دندانپزشکی و سلامت دهان

علت مراجعه به بهترین جراح زانو

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین جراح زانو در تهران آشنا کنیم و اطلاعاتی در رابطه با متخصصین زانو به شما عزیزان ارائه دهیم.

افراد زیادی هستند که با مشکلات درد زانو و درد مفاصل مواجه هستند و از این رو در زندگی روزمره خود دچار مشکل می شوند. به طوری که قادر به راه رفتن، ورزش کردن، پیاده روی و بسیاری از کارهای روزمره نیستند و این موضوع برایشان بسیار ناراحت کننده و دشوار است. در این شرایط بهترین کار مراجعه سریع به پزشک متخصص است تا علت این مشکل پیدا شود و اقدامات لازم برای درمان صورت بگیرد.

در مواردی مشکل به وجود آمده بسیار جدی است و تنها راه درمان، جراحی است. انتخاب بهترین جراح زانو برای اغلب افراد ممکن است یک چالش مهم باشد. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین جراح زانو در تهران آشنا کنیم و اطلاعاتی در رابطه با متخصصین زانو به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

بهترین جراح زانو چه کسی است؟

جراح زانو کسی است که در ابتدا باید دوره های پزشک جراح ارتوپدی را گذرانده و مدرک پزشکی عمومی داشته باشد و در نهایت به عنوان متخصص ارتوپد فعالیت کند. در این زمان کار و وظیفه جراح ارتوپد، تشخیص و درمان بیماری های سیستم اسکلتی و عضلانی بدن است. متخصص ارتوپد با گذراندن دوره های فوق تخصصی، فقط با اعضای خاصی از بدن کار می کند و تمرکزش را فقط روی همان بخش است. به عنوان مثال پزشکی فقط در زمینه جراحی زانو تخصص دارد و به همین دلیل به صورت تخصصی به درمان مشکلات زانو و جراحی های مربوط به زانو می پردازد.

جراح زانو روی تاندون ها، عضله ها، استخوان ها، رباط ها، مینیسک ها و همچنین ستون فقرات، دست، پا، لگن و شانه معایناتی را انجام می دهد. به همین علت ممکن است متخصصان زانو بر چند حوزه تخصص داشته باشند. روش های فعالیت جراح زانو به صورت جراحی یا غیر جراحی است و این جراحان با استفاده از روش هایی مثل تزریقات مفصلی، فیزیوتراپی و تجویز دارو به درمان بیماران می ‌پردازند.

 

ویژگی بهترین جراح زانو در تهران

انتخاب بهترین جراح زانو برای اغلب افراد بسیار سخت است؛ زیرا به درستی نمی دانند که یک جراح خوب در این حوزه چه ویژگی هایی باید داشته باشد. در ادامه به مهم ترین ویژگی های یک جراح مجرب برای انجام عمل زانو اشاره می کنیم:

  • دوره های فوق تخصصی لازم را در این رشته گذرانده باشد.
  • دارای تجربه، مهارت، دانش، اطلاعات و علم کافی در زمینه پزشکی و بیماری های مربوط به زانو است.
  • از بهترین و به روز ترین متدها و دستگاه های روز دنیا برای درمان بیماران استفاده می کند.
  • از لوازم و تجهیزات و دستگاه های پاکیزه و استریل شده برای درمان بیماران استفاده کرده و از نظم خاصی برخوردار است.
  • سلامت بیماران برای او در اولویت قرار داشته و فقط به دلیل جنبه های مالی فعالیت نمی کند.
  • برای تمامی بیمارانش وقت می گذارد و پیگیری های لازم را بعد از جراحی انجام می هد.
  • زمان خیلی زیادی را صرف مطالعات در زمینه جراحی های زانو می کند تا بتواند از جدیدترین روش ها و متدهای علم پزشکی مطلع بشود.

جراح زانو

زمان مراجعه به بهترین جراح زانو در تهران

اگر دچار بروز درد و ناراحتی در ناحیه زانو شدید باید سریعا به بهترین جراح زانو مراجعه کرده و برای درمان اقدام کنید و بهتر است که هرچه سریع تر یک مشکل کوچک را حل کنید از بروز مشکلات و بیماری ها و مشکلات بزرگ تر و حاد تر و غیر قابل جبران جلوگیری می کنید و از سلامت زانوی خود مطمئن خواهید بود.

اگر دچار علائم زیر شدید بهتر است در سریع ترین زمان ممکن به بهترین جراح زانو مراجعه کنید:

  • ورزشکارانی که به هنگام ورزش و تمرین دچار آسیب دیدگی زانو می شوند.
  • سالمندانی که به دلیل بالا بودن سن، آرتروز یا پوکی استخوان دچار درد در نواحی زانو می شوند.
  • اگر زانو های شخصی دچار تورم و یا تغییر شکل واضح شده باشد.
  • اگر شخصی اضافه وزن داشته و زانو هایش نمی توانند وزنش را تحمل کنند و موقع راه رفتن دچار مشکل می شود.
  • اگر شخصی هنگام راه رفتن و یا پیاده روی، در قسمت زانو هایش احساس درد و ناراحتی می کند.

 

بهترین جراح زانو در تهران

هرگونه تاخیر در مراجعه به پزشک می تواند پروسه درمانی زانوهای شما را سخت تر کند. قطعا داشتن یک پزشک و جراح با تجربه با عملکرد بسیار خوب می ‌تواند خیال شما را بابت کیفیت عمل و همچنین نتیجه آن راحت کند. شما برای انجام جراحی های مختلف زانو می‌ توانید به دکتر عباس بهراد متخصص ارتوپدی و جراحی های تخصصی زانو و لگن مراجعه کنید. ایشان با بهره گرفتن از جدیدترین متدهای روز دنیا این جراحی را برای بیماران خود انجام می دهد. در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با جراحی های زانو می توانید از ایشان مشاوره بخواهید و مطمئن شوید که کاندید مناسبی برای این جراحی ها هستید یا خیر.

پزشک جراح زانو

تماس با مطب دکتر عباس بهراد

آدرس: تهران، خیابان گاندی شمالی، کوچه صانعی، پلاک 19 (ساختمان پزشکان نشاط)، طبقه 4، واحد 12

تلفن تماس: 88792149

آدرس سایت: https://dr-behrad.com

آدرس پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/dr.behrad_abbas

برچسب ها:
جراح زانو
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید