دندانپزشکی و سلامت دهان

معرفی دکتر های گوش و حلق و بینی در اهواز و یاسوج و همدان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر دچار مشکلات تنفسی یا بیماری‌های گوش و حلق و بینی هستید و قصد دارید پزشک مورد نظر خود را بیابید، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید

بسیاری از افراد که دچار مشکلاتی در گلو، گوش، سر و گردن هستند، لازم است که برای تشخیص بیماری به دکتر گوش و حلق و بینی مراجعه کنند. پزشک به کمک ارزیابی تخصصی سلامت این نواحی، به ارائه نکات مراقبتی و راهکار‌های درمانی برای مبارزه با بیماری می‌پردازد.

اگر دچار مشکلات تنفسی یا بیماری‌های گوش و حلق و بینی هستید و قصد دارید پزشک مورد نظر خود را بیابید، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی دکتر گوش و حلق و بینی در اهواز

بسیاری از پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی در اهواز فعالیت دارند. در ادامه به معرفی تعدادی از پزشکان باتجربه در این زمینه که در اهواز حضور دارند می‌پردازیم:

  • دکتر علیرضا بشنام: یکی از بهترین پزشکان متخصص در زمینه درمان بیماری‌های مربوط به گوش و بینی، دکتر علیرضا بشنام است که در شهر اهواز فعالیت دارد.

این پزشک تجربه‌های بسیاری در حوزه تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف تنفسی و شنوایی دارد و در کلینیک ایشان درخصوص برخی بیماری‌ها ازجمله گرفتگی‌های تنفسی و سینوزیت خدمات تخصصی ارائه خواهد شد.

آدرس : اهواز، خیابان نادری، خیابان شهید موسوی ( حافظ)، جنب پارکینگ کارون، روبه روی جهاد دانشگاهی، مجتمع خاتم الانبیا، طبقه 3

  • دکتر مهران جوریز: پزشک مهران جوریز، دکتر گوش و حلق و بینی اهواز است که در زمینه‌های مختلفی همچون آندوسکوپی بینی، تزریق بوتاکس و چربی، نوار گوش و تجویز سمعک فعالیت دارد‌.

دکتر جوریز دارای بورد تخصصی بوده و یکی از پزشکان توانمند در زمینه جراحی تیروئید و لوزه است. ایشان دارای اخلاق حرفه‌ای و تجربه بالایی هستند. برای دریافت وقت حضوری می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید.

آدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان 12 متری غربی، مجتمع سپید طبقه 2 واحد 201

  • دکتر محمدمهدی صاحبی بزاز: دکتر محمدمهدی صاحبی بزاز، یکی از برترین پزشکان در زمینه بیماری‌های گوش و حلق و بینی است که در حوزه ارزیابی انحراف بینی، پولیپ بینی، پاک‌سازی گلو و تخلیه ترشحات گوش فعالیت دارد.

در کلینیک پزشکی دکتر بزاز بسیاری از بیماری‌های مربوط به گوش همچون التهاب و پارگی پرده گوش درمان پیدا می‌کنند. این پزشک سابقه بسیار درخشانی در زمینه کنترل سینوزیت و بررسی ندول‌های تیروئید دارد.

آدرس : اهواز، کیانپارس، نبش خیابان سوم شرقی، مجتمع پزشکی پارس، طبقه1

  • دکتر محسن حسین‌پور: دکتر محسن حسین‌پور بورد تخصصی ENT دارد و یکی از پزشکان توانمند در حوزه جراحی پلاستیک بینی و صورت است‌.

ایشان در زمینه درمان بیماری‌های مربوط به گوش و ناشنوایی دارای تجربه‌های ارزشمندی هستند. در کلینیک دکتر حسین‌پور غربالگری‌های لازم درخصوص تشخیص بیماری سرطان صورت می‌گیرد.

آدرس : اهواز، خیابان کیانپارس، خیابان 6 غربی، مجتمع پزشکی ایران نگین، طبقه 4، واحد 2

  • ایمان محمدی: دکتر ایمان محمدی، ازجمله پزشکان باتجربه در شهر اهواز است که در زمینه بیماری‌های مربوط به گوش و حلق و بینی فعالیت دارد.

در کلینیک دکتر محمدی انواع عفونت‌های تنفسی و مشکلات شنوایی بررسی و تشخیص داده می‌شود و بسیاری از تومور‌های مختلف ازجمله تومور گردن و غدد بزاقی درمان خواهد شد.

آدرس : اهواز، خیابان کیان‌پارس، خیابان 6 غربی، مجتمع پزشکی ایران نگین، طبقه 4، واحد 2

معرفی دکتر گوش و حلق و بینی در یاسوج

بسیاری از افرادی که دچار بیماری‌های مربوط به بخش‌های تنفسی بدن هستند، لازم است که به دکتر گوش و حلق و بینی مراجعه کنند. در ادامه به معرفی تعدادی از پزشکان گوش و حلق و بینی می‌پردازیم.

  • دکتر حاتم صالح‌پور: دکتر حاتم صالح‌پور یکی از متخصصین بیماری‌های مربوط به گوش و حلق و بینی است که در یاسوج فعالیت دارد. در کلینیک پزشکی دکتر صالح‌پور تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌های مختلف ازجمله سینوزیت و مشکلات تنفسی صورت می‌گیرد.

آدرس : یاسوج، کوچه روبه روی بیمارستان شهید بهشتی، کوچه داروخانه دکتر بهور، ساختمان اکسیر، طبقه اول

  • دکتر مهدی تابان‌فر: پزشک مهدی تابان‌فر دکتر گوش و حلق و بینی یاسوج است. ایشان ازجمله پزشکان بسیار باتجربه و توانمند در تشخیص و درمان بیماری‌های مربوط به گوش و حلق و بینی هستند. دکتر تابان‌فر در زمینه درمان گرفتگی‌بینی، انحراف بینی، گرفتگی تنفسی و درمان خلط در پشت گلو تجربه‌های زیادی دارند.

در کلینیک پزشکی دکتر مهدی تابان‌فر بررسی بیماری‌های مختلف همچون غربالگری سرطان انجام می‌شود.

آدرس : یاسوج، روبروی بیمارستان شهید بهشتی، جنب آزمایشگاه دکتر عزیزی

معرفی دکتر گوش و حلق و بینی در همدان

کسانی که در استان همدان زندگی می‌کنند، در صورت بروز مشکلات مربوط به گوش و حلق و بینی، می‌توانند به پزشکان متخصصی که در این استان حضور دارند مراجعه کنند. در ادامه به معرفی تعدادی دکتر متخصص گوش و حلق و بینی در همدان می‌پردازیم.

  • دکتر محمد شایانی‌نسب: دکتر محمد شایانی‌نسب در زمینه درمان بیماری‌های مربوط به بخش‌های تنفسی بدن و گوش فعالیت دارد. در کلینیک پزشکی دکتر شایانی‌نسب، بسیاری از عارضه‌های مختلف ازجمله مشکلات بینی و تجمع خلط در پشت حلق رفع می‌شود و برخی جراحی‌های تخصصی همچون جراحی تیروئید نیز انجام خواهد شد.

آدرس : همدان، خیابان بوعلی، برج آریان

  • دکتر محمد احمدی: دکتر محمد احمدی دکتر گوش و حلق و بینی همدان است ‌و درخصوص تشخیص بیماری و درمان آن‌ها فعالیت دارد. در کلینیک دکتر محمد احمدی ارزیابی‌های مربوط به سلامت گوش و حلق و بینی صورت می‌گیرد.

آدرس : همدان، ابتدای خیابان بوعلی، جنب بانک کشاورزی و بانک رفاه، ساختمان پزشکان آراد، طبقه همکف، واحد8

  • دکتر محمد قربانی: یکی از پزشکان متخصص و باتجربه در زمینه درمان بیماری‌های سینوزیت و جراحی غدد تیروئید، دکتر محمد قربانی است که در استان همدان فعالیت دارد. این پزشک جزء متخصصین باخلاق و صبور در تشخیص بیماری و درمان آن‌ است.

آدرس : همدان، میدان آرامگاه، خیابان بوعلی، ساختمان پزشکان شماره 1، طبقه اول

  • دکتر سمیه دامادی: دکتر سمیه دامادی جزء پزشکان برتر و توانمند درخصوص شناسایی و درمان بیماری‌های مربوط اعضای تنفسی بدن هستند.

کلینیک پزشکی دکتر سمیه دامادی در همدان، خیابان جهان‌نما، جنب داروخانه لقمان، ساختمان پزشکان شهباز، واحد 14 واقع شده است.

  • دکتر پیمان علی‌نژاد: این دکتر جزء یکی از متخصصین باتجربه در تشخیص بیماری های مربوط به گوش و حلق و بینی قرار گرفته است. در کلینیک دکتر علی‌نژاد انواع راهکار‌های درمانی مختلف درخصوص بیماری‌ سینوزیت ارائه می‌شود.

آدرس : همدان، خیابان بوعلی، نبش کوچه بهمنیان، ساختمان پزشکان ایران

جمع‌بندی

امروزه بسیاری از افراد مشکلات و بیماری‌های مربوط به ناحیه سر، گردن، گوش و بینی را تجربه می‌کنند که در این شرایط لازم است به دکتر گوش و حلق و بینی مراجعه کنند.

پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی با بررسی شدت مشکلات در افراد، به تشخیص و سپس درمان بیماری می‌پردازند. یکی از روش‌های آسان برای یافتن این پزشکان، مراجعه به سایت دکترتو است. دکترتو با ارائه یک لیست کامل از پزشکان متخصص می‌تواند بیماران را در یافتن دکتر مورد نظر خود یاری کند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله