دندانپزشکی و سلامت دهان

0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت زاویه فک باید بدانید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر شما نیز عاشق زاویه فک هستید و می‌خواهید تکنیک عالی اندولیفت زاویه فک را امتحان کنید، تا پایان همراه ما باشید.

شاید در گذشته داشتن صورت زیبا برای همه یک رویا بود! بسیاری از افراد به دلیل فرم صورت و نوع قرارگیری اجزا مختلف آن، احساس مطلوبی از زیبایی نداشتند. اما خوشبختانه این روزها به لطف تکنولوژی و علم پزشکی همه چیز تغییر کرده است. اندولیفت زاویه فک یکی از جدیدترین روش‌هایی است که برای داشتن صورت زیبا و زاویه دار مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیبایی صورت با دارا بودن زاویه فک و شکل و فرم استخوانی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل هر روز به طرفداران اندولیفت زاویه فک افزوده می‌شود.
اگر شما نیز عاشق زاویه فک هستید و می‌خواهید تکنیک عالی اندولیفت زاویه فک را امتحان کنید، تا پایان همراه ما باشید.

 

اندولیفت زاویه فک چیست؟

اندولیفت یکی از جدیدترین تکنیک‌هایی است که برای جوانسازی، از بین بردن چربی و کانتور استفاده می‌شود. با کمک این روش می‌توان از امواج لیزر با طول موج مشخصی استفاده کرد و پروسه جوانسازی، لیفت و ازبین بردن چربی زاویه فک را دنبال نمود. خوشبختانه اندولیفت زاویه فک روشی غیرتهاجمی است که نتایج بسیار شگفت انگیزی دارد. در این تکنیک که بر پایه لیزر انجام می‌شود، سری میکرونی با تابش مشخص و هدفمند در ناحیه مدنظر می‌تواند کلاژن سازی و جوانسازی را رقم بزند. برای بعضی اهداف نیز، اندولیفت می‌تواند چربی‌های موجود در ناحیه مدنظر را شکسته و به ساده ترین شکل ممکن از بدن خارج کند. به همین دلیل برای ایجاد زاویه فک و کانتور صورت بهترین تکنیک اندولیفت است.

 

چه افرادی کاندید اندولیفت زاویه فک هستند؟

شناخت افراد کاندید اندولیفت به شما کمک می‌کند تا نگاه هوشمندانه ای در این زمینه داشته باشید. بهتر است بدانید که افرادی کاندید اندولیفت هستند که دارای چربی انباشته شده در ناحیه زیر چانه و صورت باشند. معمولا با کمک اندولیفت می‌توان حجم چربی های این نواحی را کاهش داد و با خیالی آسوده ظاهر مطلوبی را مشاهده کرد. پس اگر شما نیز دچار غبغب یا چربی در نواحی اطراف خط فکی هستید، می‌توانید با اندولیفت ظاهر جدیدی را تجربه کنید.

 

زاویه فک

 

مزایای استفاده از اندولیفت زاویه فک

آگاهی از مزایای تکنیک اندولیفت به شما کمک می‌کند تا نگاه هوشمندانه‌ای داشته باشید و برای نتیجه مناسب آن را انتخاب کنید. اندولیفت به عنوان روشی ایمن شناخته می‌شود، چرا که هیچ آسیبی به بدن وارد نمی‌کند و استفاده از آن بی خطر است. در ادامه به بررسی جزییات اندولیفت زاویه فک اشاره می‌کنیم تا شما نیز از مزایای این روش آگاه باشید.
•    اندولیفت زاویه فک بدون نیاز به بستری در بیمارستان انجام می‌شود و نوعی عمل سرپایی محسوب می‌شود.
•    اندولیفت تکنیکی غیرتهاجمی است که هیچ نیازی به برش پوست و ایجاد خونریزی ندارد.
•    نتایج اندولیفت ماندگاری طولانی مدتی دارند و همه چیز به بهترین شکل در این تکنیک نمود پیدا می‌کند.
•    اندولیفت زاویه فک می‌تواند بدون ایجاد عوارض، شما را به صورتی استخوانی و دارای زاویه فک برساند.
•    با کمک اندولیفت می‌توانید بدون اسکار پوستی و خط بخیه زیبایی را تجربه کنید.
•    عدم نیاز به مراقبت های پیچیده پس از اندولیفت زاویه فک از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این روش است.
•    با کمک اندولیفت می‌توانید جوانسازی پوست را تجربه کنید و کلاژن سازی خوبی را رقم بزنید.
•    اندولیفت به شکلی هوشمندانه می‌تواند نتایج شگفت انگیزی را رقم بزند.

 

معایب اندولیفت زاویه فک

به همان میزان که آگاهی در خصوص مزایای اندولیفت زاویه فک اهمیت دارد، لازم است بدانید که معایب این تکنیک نیز مورد توجه است. برای انتخاب هوشمندانه یک روش، باید حتما در خصوص آن بیشتر بدانید و معایب واقعی آن را از نگاهی بی طرفانه بررسی کنید. خوشبختانه روش اندولیفت زاویه فک تا حدی ایمن است که معایب چندانی نمی‌توان برای آن در نظر گرفت. معمولا اندولیفت زاویه فک، در صورتی که توسط پزشک متخصص و باتجربه انجام شود، نتایج بی نقصی خواهد داشت. اما انجام آن توسط افراد غیرمتخصص ریسک بروز آسیب در ناحیه پوست و عدم تقارن در چهره را به همراه دارد. به همین دلیل باید حتما پزشک باتجربه ای برای اندولیفت انتخاب کنید. یادتان باشد که بروز کبودی، قرمزی پوست و گزگز آن کاملا طبیعی است و از عوارض عادی اندولیفت به شمار می‌آید. با کمی صبر و استفاده از کمپرس سرد می‌توانید به این شرایط پایان دهید.

 

اندولیفت زاویه فک چگونه انجام می‌شود؟

آگاهی در خصوص نحوه انجام اندولیفت زاویه فک به شما کمک می‌کند تا بدون استرس و نگرانی شرایط مطلوبی را رقم بزنید. اندولیفت خط فک همیشه از جمله گزینه‌هایی است که می‌تواند موجب رضایت قلبی افراد کاندید شود. پس آگاهی از چگونگی مراحل آن به شما کمک می‌کند تا بدون استرس و نگرانی برای انجام آن اقدام کنید.


1.    اولین مرحله پس از تصمیم گیری برای انجام اندولیفت، یافتن پزشک متخصص و باتجربه است. احتمالا متوجه شده اید که اندولیفت زاویه فک تا چه اندازه می‌تواند حساس باشد و بر روی زیبایی ظاهری‌تان اثرگذار باشد. به همین دلیل باید حتما از پزشک باتجربه ای کمک بگیرید تا عمل به خوبی انجام شود. دانش و تجربه پزشک در حوزه اندولیفت موجب می‌شود تا بدون دردسر، با دید زیبایی شناسی، عمل‌تان انجام شود. معمولا برای این کار باید پرس و جو کنید و تحقیقات‌تان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را شروع کنید. به این ترتیب می‌توانید براساس اطلاعات به دست آمده بهترین پزشک را انتخاب کنید.


2.    بعد از انتخاب پزشک متخصص و باتجربه، نوبت به دریافت وقت مشاوره حضوری است. در مشاوره حضوری فرصتی عالی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید سوالات‌تان در خصوص اندولیفت زاویه فک را از پزشک بپرسید. پس از این مرحله، نوبت به بررسی نمونه کارهای واقعی در مطب پزشک است. شما فرصت کافی در اختیار دارید تا از نظرات مراجعه کنندگان و افرادی که تجربه قبلی مراجعه به پزشک را دارند، آگاه شوید.


3.    با گذراندن جلسه مشاوره، وقت مشخصی تعیین می‌شود تا برای اندولیفت خط فک به کلینیک دکتر مولایی فر مراجعه کنید. در این روز باید حتما صورت‌تان را کامل بشویید و از هیچ نوع کرم، خوشبو کننده و لوسیونی استفاده نکنید. پزشک متخصص نیز بعد از ویزیت شما، محل انجام اندولیفت را ضد عفونی می‌کند تا پروسه آن آغاز شود. پس از ضد عفونی نوبت به انجام بی حسی موضعی می رسد. با کمک پماد مخصوص یا تزریق می‌توان بی حسی را انجام داد تا هیچ دردی در زمان اندولیفت احساس نشود.


4.    مرحله مهم بعدی، ورود سری میکرونی دستگاه لیزر به داخل پوست است. پزشک با تنظیم دستگاه و وارد کردن آن به ناحیه خط فکی، می‌تواند پروسه اندولیفت را آغاز کند. تمام تلاش‌های پزشک برای ایجاد زاویه فک به بهترین شکل ممکن می‌تواند ظاهر چهره فرد را تغییر دهد.


5.    مرحله پایانی اندولیفت خط فکی یا همان زاویه فک، توصیه‌های مراقبتی پس از عمل و تجویز داروهایی است که باید پس از آن مصرف کنید.

 

مراقبت های پس از اندولیفت زاویه فک

آگاهی در خصوص مراقبت های اندولیفت زاویه فک ضروری است. چرا که همین مراقبت‌های ساده می‌تواند  نتیجه اندولیفت را تعیین کند. به همین دلیل مهم‌ترین نکات در این مراقبت‌های ساده را بررسی می‌کنیم.
•    حتما پس از اندولیفت زاویه فک، داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص را دریافت نموده و براساس زمان توصیه شده مصرف کنید.
•    تا 24 ساعت از استحمام خودداری کنید و با آب ولرم دوش بگیرید.
•    سعی کنید  تا 2 الی 3 ماه پس از اندولیفت حمام آفتاب نگیرید و سولاریوم انجام ندهید.
•    حتما بعد از اندولیفت مراقب نور مستقیم آفتاب باشید و پس از کسب اجازه از پزشک مصرف ضد آفتاب را آغاز کنید.
•    پس از اندولیفت زاویه فک حتما تغذیه مناسبی در پیش بگیرید تا دچار تجمع چربی در ناحیه فک نشوید.
•    هرگونه ماساژ، استفاده از کرم و ژل ممنوع است مگر با توصیه پزشک متخصص شما.
•    حداقل 1 ماه بعد از اندولیفت زاویه فک نمی‌توانید از دخانیات استفاده کنید.
•    مصرف الکل و نوشیدنی‌های الکلی ممنوع است و تا 2 الی 3 ماه بعد از اندولیفت توصیه نمی‌شود.

مصرف الکل یا دخانیات موجب می‌شود تا روند کلاژن سازی در بدن متوقف شده و خونرسانی مطلوب انجام نشود. این فرآیند در واقع چیزی مخالف با اندولیفت است و می‌تواند نتیجه اقدام شما را به کم‌ترین میزان خود برساند. به همین دلیل تحت هیچ شرایطی نباید از نوشیدنی‌های الکلی و دخانیات استفاده کنید.

 

اندولیفت زاویه فک

 

قیمت اندولیفت زاویه فک

اطلاع از هزینه اندولیفت خط فک برای افراد کاندید ضروری است. چرا که برنامه ریزی جهت پرداخت هزینه یکی از بخش‌های مهم این کار است. به همین دلیل لازم است تا نسبت به بررسی قیمت دقیق اندولیفت زاویه فک اقدام کنید. جلسه مشاوره حضوری پیش از اندولیفت بهترین زمانی است که می‌توانید در آن هزینه نهایی را بررسی کنید. چرا که هزینه وابسته به فیزیک صورت، تخصص و تجربه پزشک، محل انجام اندولیفت و خدمات کلینیک است.

 

سوالات متداول

مدت زمان ماندگاری اندولیفت زاویه فک چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری اندولیفت برای هر شخص متفاوت است. اما به دلیل عملکرد طبیعی آن در بدن، بیشترین مدت زمان ماندگاری را دارا است. حدود 3 سال به طور تقریبی می‌توان انتظار ماندگاری از اندولیفت زاویه فک داشت.

 

آیا اندولیفت زاویه فک عوارض دارد؟

اگر پزشک متخصص و باتجربه برای شما اندولیفت را انجام دهد، تحت هیچ شرایط دچار عوارض نخواهید شد.

 

آیا عدم تقارن بعد از اندولیفت زاویه فک طبیعی است؟

بعضی افراد به طور ژنتیکی ساختار فکی نامتقارنی دارند. پس از اندولیفت زاویه فک در این افراد، عدم تقارن بیش از پیش نمایان می‌شود. معمولا پزشک متخصص در جلسه مشاوره حضوری نسبت به بررسی این موضوع اقدام می‌کند و در صورت وجود، با شما در مورد آن صحبت خواهد کرد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید