دندانپزشکی و سلامت دهان

مزایای کاشت ابرو

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر تصمیم دارید از خدمات کاشت ابرو استفاده کنید، لازم است قبل از هر کاری، حتما اطلاعات خود را در رابطه با روش های مختلف کاشت ابرو افزایش دهید و با مزایای کاشت ابرو نیز آشنا شوید.

ابروها نقش اساسی در زیبایی کلی صورت دارند و وقتی شکل ایده آلی داشته باشند، می توانند ویژگی های طبیعی چهره را برجسته کرده و چشم ها را نیز مشخص تر کنند. با گذشت زمان، بسیاری از مردان و زنان از اینکه ابروهایشان با افزایش سن نازک می شود، شگفت زده می شوند. کندن بیش از حد، جای زخم و برخی شرایط پزشکی نیز می تواند باعث از دست دادن تراکم موی ابروها شود. اما این موضوع اصلا جای نگرانی ندارد!

چراکه امروزه روش های مختلفی از جمله کاشت ابرو ایجاد شده که می توانید با استفاده از آن، به ظاهر کامل و پرتری که از ابروهای خود انتظار دارید، دست پیدا کنید. این روش می ‌تواند به خوبی، شکلی کاملاً مشخص و طبیعی را برای ابروها ایجاد کند و نگرانی شما را از بابت ناقص بود شکل و ظاهر ابروها برطرف کند.

اگر شما نیز تصمیم دارید از خدمات کاشت ابرو استفاده کنید، لازم است قبل از هر کاری، حتما اطلاعات خود را در رابطه با روش های مختلف کاشت ابرو افزایش دهید و با مزایای کاشت ابرو نیز آشنا شوید.

 

کاشت ابرو چیست؟

 کاشت ابرو یک عمل زیبایی دائمی برای پرتر نشان دادن ابروهای یا جایگزینی موهای از دست رفته در ابرو است. جراح این روش را با استفاده از پیوند مو یا پوست سر برای جایگزینی موهای فعلی ابرو انجام می دهد.

برای انجام کاشت ابرو، جراح قطعه کوچکی از پوست سر شما را، معمولاً از بالای گوش یا پشت سر (بانک مو)، که می‌تواند بین دو تا ۱۵ فولیکول مو داشته باشد، برمی‌دارد. فولیکول های مو لوله هایی هستند که موها را رشد می دهند. سپس، جراح این فولیکول های استخراج شده را به ابروها منتقل می کند. هنگامی که پوست پس از جراحی بهبود یافت، موهای روی ابروها کامل تر و پرتر به نظر می رسند و نیاز به استفاده از آرایش یا مداد ابرو را کاهش می دهند.

 

چه کسانی کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستند؟

افرادی که موهای ابروی خود را از دست داده اند، تاتوی ابرو انها کمرنگ و مصنوعی شده یا می خواهند ابروهای پرتر داشته باشند، ممکن است کاشت ابرو را انتخاب کنند. همچنین اگر شرایط پزشکی دارید که باعث ریزش مو می شود مانند تریکوتیلومانیا (trichotillomania ) یا آلوپسی آره آتا (alopecia areata) یا اگر آسیبی مانند سوختگی یا اسکار روی پوست شما تأثیر گذاشته است، ممکن است بخواهید پیوند ابرو یا کاشت ابرو را انجام دهید.

به طور کلی، کاشت ابرو یک راه حل دائمی برای پرتر نشان دادن ابروها به جای استفاده از آرایش برای پر کردن ابروها است. در حالی که این روش بیشتر در بین زنان رایج است، مردان نیز می توانند از این جراحی زیبایی برای ایجاد ظاهری کاملتر برای ابروهای خود نیز استفاده کنند.

برای اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید 

 

 

مزایای کاشت ابرو چیست؟

به طور کلی، کاشت ابرو مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد که در زیر به برخی از بهترین مزایای کاشت ابرو اشاره کردیم:

 

ایجاد ابروهای ضخیم

علت ریزش و نازک شدن ابرو شما هر چه باشد، می توانید با استفاده از کاشت ابرو ، به ابروهای فوق العاده طبیعی و کامل دست پیدا کنید تا به چشمان شما فریم بهتری بدهد.

 

افزایش اعتماد به نفس

اگرچه با آرایش کردن می توان ظاهر کاملی برای ابروها ایجاد کرد اما همانظور که میدانید ارایش کردن ابروها بسیار زمانبر است و ماندگاری زیادی ندارد. اما کاشت ابرو به شما این امکان را می دهد تا همیشه و در هر زمانی از داشتن ابروهای کامل و زیبا بهره مند باشید. با ابروهای پرپشت، زاویه دار و زیباتر، اعتماد به نفس شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

بهبود حالت چهره

حالات چهره برای ارتباط با سایر افراد بسیار مهم است و این واقعیت ناشناخته نیست که ابروها نقش مهمی در نشان دادن حالات چهره دارند. کاشت ابرو می تواند ابروهای مشخص تری را با شکل و زاویه مناسب به شما بدهد تا به شما کمک کند به طور موثر احساسات خود را بیان کنید.

 

بهبود یافتن ظاهر

کاشت ابرو می تواند به شما کمک کند تا به ابروهای طبیعی و دائمی دست پیدا کنید و در هر ساعت از شبانه روز ظاهری زیبا و کامل داشته باشید.

 

کاهش دردسر آرایش کردن ابرو

کاشت ابرو می تواند به شما کمک کند هنگام شرکت در مهمانی ها یا رویدادهای رسمی با ابروهای واقعی خود در زمان و انرژی صرفه جویی کنید، بدون اینکه دردسر و بی نظمی در پر کردن یا کشیدن ابرو با محصولات گران قیمت ابرو داشته باشید.

 

یک راه حل دائمی

کاشت ابرو برای شما دائمی می ماند تا سالیان سال از آن لذت ببرید.

 

پنهان کردن آثار زخم و سوختگی در ابروها

این روش منحصر به فرد، یک روش شگفت انگیز برای پنهان کردن جای زخم و سوختگی در اطراف ناحیه ابرو است.

 

بهبود در شکل و طول کلی ابروها

با استفاده از این روش می توان با افزایش تراکم ابروها، اصلاحات ظریفی در شکل کلی یا طول ابروها ایجاد کرد.

 

نتایج بسیار طبیعی

از انجایی که برای کاشت ابروها، از موی طبیعی استفاده می شود، نتایج این روش بسیار طبیعی به نظر می رسد و تراکم مو خوبی در ابروها ایجاد خواهد شد.

 

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

در نهایت، وقتی نوبت به کاشت ابرو می ‌رسد، انتخاب جراح متخصص و مرکز زیبایی تخصصی در این زمینه، که بتواند با ایمن ‌ترین، جدیدترین و مؤثرترین اقدامات، ابروهای کاملاً مشخص را به شما بدهد، تفاوت بزرگی ایجاد می ‌کند. کلینیک تهران نوین در تهران با ارائه آخرین پیشرفت ها در مراقبت از پوست و روش های زیبایی، به شما کمک می کند تا به ورژن زیباتری که از خود انتظار دارید، برسید.

خدمات کاشت ابرو که در کلینیک تهران نوین ارائه می شود با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا و زیر نظر کادر حرفه ای پزشکان به مراجعه کنندگان ارائه می شود تا یک تجربه عالی از کاشت ابرو داشته باشند.

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مرکز زیبایی تهران نوین تماس برقرار کنید:

  • آدرس مرکز لیزر موهای زائد تهران نوین : پاسداران بوستان نهم(جعفری) پ۱۱۹ ط۳ واحد۱۲
  • شماره تماس کلینیک لیز تهران نوین: 02122777771
  • شماره واتس اپ یا ثابت مرکز لیزر تهران نوین : 09108677771
  • آدرس وب سایت مرکز لیزر تهران نوین : http://tehrannovinclinic.com
برچسب ها:
کاشت ابرو
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله