تحویل بگیرید. به این شکل فرصت آن را خواهید داشت تا محصولات مختلف مناسب نگهداری از پوست گردن را در این فروشگاه اینترنتی دنبال کرده و مشخصات آن‌ها را بادقت مطالعه کنید. امکان مقایسه هوشمندانه و همین‌طور استعلام قیمت نیز به شما کمک خواهد کرد تا خرید هدفمندانه و بهتری داشته باشید. شما چه تجربه‌ای دراین‌خصوص دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید