دندانپزشکی و سلامت دهان

ماندگاری اندولیفت چقدر است ؟ + نکات تمدید آن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر شما نیز کاندید اندولیفت هستید و می‌خواهید از مزایای اندولیفت و ماندگاری آن اطلاعات کسب کنید، تا پایان همراه ما باشید.

هر روز تکنولوژی جدیدی وارد عرصه پزشکی می‌شود تا نیازهای ما را پاسخ دهد. میل به زیبایی و دیده شدن از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در افراد مشاهده می‌شود. با تکیه بر همین علاقه‌مندی، تکنیک‌های مختلفی برای زیبایی و جوانسازی وجود دارد که همگی براساس کارایی مورد توجه قرار می‌گیرند. اندولیفت یکی از جدیدترین روش‌هایی است که برای جوانسازی پوست، لیفت پوست، برطرف کردن چین و چروک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماندگاری اندولیفت نکته مهمی است که موجب شده است تا افراد زیادی برای استفاده از آن کاندید شوند. ماندگاری اندولیفت موضوع مهمی است که نقطه قوت این تکنیک شده است. به همین دلیل علاقه‌مندان به جوانسازی همیشه نسبت به استفاده از اندولیفت کنجکاو هستند.
اگر شما نیز کاندید خدمات اندولیفت دکتر مولایی فر هستید و می‌خواهید از مزایای اندولیفت و ماندگاری آن اطلاعات کسب کنید، تا پایان همراه ما باشید.

 

اندولیفت چیست؟

تکنیک اندولیفت به عنوان یک روش جوانسازی شناخته می‌شود. در این تکنیک از قدرت لیزر استفاده می‌شود و جوانسازی پوست با تحریک آن به کلاژن سازی رقم می‌خورد. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید اندولیفت به طور دقیق محل مدنظر را هدف قرار می‌دهد، به همین دلیل بالاترین اثربخشی را دارد. نکته مهم دیگر در این خصوص، عملکرد این دستگاه است. اندولیفت با تخریب سلولها در ناحیه خاص، تلاش می‌کند تا روند ترمیم را بیدار کند. با این اقدام کلاژن سازی آغاز می‌شود و بدن تلاش می‌کند تا بافت آسیب دیده را ترمیم کند. آسیب بسیار سطحی است اما روند کلاژن سازی به بهترین شکل می‌تواند پوست را احیا کند و زیبایی آن را از خارج بیش از پیش نشان دهد. افزایش رگ‌های خونی و خونرسانی بیشتر به ناحیه مدنظر در اندولیفت، نکته بعدی است. بدن با خونرسانی بیشتر قصد دارد تا ترمیم را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. به همین ترتیب می‌توانید شاهد جوانسازی و احیا پوست باشید.

 

لیزر اندولیفت چگونه است؟

زمانی که پزشک متخصص با استفاده از لیزر اندولیفت قصد جوانسازی یا لیفت پوست دارد، لازم است بدانید که روند انجام این تکنیک چگونه است! دستگاه لیزر اندولیف چطور عمل می‌کند و پزشک چگونه می‌تواند پوست شما را به بهترین شکل ممکن برای احیا آماده کند. لیزر اندولیفت برای نواحی مختلف انجام می‌شود. شما باید ناحیه مدنظر را به طور کامل پاک کنید تا پزشک با ضد عفونی کننده مخصوص این ناحیه را برای جوانسازی آماده کند. اقدام مهم بعدی، تنظیم دستگاه اندولیفت است که توسط پزشک انجام می‌شود. سپس سری میکرونی دستگاه وارد بافت پوست می‌شود تا پروسه جوانسازی به بهترین شکل ممکن دنبال شود. نوع حرکت دست پزشک تعیین می‌کند که روند جوانسازی چگونه باشد. در بعضی موارد پزشک برای کانتورینگ یا ازبین بردن چربی در ناحیه مدنظر از اندولیفت استفاده می‌شود. در این شرایط سری اندولیفت کمی ضخیم‌تر می‌شود تا بتوانید به خوبی مراحل مدنظر را انجام دهید.

 

اندولیفت

 

کاربرد لیزر اندولیف چیست؟

قبل از این که در خصوص ماندگاری اندولیفت مواردی را بررسی کنیم، بهتر است بدانید که اندولیفت چه کاربردی دارد؟ در چه قسمت‌هایی از بدن می‌توان از اندولیفت استفاده کرد؟ آگاهی در این خصوص کمک می‌کند تا بدانید آیا کاندید خوبی برای این کار هستید؟ آیا اندولیفت برای تغییر در ناحیه مدنظرتان گزینه مناسبی است؟ در ادامه به بررسی کاربردهای اندولیفت می‌پردازیم.
•    درمان خط خنده
•    درمان افتادگی گونه
•    لیفت و کاهش حجم غبغب
•    کوچک کردن بینی گوشتی

•    بهبود کیفیت متابولیسم سلولی
•    بهبود افتادگی پلک و لیفت پلک
•    بهبود افتادگی ابرو و لیفت شقیقه
•    بهبود سلولیت نواحی مختلف ران
•    تحریک پوست به تولید کلاژن بیشتر
•    تغییر زوایای صورت، گردن و بازوها
•    کاهش چین و چروک در نواحی مختلف
•    کاهش چربی‌های موضعی صورت و بدن
•    بهبود خاصیت کشسانی پوست و سفت کردن آن
•    کاهش چربی‌های انباشته شده در نواحی مختلف بدن
•    افزایش اکسیژن رسانی به بافت  پوست در نواحی مختلف

 

ماندگاری اندولیفت چگونه است؟

اگر تجربه استفاده از روش های مختلف برای جوانسازی را داشته باشید، قطعا نیاز دارید تا بدانید ماندگاری اندولیفت چقدر است؟ این تکنیک تا چه مدت برای شما باقی می‌ماند و اثربخشی آن تا چه زمانی قابل لمس است! در واقع آگاهی از ماندگاری اندولیفت موضوع مهمی است که در تصمیم گیری و انتخاب نهایی اثرگذار است. به همین دلیل باید حتما  در مورد آن بیشتر بدانید و اطلاعات کافی کسب کنید. ماندگاری اندولیفت وابسته به پارامترهای مختلفی است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

1-سبک زندگی

یکی از عواملی که می‌تواند بر روی مدت زمان ماندگاری اندولیفت اثرگذار باشد، سبک زندگی افراد است. شما با سبک زندگی‌تان تعیین می‌کنید که احتمال ماندگاری اندولیفت چقدر است!  اگر تجربه تزریق بوتاکس را داشته باشید، حتما می‌دانید که سبک زندگی افراد، مجموعه رفتارهای روزمره آن‌ها، ساعت خواب و بیداری، تغذیه و پارامترهای کلی و جزیی بسیاری هستند که تعیین کننده مدت زمان ماندگاری و تاثیر داروها بر بدن است. مثلا بوتاکس برای بعضی افراد 2 ماه و برای برخی دیگر تا 6 ماه ماندگاری دارد! این تفاوت دقیقا به دلیل لایف استایل متفاوت انسان‌ ها است. مدت زمان ماندگاری اندولیفت نیز وابسته به سبک زندگی شما است. هرچه پارامترهای سلامت و زندگی سالم را بیشتر جدی گرفته باشید، واکنش بدن به کلاژن سازی و افزایش ماندگاری اندولیفت بیشتر خواهد بود.

 

2-تحرک و فعالیت بدنی

یکی دیگر از پارامترهای تاثیرگذار در ماندگاری اندولیفت، مدت زمان تحرک و فعالیت بدنی روزانه شما است. برای برخی افراد که تحرک بالا و فعالیت سنگین دارند، مدت زمان ماندگاری برخی داروها مثل بوتاکس کم‌تر است. اما در اندولیفت چنین نیست. هرچه فعالیت بدنی بیشتری داشته باشید و خونرسانی مطلوب‌تری در بدن انجام شود، شانس ماندگاری بالاتری خواهید داشت. توجه کنید که فعالیت بدنی نباید موجب کاهش وزن یا افزایش وزن شما شود تا ماندگاری اندولیفت تحت تاثیر قرار نگیرد.

 

3-رژیم غذای

به عنوان یک پارامتر اثرگذار در ماندگاری اندولیفت، می‌توان به رژیم غذایی اشاره کرد. رژیم غذایی شما تعیین کننده سلامت بدن شما است. به همین دلیل هرچه رژیم غذایی سالم‌تری را دنبال کنید، شانس بیشتری دارید تا ماندگاری اندولیفت را در مدت طولانی تری شاهد باشید. رژیم غذایی مناسب معمولا سرشار از سبزیجات است که می‌تواند به روند کلاژن سازی و احیا بافت پوست کمک زیادی کند. مصرف امگا3 و رساندن ویتامین ها و مواد مغذی همگی در بهبود کیفیت زندگی تاثیر زیادی دارد.

 

4-واکنش بدن

بدن ما هر کدام ساختار منحصر به فردی دارد. همین تفاوت‌ها است که لزوم گزارش سوابق پزشکی را افزایش می‌دهد. بسیاری از افراد به مصرف خوراکی‌ها واکنش دارند و دچار حساسیت می‌شوند. برخی دیگر با تزریق بی هوشی دچار مشکل می‌شوند و واکنش بدن آن‌ها متفاوت است. در بحث ماندگاری اندولیفت نیز شرایط به همین شکل است. برخی افراد به دلیل واکنش خاص بدن، ماندگاری اندولیفت را در مدت زمان کوتاهی تجربه می‌کنند. برخی دیگر این ماندگاری را حداقل به مدت 3 سال یا بیشتر احساس می‌کنند. پس بدن شما و واکنش آن می‌تواند تعیین کننده باشد.

 

5-جنس پوست

جنس پوست عامل مهمی است که مدت زمان ماندگاری اندولیفت را مشخص می‌کند. برای افراد با پوست چرب و خشک، این مدت زمان متفاوت است. اگر رطوبت رسانی مطلوبی به پوست خشک انجام شود احتمالا مدت زمان ماندگاری اندولیفت بسیار طولانی‌تر خواهد شد و تاثیر آن بسیار بیشتر می‌شود. اما برای پوست چرب نیز، چالش‌هایی وجود دارد که معمولا با توصیه پزشک متخصص می‌توانید بالاترین مدت زمان ماندگاری را تجربه کنید.

 

6-مصرف دخانیات و الکل

2 عامل مهم در از بین بردن روند کلاژن سازی پوست، ایجاد پیری زودرس و کاهش رطوبت و آب بدن، مصرف دخانیات و الکل است. زمانی که از این 2 عامل در زندگی روزمره خودتان استفاده می‌ کنید، شاهد مدت کوتاهی ماندگاری اندولیفت خواهید بود. اما قطع مصرف سیگار، قلیان و هر نوع دخانیاتی به همراه قطع مصرف نوشیدنی های الکلی می تواند تاثیر عالی در بهبود این روند داشته باشد و مدت طولانی تری از ماندگاری اندولیفت لذت ببرید.

 

7-تخصص و تجربه پزشک

یکی از عواملی که می‌تواند بر روی ماندگاری اندولیفت اثرگذار باشد، تخصص و تجربه پزشک شما است. زمانی که با پزشک متخصص و باتجربه ای اندولیفت را تجربه کنید، قطعا شانس بیشتری دارید تا اثر آن را در طولانی مدت مشاهده کنید. معمولا تاثیر اندولیفت در مدت زمان طولانی بسیار شگفت انگیز است و احیا بافت پوست را به خوبی می‌توانید مشاهده کنید. زمانی که پزشک تخصص کافی در این زمینه داشته باشد، می تواند با تحریک دقیق نواحی آسیب پذیر پوست، آن را سفت کرده و اثربخشی اندولیفت را افزایش دهد.

 

8-مراقبت های پس از اندولیفت

زمانی که برای اندولیفت اقدام می‌کنید، در پایان کار پزشک توصیه‌هایی می‌کند تا مراقبت های بعد از اندولیفت را دنبال کنید. عدم مصرف سیگار و الکل بخشی از این مراقبت ها است. از سوی دیگر مصرف داروهای تجویز شده و محافظت از پوست در مقابل نور آفتاب موارد مهم دیگری است که باید جدی بگیرید. به همین دلیل مراقبت های پس از اندولیفت اهمیت زیادی در ماندگاری اندولیفت خواهد داشت.

 

9-تمدید به موقع اندولیفت

مثل هر تکنیک دیگری، در اندولیفت هم نیازمند تمدید به موقع هستید. شما باید حتما در فواصل زمانی توصیه شده توسط پزشک متخصص برای تمدید اندولیفت مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را ببینید. معمولا تمدید به موقع موجب می‌شود تا ماندگاری بسیار طولانی مدتی را تجربه کنید و ناحیه مدنظر تنها با گذشت زمان و افزایش سن شما دچار اثرات پیری یا افتادگی شود.

 

10-نوع دستگاه اندولیفت

به عنوان آخرین پارامتری که بر روی ماندگاری اندولیفت تاثیر دارد، می‌توان به دستگاه لیزر اندولیفت اشاره کرد. این دستگاه توسط برندهای مختلفی وارد بازار شده است و کیفیت‌های متفاوتی از هر کدام می‌توان مشاهده کرد. به همین دلیل نوع دستگاه اندولیفت بسیار تعیین کننده است. کیفیت نتیجه نهایی اندولیفت و مدت زمان ماندگاری آن، همگی وابسته به کیفیت دستگاه است. پس سعی کنید در جلسه مشاوره با پزشک متخصص، حتما نوع دستگاه و کیفیت اثربخشی آن را بررسی کنید تا انتخاب خوبی داشته باشید.

 

لیزر اندولیفت

 

سوالات متداول

آیا مراقبت های بعد از اندولیفت در ماندگاری آن اثرگذار است؟

بله، وقتی به مراقبت های پس از اندولیفت رسیدگی می‌کنید، قطع ماندگاری اندولیفت برای‌تان بیشتر می‌شود و می توانید مدت زمان طولانی تری از زیبایی آن لذت ببرید.

 

آیا استفاده از بی حس کننده ماندگاری اندولیفت را کم می‌کند؟

خیر! بی حس کننده نمی‌تواند تاثیری در ماندگاری این تکنیک داشته باشد.

 

آیا استخر مدت زمان ماندگاری اندولیفت را کاهش می‌دهد؟

بله. شما باید به مدت 1 ماه از حضور در استخر، سونا و جکوزی پرهیز کنید. چرا که مواد شیمیایی، هوای گرم و آب آلوده می‌تواند ریسک کاهش کلاژن سازی و توقف روند جوانسازی را به همراه داشته باشد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید