دندانپزشکی و سلامت دهان

توصیه های یک پزشک خوب زیبایی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

یک پزشک زیبایی خوب علاوه بر داشتن مهارت و تجربه باید از اصول اخلاقی نیز بهره مند باشد تا بهترین تجربه را برای بیماران خود فراهم نماید. در ادامه به مواردی که یک پزشک زیبایی توصیه می نماید اشاره نموده ایم.

طی چند دهه گذشته، درمان های تزریقی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. امروزه، تزریق های زیبایی اغلب موثرترین راه غیر تهاجمی برای بازگرداندن حجم، شکل و تعادل به ظاهر شما در نظر گرفته می شود.

اگرچه فیلرهای پوستی و تزریق های ضد چین و چروک به طور گسترده توسط پزشکان و متخصصان مختلف انجام و ارائه می شود، انتخاب پزشک مناسب مهمترین عنصر برای هر درمان موفقی است.

یک پزشک زیبایی خوب علاوه بر داشتن مهارت و تجربه باید از اصول اخلاقی نیز بهره مند باشد تا بهترین تجربه را برای بیماران خود فراهم نماید.

در ادامه به مواردی که یک پزشک زیبایی توصیه می نماید اشاره نموده ایم.

طراحی یک برنامه درمانی فردی

یک پزشک با تجربه اهمیت درمان شخصی را درک می کند. در مشاوره اولیه شما، یک پزشک خوب، زمانی را برای تجزیه و تحلیل ساختار صورت، نوع پوست و خواسته های زیبایی شما اختصاص می دهد تا مناسب ترین روش را برای نیازهای شما مشخص کند.

این بحث باید شامل یک گفتگوی عمیق و مفصل در مورد آنچه که امیدوارید به دست آورید و اینکه چگونه پزشک شما قصد دارد این اهداف را در هماهنگی با زیبایی طبیعی منحصر به فرد شما محقق کند، باشد.

حتی برای افرادی که قصد دارند مزوتراپی مو انجام دهند، بهترین مزوتراپی مو توسط پزشک به آنها معرفی می شود.

به جای ارائه پیشنهادات عجولانه یا متکبرانه، پزشک شما باید با شما همکاری کند تا برنامه ای را طراحی کند که نگرانی های زیبایی شما را برطرف کند و نتیجه دلخواه شما را برآورده کند.

این گفتگو همچنین ممکن است درمان‌های جایگزینی را که ممکن است برای شما مناسب‌تر از تزریق فیلر باشد، آشکار می کند. در واقع، اگر برخی از نگرانی‌های زیبایی را بتوان با محصولات مراقبت از پوست مناسب یا سایر درمان‌های پوستی غیرتهاجمی در سطح پزشکی برطرف کرد، پزشک مناسب قبل از پیشنهاد سودآورترین روش‌ها، این گزینه‌ها را به شما توصیه می‌کند.

توصیه درباره خطرات تزریق

علاوه بر اعتبار و تجربه، یک پزشک خوب اطمینان حاصل می کند که شما از خطرات مرتبط با تزریق فیلر آگاه هستید و تمام اقدامات را برای جلوگیری از این عوارض انجام می دهد. صورت یک ساختار پیچیده است که از لحاظ آناتومیکی متشکل از چربی، استخوان، اعصاب، وریدها، شریان‌ها و پوست است، با تفاوت‌های ظریف در ترکیبات صورت بسته به سن، جنسیت و زمینه‌های فرهنگی.

پزشک شما باید در مورد نحوه انجام تزریق فیلر به ایمن ترین و مطمئن ترین روش با توجه به آناتومی منحصر به فرد صورت شما آموزش دیده باشد.

در سراسر جهان، فیلرهای بینی و پیشانی بخش بزرگی از فاجعه ‌بارترین عارضه‌های ناشی از تزریق‌ها یعنی نابینایی را به خود اختصاص داده‌اند.

این خطرات شدید می تواند برای هر کسی که یک پزشک بی تجربه یا نادرست را انتخاب کند به واقعیت تبدیل شود.

در مشاوره شما، یک پزشک خوب، تمام خطرات و عوارض جانبی احتمالی را قبل از توضیح اقداماتی که برای جلوگیری از بروز این عوارض در حین و بعد از عمل شما انجام خواهند داد، تشریح خواهد کرد.

مطلع کردن از محدودیت های تزریق

تزریق روشی عالی برای رفع نگرانی های خفیف تا متوسط زیبایی مانند عدم شکل، حجم یا وضوح در ویژگی ها یا نواحی خاص صورت هستند. با این حال، بیماران اغلب ایده هایی از قبل در مورد ظاهر مورد نظر خود دارند که در واقعیت، ممکن است کاملاً با تزریق های فیلر پوستی قابل دستیابی نباشد.

یک پزشک خوب به اهداف شما گوش می دهد، مشخصات ایده آل شما را متصور می شود و به شما توصیه می کند که چه چیزی با فیلر ها و بوتاکس مصپورت ممکن است و چه چیزی ممکن نیست.

اگرچه درمان های تزریقی دارای مزایای خود هستند، اما محدودیت هایی نیز دارند. برای مثال، ممکن است لب حجیم تر و شیک‌تر یا گونه‌های پرتر مد نظر داشته باشید.

با این حال، بسته به شکل و ساختار صورت شما، فیلرهای پوستی ممکن است ظاهری را که شما تصور می‌کنید ایجاد نکنند و ممکن است نمایه‌ای رضایت‌بخش یا نامتعادل داشته باشید.

به طور مشابه، برخی از بیماران بر این باورند که فیلرهای تزریقی زمان را به عقب برمی گرداند و ظاهری به طور چشمگیری جوان تر ایجاد می کند.

در این موارد، یک پزشک خوب به شما اطلاع می دهد که چه چیزی برای سن یا ساختار صورت شما امکان پذیر نیست و درمان شما را هماهنگ با این عوامل شخصی سازی می کند.

توقف تزریق چه زمانی لازم است

در برخی موارد، مراجعه کنندگان به ظاهر بهبود یافته خود عادت می‌کنند و در نتیجه بیشتر و بیشتر به دنبال درمان می‌گردند، و اغلب آنچه را طبیعی، متعادل و از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر به نظر می‌رسد، از دست می‌دهند.

یک پزشک زیبایی خوب به شما خواهد گفت که چه زمانی به اندازه کافی ژل پرفکتا انجام داده اید و چه زمانی با شما همکاری خواهد کرد تا تزریق پرکننده را دوباره انجام دهید.

به همین دلیل، انتخاب یک پزشک قابل اعتماد و پایبند به اصول اخلاقی حیاتی است، زیرا شما را از پیشروی بیش از حد، ایجاد تغییرات بیش از حد یا نادیده گرفتن زیبایی طبیعی خود به طور کلی جلوگیری می کند.

هدف تزریق ژل این است که به‌طور نامحسوس ویژگی‌های شما را تغییر داده تا تعادل، تقارن و هماهنگی صورت شما را برجسته و بازگردانند.

فقط یک پزشک غیراخلاقی پس از دستیابی به یک ظاهر ایده آل درمان را ادامه می دهد، در حالی که تزریق کننده مناسب، ظاهر شما را برای رضایت بخش ترین نتیجه شخصی اولویت می دهد.

مراقبت های بعد از تزریق

فرآیند مراقبت پس از درمان به اندازه خود درمان مهم است. یک پزشک خوب شما را راهنمایی می کند که در هنگام بهبودی پوست چه انتظاراتی داشته باشید و چه زمانی باید متوجه بهبودی شوید.

به جای اینکه شما را بدون هیچ اطلاعاتی بگذارد، یک پزشک قابل اعتماد دستورالعمل های دقیقی را در مورد نحوه جلوگیری از عوارض و اطمینان از نتیجه زیبایی شناختی به شما ارائه می دهد.

منبع : nikmedco.co

برچسب ها:
خدمات زیبایی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله