دندانپزشکی و سلامت دهان

دریافت بهترین خدمات دندانپزشکی در مطب ندا حیدری

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

با یکی از بهترین دندانپزشک‌ها در شرق تهران، خانم ندا حیدری آشنا شوید.

ندا حیدری دندانپزشک تهران

هنگامی که دندان‌ها مشکل پیدا می‌کنند اولین اقدام یافتن دندانپزشک خوب و معتمد است که خانم ندا حیدری دندانپزشک حاذقی است که تاکنون افراد بسیاری را درمان کرده است. فضای پذیرش کلینیک خانم ندا حیدری اولین بخشی است که مراجعه کننده با آن رو به رو می‌شود از این رو دکور آن بسیار زیبا و آرامش بخش بوده که تاثیر بسیار خوبی روی روحیه مراجعه کنندگان می‌گذارد. کلیه خدمات دندانپزشکی اعم از اندو (عصب کشی)، بلیچینگ، پروتز ثابت و متحرک، جراحی، ترمیمی و زیبایی در کلینیک دندانپزشکی وی در محیطی شیک، مجهز و کاملا بهداشتی انجام می‌گیرد.

 

 

 

ندا حیدری دندانپزشک کودکان

خانم ندا حیدری دندانپزشک خوش برخورد و با تجربه‌ای است برای اطفال خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته است که از طریق ارتباط خوب و صمیمانه با کودکان به مداوا و ترمیم دندان‌ها می‌پردازد. کودکان به دلیل روحیه حساس و لطیفی که دارند طبیعی است کمی از دندانپزشکی بترسند اما خانم ندا حیدری دندانپزشک می‌داند چگونه با کودکان و نوزادان برخورد کند تا در نهایت همکاری و در بهترین فرصت به معاینه، ترمیم و ارائه خدمات پیشگیرانه در اطفال بپردازد. تصویری که از دندانپزشکی در دوران کودکی در ذهن بچه‌ها شکل می‌گیرد زمینه ساز اقدامات بعدی در دوران بزرگسالی است بنابراین با انتخاب بهترین دندانپزشک معرفی شده ذهنیت خوب برای کودکان امروز، بزرگسالان فردا بسازید.

 

مطب خانم ندا حیدری دندانپزشک

مطب خانم ندا حیدری در شرق تهران به آدرس زیر قرار دارد:

مجیدیه شمالی (شمس آباد) – میدان ملت – ابتدای خیابان قلیچ خانی – پلاک 108 – طبقه دوم – واحد 7

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به خیابان قلیچ خانی، ایستگاه مترو شهید زین الدین واقع در خط 3 مترو است که در ضلع غربی بزرگراه شهید صیاد شیرازی قرار دارد. ایستگاه مترو دیگری که می‌توان از طریق آن به کلینیک خانم ندا حیدری دندانپزشک رفت، ایستگاه مترو خواجه عبدالله انصاری در انتهای خیابان بنی هاشم است. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به کلینیک دکتر ندا حیدری، ایستگاه اتوبوس محمدی می‌باشد که حدود 30 متر با کلینیک دکتر ندا حیدری دندانپزشک فاصله دارد. برای دسترسی با خودروی شخصی در هر کجای تهران که هستید به محله مجیدیه شمالی و از آنجا به خیابان استاد حسن بنا شمالی بروید و در نزدیکی میدان ملت به مطب خانم ندا حیدری دندانپزشک خواهید رسید. شماره‌های زیر راه‌های ارتباطی شما با خانم ندا حیدری دندانپزشک می‌باشد:

۰۲۱۲۲۳۳۰۰۳۱

۰۹۱۰۴۷۴۴۴۰۰

 

 

 

سایت ندا حیدری دندانپزشک

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد خانم ندا حیدری دندانپزشک داشتن سایت اختصاصی است که علاوه بر معرفی امکانات مجموعه و مشاهده عکس‌های ایشان می‌توانید زمان ویزیت را به صورت آنلاین رزرو نمایید. سایت خانم ندا حیدری دندانپزشک از طریق لینک زیر قابل دسترسی است:

در سایت خانم ندا حیدری دندانپزشک به انواع خدمات ارائه شده و اطلاعات مختلف درمورد دندان پی می‌برید و چندین نمونه از کارهای انجام شده توسط ندا حیدری دندانپزشک در سایت قرار داده شده است تا نمونه کارهای دندانپزشکی زیبایی (طرح لبخند) به صورت قبل و بعد مشاهده کنید. در صورت نیاز به مشاوره در انتهای سایت بخشی قرار دارد که با پر کردن فیلدهای مخصوص اعم از نام خانوادگی، ایمیل و توضیحات می‌توانید با خانم ندا حیدری دندانپزشک و دستیاران وی در ارتباط باشید.

همچنین در صورت تمایل از طریق ایمیل به نشانی زیر نیز می‌توانید با خانم ندا حیدری دندانپزشک در تماس باشید:

info@drheidari-dentist.com

 

اینستاگرام ندا حیدری دندانپزشک

اینستاگرام به قدری محبوب است که بسیاری ترجیح می‌دهند از طریق اینستاگرام به خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. خانم ندا حیدری دندانپزشک نیز در اینستاگرام از طریق پیج اختصاصی با متقاضیان درمانی – زیبایی دندان در ارتباط بوده و آماده پاسخگویی به سوالات هستند. همچنین با مراجعه به گالری عکس‌‌ها و مشاهده استوری‌ها می‌توانید از خدمات ارائه شده اطلاع یابید. اینستاگرام ندا حیدری از طریق لینک زیر قابل دسترسی است:

https://www.instagram.com/drheidari_dentist/

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید