دندانپزشکی و سلامت دهان

10 دکتر برتر متخصص قلب و عروق در تهران + شماره تماس و آدرس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با دکتر متخصص قلب و عروق کسب کنید و بهترین و معروف ترین دکتر متخصص قلب در تهران را بشناسید، در ادامه با خوب میشی همراه بمانید.

متخصصان قلب و عروق، پزشکانی هستند که در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های قلبی آموزش دیده و تخصص بیشتری دارند. در واقع آنها در مورد عضله قلب و شریان ها و سیاهرگ هایی که خون را حمل می کنند، متخصص هستند.

اگر به هر دلیلی، در مورد سیستم قلبی عروقی خود نگران هستید، اولین قدم این است که علائم خود را با پزشک متخصص داخلی در میان بگذارید تا تشخیص دهند که آیا نیاز به ارجاع به متخصص قلب دارید یا خیر.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با دکتر متخصص قلب و عروق کسب کنید و بهترین و معروف ترین دکتر متخصص قلب در تهران را بشناسید، در ادامه با خوب میشی همراه بمانید.

 

متخصص قلب چیست؟

متخصص قلب یا کاردیولوژیست (cardiologist)، پزشکی است که در تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری های مربوط به قلب و عروق خونی تخصص دارد. این شرایط می تواند از مسائل ساده مانند فشار خون بالا تا مشکلات پیچیده تر مانند نارسایی قلبی، آریتمی و حملات قلبی متغیر باشد. متخصصان قلب تحت آموزش های گسترده ای قرار می گیرند تا درک عمیقی از ساختار و عملکرد قلب و سیستم گردش خون داشته باشند و از این دانش برای ارائه مراقبت های شخصی به بیماران خود استفاده می کنند.

متخصصان قلب از ابزارها و تکنیک های مختلفی برای تشخیص و درمان بیماری های قلبی استفاده می کنند که ممکن است شامل معاینه فیزیکی، آزمایش های تصویربرداری، آزمایش خون و کاتتریزاسیون قلبی باشد. هنگامی که مشکلات و یا بیماری در قلب و عروق تشخیص داده شد، متخصص قلب با بیمار خود برای ایجاد یک برنامه درمانی که ممکن است شامل تغییر سبک زندگی، دارو یا جراحی باشد، همکاری می کند.

متخصصان قلب علاوه بر ارائه درمان، با آموزش بیماران خود در مورد عادات سالم و عوامل خطر و با انجام تحقیقات برای ارتقاء درک ما از سلامت قلب و پیشگیری از بیماری قلبی تلاش می کنند.

 

پزشک متخصص قلب

 

دکتر متخصص قلب چه کاری انجام می دهد؟

به طور کلی، وظایف و مسئولیت های متخصص قلب و عروق شامل موارد زیر است:

 

  • تشخیص: متخصصان قلب از ابزارها و تکنیک های تشخیصی مختلفی برای شناسایی و تشخیص بیماری های قلبی و عروقی استفاده می کنند. این می تواند شامل معاینه فیزیکی، الکتروکاردیوگرام (ECG)، تست استرس، اکوکاردیوگرام، کاتتریزاسیون قلبی و سایر تست های تصویربرداری باشد.

 

  • درمان: متخصصان قلب، بر اساس شرایط خاص و سابقه پزشکی بیماران، برنامه های درمانی را برای بیماران ایجاد می کنند. این می تواند شامل داروها، تغییر شیوه زندگی، روش ها و جراحی ها باشد.

 

  • مشاوره: متخصصان قلب به سایر متخصصان پزشکی، از جمله پزشکان متخصص داخلی، مشاوره می دهند تا به مدیریت سلامت قلبی عروقی بیماران کمک کنند.

 

  • تحقیقات: بسیاری از متخصصان قلب برای بهبود درک بیماری‌های قلبی و عروقی، ایجاد گزینه‌های درمانی جدید و پیشرفت دانش پزشکی در این زمینه تحقیقاتی را انجام می‌دهند.

 

  • آموزش: متخصصان قلب همچنین ممکن است به بیماران در مورد نحوه مدیریت وضعیت خود و کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی عروقی در آینده آموزش دهند. این می تواند شامل ارائه اطلاعات در مورد رژیم غذایی، ورزش و سایر تغییرات سبک زندگی باشد.

 

  • مراقبت های بعدی: متخصصان قلب ممکن است بیماران را در طول زمان تحت نظر داشته باشند تا اطمینان حاصل کنند که وضعیت آنها به درستی مدیریت می شود و برنامه های درمانی را در صورت نیاز تنظیم می کنند.

 

  • مراقبت های اورژانسی: در شرایط اورژانسی، متخصصان قلب ممکن است مراقبت های حیاتی را برای بیمارانی که حملات قلبی، آریتمی ها، و سایر حوادث قلبی عروقی تهدید کننده زندگی را تجربه می کنند، ارائه دهند.

 

دکتر متخصص قلب

 

انواع متخصص قلب و عروق

تخصص های زیادی در زیر مجموعه قلب و عروق وجود دارد. در اینجا به برخی از رایج ترین انواع متخصص قلب اشاره می کنیم:

  • متخصص قلب و عروق عمومی: پزشکی که بر مراقبت از بزرگسالان مبتلا به بیماری قلبی نظارت می کند
  • متخصص قلب اطفال: پزشکی که بیماری های قلبی را که از بدو تولد یا در دوران کودکی وجود داشته اند را درمان می کند
  • متخصص قلب نارسایی قلبی: پزشکی که آموزش های ویژه ای در مدیریت بیماران مبتلا به نارسایی قلبی دارد
  • متخصص قلب مداخله‌ای: پزشکی که از روش‌های غیر جراحی برای ترمیم شریان‌ها، سیاهرگ‌ها و سایر قسمت‌های قلب آسیب‌دیده یا ضعیف شده استفاده می‌کند
  • الکتروفیزیولوژیست: پزشکی متخصص در سیستم الکتریکی قلب و درمان ریتم نامنظم قلب
  • جراح قلب و عروق: یک جراح بسیار آموزش دیده که جراحی قلب و قفسه سینه را انجام می دهد

 

متخصص قلب

 

آشنایی با دکتر برتر متخصص قلب و عروق در تهران + شماره تماس و آدرس

در ادامه، تعدادی از برترین پزشکان متخصص قلب و عروق در تهران را آماده کردیم تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی، بهترین پزشک متخصص قلب را پیدا کرده و یک نوبت ویزیت با دکتر تنظیم کنید:

 

دکتر ابراهیم محمودی، بهترین پزشک متخصص قلب و عروق در تهران

دکتر ابراهیم محمودی، متخصص قلب و عروق و فلوشیپ نارسایی قلب از دانشگاه ایران هستند که به دلیل تخصص و تجربه خیلی خوبی که در تشخیص بیماری های مربوط به قلب و عروق دارند، بیشترین رضایت بیماران را به خود اختصاص داده و جز برترین پزشکان در این زمینه هستند.

  • آدرس دکتر ابراهیم محمودی: ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - نبش گلستان یکم - ساختمان برلیان - طبقه اول
  • شماره تماس دکتر ابراهیم محمودی: 02144002007  - 02144002008

 

دکتر عبدالرسول مولودی، پزشک برتر متخصص قلب و عروق در تهران

دکتر مولودی، فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی بزرگسالان هستند که به عنوان پزشک برتر متخصص قلب و عروق می توانید به او اعتماد کرده و برای درمان مشکلات مربوط به قلب به ایشان مراجعه نمایید. ایشان در بیمارستان، بهمن، بیمارستان ساسان و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ساسان نیز فعالیت دارند.

  • آدرس دکتر عبدالرسول مولودی:خیابان جمالزاده شمالی، بالاتر از تقاطع بلوار کشاورز، جنب کوچه سرو، پلاک 1، طبقه 4، واحد 8، ساختمان پزشکان جمالزاده
  • شماره تماس دکتر عبدالرسول مولودی: 02188965171

 

دکتر عارف فاتحی، بهترین پزشک متخصص قلب و عروق در تهران

دکتر فاتحی، متخصص قلب و عروق، فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی و عضو انجمن اینترونشن آمریکا هستند. از مهارت های تخصصی ایشان می توان به فلوشیپ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی عروق کرونر قلبی و عروق محیطی فلوشیپ انسداد کامل عروق قلبی، عروق اندام تحتانی،عروق گردن و کلیه باز کردن عروق پای بیماران دیابتی انجام روش های کمپلکس عروقی اشاره کرد.

  • آدرس دکتر عارف فاتحی: شهرک غرب، تقازع بلوار شهید فرحزادی و شهید دادمان، جنب بیمارستان آتیه، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه همکف
  • شماره تماس دکتر عارف فاتحی: 09924646902  -  09101073677  -  09304035469

 

دکتر آرزو خسروی، بهترین پزشک زن متخصص قلب و عروق در تهران

دکتر آرزو خسروی از برجسته ترین متخصصین قلب و عروق در تهران و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی هستند که می توانید برای درمان بیماری های قلبی از قبیل تپش قلب، تنگی نفس، درد قفسه سینه، خستگی، فشار خون، بیماری های دریچه ای قلبی و اختلالات تنفسی حین خواب مانند خرخر کردن با انجام تست های نوار قلب، اکوکاردیوگرافی تخصصی و فوق تخصصی، تست ورزش، استرس اکو، اکو مری و هولتر فشار خون و ریتم به طمب ایشان مراجعه کنید.

  • آدرس دکتر آرزو خسروی: خیابان ولیعصر بعد از پارک ساعی، نرسیده به توانیر، بن بست بخشندگان، مجتمع مدیکو+سنتر ، طبقه ی ۷ ، واحد ۷۰۱
  • شماره تماس دکتر آرزو خسروی: ۰۲۱۲۲۸۹۴۰۸۶

 

دکتر محمدحسین نجفی، پزشک برتر متخصص قلب و عروق تهران

دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و عروق و فلوشپ آنژیوپلاستی، عضو انجمن قلب آمریکا، عضو انجمن پزشکی هسته ای آمریکا هستند که می توانید برای درمان فشار خون، درمان واریس، انجام هولتر مانیتورینگ قلب و غیره به ایشان مراجعه کنید. ایشان چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینه درمان و کنترل بیماری های قلبی از طریق تجویز دارو و یا انجام روش های پیشرفته از جمله آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی فعالیت دارند.

  • آدرس دکتر محمدحسین نجفی: خیابان پاسداران، گلستان ششم ، پلاک ۴۱
  • شماره تماس دکتر محمدحسین نجفی: ۰۲۱۷۸۱۳۵ - ۰۲۱۲۲۸۷۴۸۹۹

 

دکتر نادر افشاری، بهترین پزشک متخصص قلب و عروق در تهران

دکتر نادر افشاری متخصص قلب و عروق دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی ایران IUMS هستند و دوره تخصص خود را در دانشگاه جندی شاپور گذرانده اند. ایشان متخصص در زمینه عروق کرونر و بیماری های قلبی و کنترل فشار خون بوده و علاوه بر آن پژوهشگر در زمینه تغذیه و علم  پیشگیری نیز هستند.

  • آدرس دکتر نادر افشاری: شهرک اکباتان ،بلوار نفیسی ،ساختمان سایه ، واحد۱۷
  • شماره تماس دکتر نادر افشاری: 02144655715  - 09399539688

 

دکتر شاهرخ تقوی، دکتر برتر متخصص قلب و عروق در تهران

دکتر سید شاهرخ تقوی فوق تخصص قلب و عروق فلوشیپ اینترونشن (آنژیوپلاستی مداخله ایی قلب و عروق) هستند که می توانید برای دریافت دریافت مشاوره و درمان هایی همچون بازگشایی عروق قلب و اندامها، بدون عمل قلب باز از طریق عروق دست و پا و توسط استنت (فنر) و بالون، بازگشایی دریچه‌های تنگ قلب با بالون، بستن حفرات و سوراخ‌های باز مانده از دوره جنینی داخل قلبی و بسیاری از درمانهای نوین بدون جراحی به ایشان مراجعه کنید.

آدرس و شماره تماس دکتر شاهرخ تقوی: 

  • خیابان امام خمینی، تقاطع قصردشت، پلاک ۶۴۷، واحد 4   -  02166357999
  • كلینیك تابان. سعادت آباد. بلوار دادمان. انتهای بلوار درختی  - 02122376489

 

دکتر محمد حسین ماندگار، پرفسور متخصص قلب و عروق در تهران

پرفسور دکتر محمدحسین مـاندگار فوق تخصص جراحی قلب و عروق هستند و تخصص بسیار بالایی در انجام جراحی بیماریهای عروق کرونر، جراحی بیماریهای دریچه های قلب، جراحی بیماریهای مادرزادی قلب، جراحی بیماریهای عروق بزرگ و عروق گردن، جراحی پیوند قلب و جراحی های نوین قلبی دارند.

  • آدرس دکتر محمدحسین ماندگار: خیابان ولیعصر خیابان عباسپور (توانیر) ساختمان شماره ۴، طبقه سوم واحد ۱۵
  • شماره تماس دکتر محمدحسین ماندگار: 02188793000

 

دکتر سعید یزدان خواه، پزشک برتر متخصص قلب و عروق در تهران

دکتر یزدان خواه متخصص داخلی، فوق تخصص بیماری های قلب و عروق و فلوشیپ آنژیوپلاستی در تهران هستند. ایشان در سال ۸۸، دوره تکمیلی مداخلات بیماری های ساختاری قلب و بیماری های عروق محیطی را در کشور آلمان با موفقیت به پایان رساندند. دکتر یزادان خواه در بیمارستان نیکان، بیمارستان محب مهر و بیمارستان پیامبران فعالیت دارند.

  • آدرس دکتر سعید یزدان خواه: اقدسیه اراج خیابان 22 بهمن کلینیک چشم پزشکی نیکان طبقه سوم
  • شماره تماس دکتر سعید یزدان خواه: 02171062300 – 02126752294

 

کلام آخر

متخصصان قلب و عروق پزشکانی هستند که در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های قلبی آموزش دیده و تخصص بیشتری دارند. آنها در مورد ماهیچه قلب و شریان ها و وریدهایی که خون را حمل می کنند متخصص هستند و می توانند به تمام افرادی که با مشکل و بیماری در قلب و عروق مواجه هستند کمک کنند تا بهترین برنامه درمانی را دریافت کرده و سلامت خود را بدست آورند.

اگر شما نیز پزشک متخصص قلب و عروق در تهران یا شهر خود را می شناسید، حتما در قسمت کامنت معرفی کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله