دندانپزشکی و سلامت دهان

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله در مورد کاشت مو و مسائل مربوط به آن صحبت خواهیم کرد. همچنین می توانید لیستی از بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران را به گفته افراد در این مقاله بیاموزید. در مقاله زیر با ما همراه باشید.

ریزش مو یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد حتی در سنین پایین با آن مواجه می شوند و گاهی غیر قابل برگشت است و این مشکل باعث بروز مشکلات زیادی در افراد می شود. کاهش اعتماد به نفس و تاثیر آن بر روابط اجتماعی شاید یکی از دلایل اصلی ترجیح این افراد جراحی کاشت مو باشد.
در این مقاله در مورد کاشت مو و مسائل مربوط به آن صحبت خواهیم کرد. همچنین می توانید لیستی از بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران را به گفته افراد در این مقاله بیاموزید. در مقاله زیر با ما همراه باشید.

 

چگونه بهترین پزشک کاشت مو در تهران را انتخاب کنیم؟

امروزه پزشکان و کلینیک های زیادی در زمینه کاشت مو فعالیت می کنند و با توجه به ماهیت آن انتخاب یک پزشک خوب یا بهترین مرکز کاشت مو در تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور کاری سخت و زمان بر است.
انتخاب بهترین جراح کاشت مو ممکن است به ترجیحات و معیارهای شخصی بیمار بستگی داشته باشد زیرا راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. اولین و مهمترین قدم برای یافتن متخصص کاشت مو در تهران، بررسی سوابق پزشک متخصص و بررسی نمونه کارهای قبلی است. برای اطلاع از هزینه کاشت مو در تهران می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.


به طور کلی می توانید قبل از انتخاب یک پزشک خوب برای کاشت مو در تهران عوامل زیر را در نظر بگیرید:
میزان تحصیلات
سابقه کار دکتر
سطح تخصص و مهارت
استفاده از تکنیک های به روز

 

دکتر رضایی جراح و متخصص کاشت مو در تهران

دکتر رضایی جراح و متخصص کاشت موی طبیعی در تهران است. تمامی قسمت های مهم عمل توسط ایشان انجام می شود و در زمان کاشت مو همیشه همراه بیمار هستند. او بنیانگذار کاشت موی طبیعی به روش ترکیبی در ایران است و اولین کاشت موی ترکیبی را در ایران انجام داد..

 

دکتر علی عباسی جراح و متخصص کاشت مو در تهران

علی عباسی جراح و متخصص پوست و مو در تهران است. وی پس از اخذ بورد تخصصی در سال 1372 فعالیت خود را در زمینه کاشت مو گسترش داد و تا به امروز موفق به انجام بیش از 2000 عمل جراحی کاشت مو موفق شده است. در سال 2003، او صاحب یک هیئت خصوصی کاشت مو از آمریکا است. دکتر  عباسی دوره های آموزشی کاشت مو زیادی را در انگلستان، آمریکا، اتریش، آلمان و فرانسه گذرانده است.

 

دکتر امیرعلی موسوی جراح و متخصص کاشت مو در تهران

امیرعلی موسوی متخصص کاشت مو در تهران است. وی تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده و 7 سال سابقه جراحی و کاشت مو دارد. دکتر. موسوی دارای گواهینامه انجمن جراحان ایران و انجمن طب سوزنی ایران است.

 

دکتر سعیدرضا یوسف جراح و متخصص کاشت مو در تهران

دکتر سعیدرضا یوسف متخصص پوست و جراح کاشت مو در تهران است. در کاشت مو بانک ضعیف  و کاشت ابرو طبیعی بسیار مهارت دارند.
دکتر حمید رضوانی، جراح و متخصص کاشت مو در تهران
دکترحمید رضوانی جراح عمومی و پلاستیک در تهران است. در زمینه های مختلفی مانند پیکرتراشی، ابدومینوپلاستی، کاشت مو و ابرو فعالیت می کند.

 

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران کجاست؟

همانطور که می دانید مراکز کاشت مو در تهران بسیار زیاد است و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود اما آیا می توان به همه این مراکز اعتماد کرد و نتیجه رضایت بخشی از جراحی گرفت؟
برای انجام این کار، انتخاب مرکز کاشت مو در تهران ممکن است بر اساس سابقه آن و میزان رضایت بیماران قبلی آن کلینیک از جراحی کاشت مو باشد. علاوه بر این، استفاده از روش های جدید برای کاشت مو را می توان یکی از مزیت های مهم در انتخاب کلینیک مناسب دانست.

 

کلینیک کاشت مو فخرایی در تهران

مجموعه کلینیک فخرایی تهران در زمینه کاشت مو، ابرو و ریش فعالیت می کند و تاکنون جراحی های موفق بسیاری در این زمینه انجام داده است.

 

کلینیک کاشت مو کوروش در تهران

کلینیک کوروش یکی از کلینیک های تخصصی کاشت مو، ابرو و ریش است که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان می باشد.

 

کلینیک جدید کاشت مو ایرانی در تهران

کلینیک ایران نوین متخصص کاشت مو، ابرو و ریش در تهران می باشد.

 

کلینیک کاشت موی صورت در تهران

کلینیک پوست و مو  چهره نگار یکی از معتبرترین مراکز تخصصی کاشت مو، ابرو و ریش در تهران می باشد.

 

کلینیک کاشت مو آوینا در تهران

کلینیک آوینا علاوه بر کاشت مو، ابرو و ریش در بسیاری از زمینه ها مانند تزریق ژل، جوانسازی پوست، ماساژ درمانی فعالیت می کند.

 

کلینیک کاشت مو ادنیس

 تیم آدنیس از روش Super FUE Smart ، برای کاشت مو استفاده می کند و فولیکول های مو را توسط دستگاه و بدون جراحی از پشت سر فرد بصورت تکی جدا کرده و در ناحیه مورد نظر پیوند می زند. در این نوع روش هیچ گونه آثاری بر روی پوست زده نمی شود و از درد کمی در آن فرد احساس خواهد کرد.

 

کاشت موی طبیعی در تهران چگونه انجام می شود؟

در تهران، کاشت موی طبیعی نوعی عمل جراحی است که در آن فولیکول‌ها از ناحیه اهداکننده یا بانک مو برداشته شده و به ناحیه گیرنده پیوند می‌شوند. علاوه بر این، عوامل موثر بر قیمت کاشت مو، هزینه نهایی را برای هر فرد تغییر می دهد.
ناحیه اهداکننده به نواحی با تراکم بیشتر مو در پشت و کناره‌های سر نسبت به سایر نواحی، با مقاومت بالاتر در برابر ریزش و تغییرات هورمونی اشاره دارد.
در واقع افرادی که برای کاشت موی طبیعی به تهران مراجعه می کنند باید یک بانک موی مناسب داشته باشند تا از عمل خود نتیجه ایده آل و طبیعی بگیرند. کاشت مو روشی کاملا دائمی است که می تواند با حداقل تهاجم ظاهر فرد را بهبود بخشد.

 

مراحل کاشت مو در تهران:

- تزریق بی حسی موضعی (ناحیه دهنده و گیرنده)
- برداشتن گرافت مو از ناحیه اهدا کننده (بانک مو)
- کاشت پیوندهای گرفته شده در ناحیه گیرنده
 

فولیکول مو

 

تفاوت بانک مو، پیوند مو و فولیکول مو چیست؟

فولیکول های مو تکه های مویی هستند که برای اهدا از بانک مو برداشته شده و به ناحیه مورد نظر پیوند داده می شوند. موها همیشه در گروه های 1، 2، 3 یا گاهی 4 تایی رشد می کنند که ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. این گروه بندی که کاملاً با تک تک تارهای مو متفاوت است، پیوند مو نامیده می شود.
تعداد موها در هر پیوند تعیین کننده تراکم آن است. در واقع گرافت گروهی از فولیکول‌های مو است که از ناحیه اهداکننده برای پیوند گرفته می‌شود.
تمام گرافت ها از ناحیه اهدا کننده گرفته می شود که به آن بانک مو گفته می شود که موهایی متراکم تر و سالم تری نسبت به سایر نواحی سر دارد.

برچسب ها:
کاشت مو
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید