دندانپزشکی و سلامت دهان

بررسی 11 مورد از بهترین داروخانه های آنلاین

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

بهترین داروخانه های آنلاین موضوع امروز مقاله ماست. داروخانه‌های آنلاین چند سالی هست که در کشور ما زیاد شده‌اند اما تا پیش‌‌از این همه به‌دلیل گسترش اینترنت در ایران وجود داشته‌اند. بهترین نمونه‌های آن را ما در یک مقاله جمع‌کردیم و حالا می‌خواهیم به شما معرفی کنیم.

بررسی 11 مورد از بهترین داروخانه های آنلاین

 

بهترین داروخانه های آنلاین موضوع امروز مقاله ماست. داروخانه‌های آنلاین چند سالی هست که در کشور ما زیاد شده‌اند اما تا پیش‌‌از این همه به‌دلیل گسترش اینترنت در ایران وجود داشته‌اند. بهترین نمونه‌های آن را ما در یک مقاله جمع‌کردیم و حالا می‌خواهیم به شما معرفی کنیم.

در جریان باشید که بیشتر این داروخانه‌ها دارای مکان‌های فیزیکی در پایتخت ایران هستند. البته این موضوع نباید برای شما اهمیت زیادی داشته باشد. چون ویژگی اصلی یک داروخانه آنلاین محدودنبودن آن به زمان و مکان خاصی است. شما می‌توانید در هر جای ایران خیلی راحت این محصولات را تهیه کنید و در منزل تحویل بگیرید. همراه ما باشید تا بیشتر درباره آن صحبت کنیم.

 

دار‌وهوم: یکی‌ از کامل‌ترین داروخانه‌های آنلاین

داروهوم فعالیتش را از سال 1399 شروع کرد و نسخه آنلاین داروخانه دکتر بهزاد بهمنی محسوب می‌شود. این داروخانه دارای امکانات فوق‌العاده‌ای است و شما می‌توانید انواع محصولات مورد نیاز خود را از آن تهیه کنید.

بازه محصولاتی که در این وب‌سایت وجود دارد به‌اندازه‌ای بالاست که شاید معرفی آن‌ها خود یک مقاله مستقل نیاز داشته باشد. این داروخانه آنلاین تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده و فعالیتی کاملا قانونی دارد. از ویژگی‌های جالب آن می‌توان به ارسال رایگان پس‌از مبلغ خرید 400هزار تومان و ارسال فوری در شهر تهران اشاره کرد.

زیوش: از بهترین‌های آنلاین

زیوش نسخه آنلاین داروخانه دکتر سالاری تبار است که در سال 1398 تاسیس شده و از جهت تازه‌تاسیس‌تر محسوب می‌شود. زیوش نیز تمامی مجوزهای کافی را دارد و توانسته نظر متخصصان و حتی مراجعه‌کنندگان عامی را جلب کند. زیوش داروخانه‌ای مدرن در زمینه فروش انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، درمانی، محصولات جنسی و مکمل‌های درمانی، کمک درمانی و ورزشی است.

از این جهت می‌توانیم آن را یک داروخانه آنلاین کامل بدانیم که خدمات فوق‌العاده‌ای دارد و در آن امکان مقایسه به‌آسانی فراهم شده است. تنها کافی‌است سری به وب‌سایت این داروخانه اینترنتی بزنید تا هر آنچه که گفتیم را از نزدیک ببینید.

 

 

 

داروخانه مثبت سبز: خدماتی گسترده و حرفه‌ای

مثبت سبز فعالیتش را در سال 1395 شروع کرد. موسس آن دکتر مریم حق نژاد معرفی شده اما داروخانه فیزیکی آن نیز در محدوده رسالت تهران مثبت سبز نام دارد. این داروخانه دارای ویژگی‌های مثبت زیادی است. تضمین اصالت کالا و شیوه‌های مختلف ارسال در آن وجود دارد.

شما می‌توانید در این داروخانه برای تهیه محصولات مختلف از مشاوره نیز کمک بگیرید. همچنین که ارتباط ازطریق تیکت نیز با پشتیبانی مثبت سبز وجود دارد و همین هم باعث شده تا این داروخانه آنلاین را جزء بهترین داروخانه های آنلاین در ایران بدانیم.

داروخونه آنلاین: یک داروخانه‌ی آنلاین!

داروخانه آنلاین از اوایل سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این داروخانه با اینکه آنلاین است اما ساعت کاری 9 صبح تا 12 شب را برای بررسی سفارشات در نظر گرفته و شما نیز می‌توانید هر زمان که خواستید به ثبت سفارش در آن بپردازید.

این وب‌سایت نسخه آنلاین داروخانه دکتر زهرا شهبازی محسوب می‌شود که در محدوده زعفرانیه قرار دارد. روش‌های ارسال کالا در آن متعدد است و محصولات مختلفی هم در این فروشگاه اینترنتی وجود دارد. به همین دلیل هم ما آن را جزء بهترین داروخانه های آنلاین دانسته‌ایم.

دارودراگ: داروخانه آنلاین برای همه

جمله‌ای که در وصف این داروخانه آنلاین ذکر کردیم در واقع شعار آن است که اگر به وب‌سایتش مراجعه کنید به‌شکل واضحی آن را خواهید دید. این وب‌سایت نیز نسخه آنلاین داروخانه دکتر حامد مسعودی محسوب می‌شود که در محدوده خیابان ملاصدرا تهران قرار دارد.

دکتر مسعودی برای داروخانه خودش داستان پرفرازنشیبی را در بخش معرفی وب‌سایتش معرفی می‌کند و در نهایت هم نشان می‌دهد که این شغل از پدربزرگ او به ارث رسیده و آن‌ها به‌صورت خانوادگی این کار را ادامه داده‌اند. داروخانه آنلاینی که به شما معرفی کردیم دارای ویژگی‌های مختلف و زیادی‌است که شما می‌توانید از آن کمک بگیرید.

داروخانه داروکده: داروخانه‌ای قدیمی در لیست ما

داروکده براساس ادعای خودش در سال 1388 فعالیت آنلاین‌اش را آغاز کرد و داروخانه مجازی مرکزی جمالزاده در منطقه خیابان جمالزاده شمالی نسخه فیزیکی آن محسوب می‌شود.

در این داروخانه نیز شما می‌توانید تمامی محصولاتی که باید از یک داروخانه آنلاین تهیه کنید را در اختیار داشته باشید. خدمات این داروخانه بسیار متنوع است و مجوزهای لازم نیز برای شروع کار در آن اخذ شده است. در این داروخانه امکان مشاوره پزشکی وجود ندارد شما خود باید درباره محصولی که قصد تهیه‌اش را دارید، اطلاعات کافی داشته باشید.

بتا دارو: داروخانه‌ای مجازی با شعبه فیزیکی در تبریز

بالاخره از محدوده تهران خارج شدیم و به داروخانه‌ای رسیدیم که نسخه واقعی آن در تبریز واقع شده است. بتادارو داروخانه آنلاین دکتر افخم است و محصولات بسیار متنوعی را در این زمینه به‌فروش می‌رساند.

تحویل سفارش‌ها در آن 1 تا 4 روز کاری به طول خواهد انجامید و شما با سفارش بالای 750هزار تومان ارسال رایگان دریافت خواهید کرد. در بخش وبلاگ این داروخانه نیز شما می‌توانید مقالات مختلفی را در رابطه با محصولات بهداشتی مطالعه کنید.

 

 

دارو بیار: داروخانه دکتر رضا شکری

این داروخانه نسخه مجازی داروخانه واقعی دکتر رضا شکری بوده که در منقطه میدان ساعت شهر قدس قرار گرفته است. این داروخانه دارای مشاورانی در زمینه محصولات مختص به بدن‌سازی، محصولات آرایشی و مشاوره با متخصص داروساز است.

این داروخانه دارای تضمین اصالت محصولات بوده و شما می‌توانید مجوزهای مختلفی که دارو بیار اخذ کرده را در بخش درباره ما در وب‌سایت این داروخانه مجازی ببینید. شما می‌توانید از بخش گفت‌وگوی آنلاین این داروخانه برای پشتیبانی نیز کمک بگیرید. در بخش شگفتانه نیز محصولاتی که در تخفیف قرار دارند پیش چشم شما خواهند بود.

فارما کالا: داروخانه دکتر عالی‌نژاد

این داروخانه آنلاین در سال 1398 تاسیس شد و نسخه حضوری آن در منطقه خیابان سهروردی شمالی تهران قرار دارد. این داروخانه نیز دارای محصولات گسترده و مختلفی است و شما می‌توانید بسته به نیاز خود از محصولات متنوع آن بهره‌مند شوید.

یکی از ویژگی‌های خاص این داروخانه بخش‌های مختلفی‌است که به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع‌تر به محصول مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. این بخش‌های مختلف به‌نوعی شبیه میان‌برهایی هستند که می‌توان سریع به محصولات یک دسته دست پیدا کرد. اگر به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید خیلی سریع متوجه چیزی که می‌گوییم خواهید شد.

داروخانه مفیدطب: داروخانه آنلاین دکتر اصیلی

نسخه حقیقی این داروخانه در شهر مشهد وجود دارد. محصولات این داروخانه بزرگ نیز شامل محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل‌های کودکان و بزرگسالان، دارو گیاهی و محصولات طب سنتی می‌شود.

این داروخانه دارای مزیت خاصی‌است که باید به آن نیز توجه کنیم. مفیدطب اپلیکیشن مخصوص خود را دارد که به شما کمک می‌کند بر روی تلفن همراه خیلی راحت‌تر محصولات را ببینید و خرید خود را انجام دهید. البته که وب‌سایت نیز از امکانات خوبی بهره‌مند بوده و باید به آن توجه کرد.

 

 

جمع‌بندی

در این مقاله بهترین داروخانه های آنلاین را معرفی کردیم. تمامی این داروخانه‌ها دارای یک‌سری امکانات شبیه به هم و یک‌سری امکانات خاص هستند. شما باید ببینید که کدام امکانات و ویژگی‌ها بیشتر با درخواست‌های شما مطابق است. هر کدام از این داروخانه‌ها محصولات خاصی را به‌فروش می‌رسانند که شامل خود دارو نمی‌شود. برای فروش دارو به‌صورت اینترنتی مجوزی صادر نشده است.

در این مواردی که معرفی شد هر چقدر به آخر لیست نزدیک می‌شویم امکانات و کیفیت داروخانه‌ها کمتر می‌شود. پس این را نیز در نظر داشته باشید. از شما ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله