دندانپزشکی و سلامت دهان

بهترین کلینیک درمان زخم در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در این مقاله با برشمردن ویژگی های کلینیک درمان زخم به شما در یافتن بهترین کلینیک درمان زخم کمک می کنیم.

امروزه با توجه به شیوع زخم های مزمن و زخم های عمیق در بین مردم، کلینیک های درمان زخم زیادی در سراسر جهان ایجاد شده است. این کلینیک ها به شما در بهبود زخم ها و جلوگیری از گسترش زخم های مزمن کمک می کنند. بنابراین، فرد مبتلا به زخم مزمن به دنبال بهترین کلینیک درمان زخم است. زیرا آثاری که در بدن به جا می ماند در روح نیز اثر منفی خواهد داشت.
از سوی دیگر، یافتن یک کلینیک خصوصی که به صورت حرفه ای در درمان زخم های مداوم و عمیق کار کند دشوار است. نگرانی یافتن بهترین کلینیک مراقبت از زخم است. در این مقاله با برشمردن ویژگی های کلینیک درمان زخم به شما در یافتن بهترین کلینیک درمان زخم کمک می کنیم.

 

پیچیدگی درمان زخم

زخمی که به‌درستی بهبود نمی‌یابد می‌تواند با شرایط زمینه‌ای مانند دیابت، مشکلات گردش خون یا پرتودرمانی پیچیده شود. گاهی اوقات حتی ساده ترین زخم ها می توانند به یک مشکل بزرگ تبدیل شوند زیرا روند بهبود طبیعی بدن تحت تأثیر قرار می گیرد. انواع زخم هایی که به سختی بهبود می یابند در اثر زخم بستر، ضربه یا عفونت ایجاد می شوند. زخم های التیام نیافته می توانند عواقب جدی برای سلامتی داشته باشند و بر کیفیت زندگی شما تأثیر منفی بگذارند.

 

کلینیک درمان زخم ایرانیان

تیم متخصص ما متشکل از پزشکان و پرستاران زخم های شما را ارزیابی کرده و یک برنامه درمانی متناسب با نیازهای فردی شما آماده می کنند. کلینیک درمان زخم ایرانیان طیف وسیعی از درمان ها را ارائه می دهد و مراقبت های پیشرفته ای را برای زخم های عمیق و زخم های مزمن به شما ارائه می دهد.
اگر زخمی دارید که ظرف 30 روز خوب نمی شود…
اگر زخمی دارید که به شما آسیب می رساند…
اگر زخمی متورم، بدبو و تغییر رنگ دارید…
اگر زخم جراحی دارید که علائم عفونت را نشان می دهد…
کلینیک فوق تخصص دیابت و زخم دیابت ایرانیان با استفاده از جدیدترین تجهیزات و بهترین تکنولوژی های روز دنیا تمامی مشکلات فوق را به راحتی درمان می کند.

 

کلینیک درمان زخم

 

روند درمان زخم در بهترین کلینیک درمان زخم

درمان گام به گام زخم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فردی که زخم مزمن یا زخم دیابتی دارد به طور طبیعی به دنبال بهترین کلینیک مراقبت از زخم است. پس از یافتن شماره کلینیک درمان زخم با این مرکز تماس می گیرد. پس از تماس با کلینیک زخم ایرانیان ابتدا سوالاتی در مورد مشکل شما، زخم و وضعیت زخم پرسیده می شود. پس از دریافت اطلاعات اولیه در اسرع وقت ملاقات حضوری برای شما ترتیب داده خواهد شد.

 

زمان بهبود زخم شما

دوره درمان شما بستگی به نوع اسکار شما دارد. در اولین بازدید شما، متخصصین ما آسیب شما را ارزیابی کرده و سابقه پزشکی شما را بررسی خواهند کرد. همچنین ممکن است به آزمایش‌های خاصی نیاز داشته باشید که در مورد جریان خون و عفونت به ما بگوید. این عوامل نشان می دهد که شما برای بهبودی کامل به چه مقدار درمان نیاز دارید.
هنگامی که برنامه درمانی منحصر به فرد خود را تعیین کردید، هر هفته به مرکز درمان زخم ایرانیان مراجعه خواهید کرد تا روند درمان و بهبودی خاص خود را ثبت کنید. منظم بودن در نوبت بعدی و پیروی از دستورالعمل های زیر برای دستیابی به نتیجه بهبودی درمانی ضروری است. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای کمک به بهبود زخم خود انجام دهید:
•    در خانه و محل کار از زخم خود مراقبت کنید.
•    داروها را طبق دستور مصرف کنید.
•    برای قرارهای بعدی خود دنبال کنید.

 

کلینیک خصوصی درمان زخم چه امکاناتی دارد؟

این ویژگی ها یک کلینیک را به بهترین کلینیک درمان زخم تبدیل می کند:
بررسی سوابق بیماری شما (نحوه ایجاد صدمات و بیماری، اندازه گیری میزان جراحات و غیره)
کنترل میزان جریان خون در اطراف زخم (بسته به انتخاب استراتژی درمانی)
بررسی علت زخم درمان نشده در دراز مدت
یک برنامه درمانی منحصر به فرد و شخصی تعیین کنید
روش های درمانی خاص را انجام دهید
نظارت بر وضعیت بهبود زخم در طول زمان
 

درمان زخم

 

یکی از اقدامات مهمی که در اکثر کلینیک های تخصصی درمان زخم انجام نمی شود، پیگیری وضعیت زخم و آسیب پس از درمان است. این مرحله مهم پس از درمان انجام می شود و در طول درمان بسته به شرایط به مراجعه کننده دستوراتی داده می شود تا با رعایت آنها بهبودی سریعتر حاصل شود.

 

چه زمانی باید به کلینیک مراقبت از زخم مراجعه کرد؟

اگر علائم زیر را در زخم خود یا یکی از اعضای خانواده مشاهده کردید، بلافاصله به مرکز مراقبت از زخم مراجعه کنید:
•    اگر زخمی دارید که در 30 روز گذشته بهبود نیافته است (این علامت در افراد مبتلا به دیابت رایج است)
•    اگر درد، قرمزی یا تورم ناگهانی، بوی نامطبوع و تغییر رنگ در ناحیه آسیب دیده دارید.
•    اگر یک زخم جراحی عفونی دارید
مرکز پزشکی زخم ایرانیان مراقبت های ویژه ای را برای این نوع زخم ها انجام می دهد. مرکز مراقبت از زخم ما دارای تیمی از پزشکان آموزش دیده، درمانگران زخم، پرستاران زخم و تکنسین هایی است که مراقبت از زخم شما را ارائه می دهند.

 

کلینیک درمان زخم ایرانیان

اگر دچار زخم و مشکلات پوستی شده اید یا کسانی را میشناسید که دچار این مشکل شده اند،  کلینیک زخم ایرانیان یکی از بهترین و متخصص ترین کلینیک ها در حوزه درمان انواع زخم ها و همچنین درمان مشکلات جدی پوست است. میتوانید با خیالی آسوده  با مراجعه به کلینیک زخم ایرانیان، پوست خود را درمان کنید.
تیم کلینیک ترمیم زخم ایرانیان از سال‌ها قبل در زمینه مراقبت از انواع زخم‌ها و استومی فعالیت داشته است. به لطف خدای متعال از ابتدای سال ۹۸ توفیق حاصل شد تا در کنار هم در مجموعه ای مستقل در کنار هم باشیم تا بتوانیم هر آنچه که در توان داریم برای کسب رضایت مراجعین عزیزمان داشته باشیم.
تماس با کلینیک زخم ایرانیان: ۰۹۰۲۱۵۲۵۸۶۸ و ۴۴۰۲۲۲۵۶-۰۲۱

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید