دندانپزشکی و سلامت دهان

بهترین کیلینک ارتز و پروتز در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در ادامه این مقاله به بررسی بهترین مرکز ارتوپدی و خدمات ارائه شده در اینجا می پردازیم.

در مرکز ارتوپدی امکان درمان بیماری ها و آسیب های مختلف که بر سیستم اسکلتی- عضلانی از جمله استخوان ها، ماهیچه ها، ساختارهای نگهدارنده و بافت ها تاثیر می گذارد، وجود دارد. شرایط درمان از کمردرد گرفته تا آسیب های زانو و آرتریت متغیر است. مرکز ارتوپدی یک مرکز تخصصی است که روش های درمانی آسیب ها و بیماری های اسکلتی عضلانی را ارائه می دهد. هدف مراکز ارتوپدی ساخت ارتز و پروتز و آموزش استفاده از آنها به بیمار است. در ادامه این مقاله از سایت کلینیک ارتوپدی سیدا  به بررسی بهترین مرکز ارتوپدی و خدمات ارائه شده در اینجا می پردازیم.

 

خدمات بهترین مراکز ارتوپدی

یک مرکز ارتوپدی توسط تیمی از پزشکان متخصص در سلامت عمومی سیستم اسکلتی عضلانی اداره می شود. این متخصصان می توانند به شما کمک کنند تا در اسرع وقت به فعالیت های روزانه و سلامت خود بازگردید. کلینیک ارتز و پروتز یک کلینیک جامع است که نیاز بیماران نیازمند به بریس یا اندام های کاذب را برطرف می کند. اهداف کلینیک ارتوپدی به حداکثر رساندن کیفیت زندگی و کمک به افراد برای بازیابی استقلال هر چه بیشتر و به موقع و مقرون به صرفه است.
خدمات مختلفی در زمینه بیماری های مفصلی و استخوانی در مرکز ارتوپدی ارائه می شود. در این مراکز با توجه به شرایط جسمانی بیماران، اعضای مصنوعی یا وسایل کمکی برای درمان این آسیب ها ساخته می شود. در زیر به بررسی برخی از خدمات ارائه شده در مرکز ارتوپدی سیدا می پردازیم.

•    ساخت ارتز
•    ساخت پروتز
•    ساخت اندام مصنوعی
•    ساخت کفی طبی
•    ساخت دمپایی و صندل طبی
 

 

سفارش تولید ارتز

ارتز یا بریس در دست، پا، پشت و ... استفاده می شود که مفاصل آنها ضعیف شده و توانایی اولیه خود را از دست داده اند. این یک وسیله کمکی است که برای پشتیبانی از قسمت های مختلف بدن استفاده می شود. در مرکز ارتز و پروتز کلینیک سیدا متخصصین با توجه به آسیب هر قسمت از بدن شما ارتز مناسبی را برای شما طراحی و تولید می کنند. ساخت ارتز یکی از خدماتی است که در مراکز ارتوپدی ارائه می شود. از ارتزها در اصلاح و درمان مشکلاتی مانند قوز، ساق ضربدری، ساق براکت استفاده می شود.

 

سفارش ساخت پروتز

پروتز شامل ساخت تجهیزات پزشکی برای اندام هایی است که به دلایل مختلف قطع شده اند. پروتزها وسایلی هستند که اندام های از دست رفته را تقلید می کنند. ساخت پروتز مراحل مختلفی دارد که برای سفارش و ساخت پروتز می توانید به مرکز ارتز و پروتز سیدا مراجعه کنید. در مراکز ارتوپدی پروتز در قسمت های مختلف بدن مانند چشم، پا، دست و سینه ساخته می شود.

 

تفاوت بین ارتز و پروتز

پروتز شاخه ای از پزشکی است که به ارزیابی، طراحی، ساخت، نصب و تحویل پروتز یا اندام مصنوعی برای جایگزینی اندام از دست رفته می پردازد. ارتز یک پوشش پزشکی برای قسمتی از بدن است. اغلب مردم از "ارتز" به عنوان بریس یاد می کنند. "ارتزها" وسایلی هستند که فرد برای بهبود عملکرد یا کاهش و از بین بردن درد از آنها استفاده می کند. برای انجام اندام مصنوعی و ارتز می توانید به کلینیک ارتوپدی سیدا مراجعه کنید.
 

 

بهترین مرکز ارتز و پروتز

افرادی که به دلایل مختلف یکی از اندام های خود را قطع کرده یا آسیب دیده اند، همیشه به دنبال یک مرکز ارتز و پروتز مناسب برای انجام ارتز و پروتز هستند. یک کلینیک ارتز و پروتز خوب باید ابتدا بیمار و وضعیت بدنی او را معاینه و معاینه کند و سپس بهترین درمان را به او ارائه دهد. 
ساخت یک پروتز با کیفیت برای افرادی که عضوی از بدن خود را از دست داده اند بسیار مهم است. مجموعه تخصصی ارتز و پروتز کلینیک سیدا با سالها سابقه در تولید کفی های طبی، اندام مصنوعی و وسایل کمک حرکتی در کنار شما عزیزان خواهد بود.

 

در نهایت
هدف اصلی مرکز ارتوپدی کمک به درمان مشکلات و آسیب های اسکلتی است. از جمله خدمات ارائه شده در کلینیک های ارتوپدی می توان به ساخت ارتز و پروتز، ساخت کفی طبی، ساخت دمپایی و صندل طبی و ... اشاره کرد. مجموعه تخصصی ارتز و پروتز کلینیک سیدا با سالها سابقه در تولید کفی های طبی، اندام مصنوعی و وسایل کمک حرکتی در کنار شما عزیزان خواهد بود.

 

پروتزهای زیبایی سیلیکونی کلینیک سیدا

یکی از بهترین و با کیفیت ترین پروتزهای زیبایی سیلیکونی، تولید کلینیک سیداست. با توجه به بررسی ها و معاینات مراجعین، بهترین پروتزهای زیبایی سیلیکونی با بهترین کیفیت و متریال ساخته میشود تا فرد به راحتی بتواند از آن استفاده کند و در آینده نگران خرابی و از بین رفتن آن نباشد.
کلینیک سیدا سعی در تولید بهترین محصولات سیلیکونی مصنوعی است تا شما با خیال راحت بتوانید از آن استفاده کنید و اعتماد به نفس خود را برگردانید. برایاطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان کلینیک سیدا تماس بگیرید تا از راهنمایی کامل بهره مند شوید.

برچسب ها:
پروتز
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله