دندانپزشکی و سلامت دهان

10 کلینیک برتر اندولیفت در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

یکی از روش های جدید و تاثیرگذار در زمینه زیبایی اندولیفت است که این روزها طرفداران بسیاری نیز کسب کرده است. اگر شهروند تهران هستید و قصد دارید اندولیفت را استفاده کنید، نیاز است تا درباره کلینیک های آن اطلاعات کامل را بدانید. در ادامه این مطلب درباره خدمات این کلینیک ها و هم چنین 10 کلینیک برتر اندولیفت در تهران اطلاعات لازم را ارائه می دهیم تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

با اندولیفت و مزایای آن بیشتر آشنا شویم


ابتدا بهتر است بدانیم که اندولیفت دقیقا چه روشی است و به چه صورت می تواند تغییر در ما ایجاد کند. اندولیفت معمولا به یک روش زیبایی غیرجراحی اشاره دارد که از لیزر یا انرژی فرکانس رادیویی برای سفت کردن و جوان ‌سازی پوست در قسمت ‌های مختلف بدن، به ‌ویژه صورت و گردن استفاده می‌ کند.
 این روش در دنیای زیبایی اغلب به عنوان یک جایگزین غیر تهاجمی برای جراحی های لیفت صورت سنتی به کار می رود. در طی یک روش اندولیفت، از یک دستگاه تخصصی و یک فیبرنوری بسیار نازک برای ارائه انرژی کنترل شده در زیر سطح پوست استفاده می شود. این انرژی لایه های عمیق تر پوست را گرم می کند و باعث تحریک تولید کلاژن و سفت شدن بافت می شود. 
از آنجایی که کلاژن پروتئینی است که به حفظ استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند، افزایش تولید می تواند منجر به صاف تر و سفت تر شدن پوست شود. از آنجایی که این روش به برش های جراحی نیاز ندارد، خطرات و عوارض کمتری نیز دارد.
رویکرد غیر تهاجمی
Endolift از فناوری پیشرفته لیزر و فیبرنوری استفاده می کند و به جراح اجازه می‌دهد تا ناحیه درمان را بدون نیاز به برش ‌های بزرگ ‌تر مرتبط با جراحی‌ های سنتی لیفت صورت، درمان را انجام دهد. این تکنیک امکان هدف گیری دقیق نواحی خاص، کاهش ترومای بافتی و خطرات مربوط به روش های جراحی تهاجمی را فراهم می کند.

همچنین بخوانید:10 کلینیک برتر ارتوپدی در تهران


کاهش زمان توقف استراحت
یکی از مزایای برجسته اندولیفت، حداقل زمان استراحت آن است. برخلاف جراحی های معمولی لیفت صورت که اغلب به هفته ها بهبودی نیاز دارند، بیماران اندولیفت معمولا دوره بهبودی سریع تری را تجربه می کنند. برش های کوچکتر و رویکرد ملایم، اختلال بافت را به حداقل می رساند و منجر به تورم و کبودی کمتر می شود. بیماران اغلب می توانند زودتر به فعالیت های روزانه خود بازگردند، بنابراین اندولیفت به گزینه ای جذاب برای افرادی که مشغله زیادی دارند تبدیل می کند.
نتایج ظاهری طبیعی
اندولیفت به جای ایجاد ظاهری مصنوعی، بر افزایش زیبایی طبیعی تمرکز دارد. با رفع افتادگی پوست، خطوط ریز و چین و چروک، هدف این روش بازگرداندن خطوط جوانی بدون ایجاد تغییر در ویژگی های صورت بیمار است. استفاده از لیزر و فیبرنوری به پزشک این امکان را می‌دهد که درمان را دقیقا با نیازهای فردی بیمار تنظیم کنند و در نتیجه نتایج دقیق‌تری به دست آورند.
استفاده از بی حسی موضعی
اندولیفت معمولا تحت بی حسی موضعی انجام می شود و خطرات مرتبط با بیهوشی عمومی را به حداقل می رساند. این باعث می شود که این روش برای افرادی که ممکن است به دلیل شرایط پزشکی یا نگرانی در مورد عوارض مربوط به بیهوشی کاندید مناسبی برای جراحی سنتی نباشند، قابل دسترسی تر باشد.
اثرات طولانی مدت


اگرچه اندولیفت مانند لیفت صورت یک راه حل دائمی نیست، اما می تواند نتایج ماندگاری را ارائه دهد. این روش تولید کلاژن را در زیر پوست تحریک می کند و به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و طول عمر نتایج کمک می کند. بیماران اغلب از نتایجی لذت می برند که برای چندین سال دوام می آورند و درمان های نگهدارنده می توانند مزایا را بیشتر کنند.
درمان به صورت منحصر به فرد
ساختار صورت و الگوهای پیری هر فردی منحصر به فرد است و اندولیفت این تنوع را تشخیص می دهد. جراحان می توانند این روش را برای رفع نگرانی های خاص برای هر بیمار تنظیم کنند. این روش خواه نواحی خاصی مانند خط فک، گونه ها یا گردن را هدف قرار دهد، یا ترکیب اندولیفت با سایر درمان ها، برای ایجاد یک برنامه درمانی شخصی سازگار است.

معرفی 10 کلینیک برتر اندولیفت در تهران


حال که به خوبی با اندولیفت و مزایای آن آشنا شدیم، نیاز است تا 10 کلینیک برتر اندولیفت در تهران را برای شهروندانی که قرار است این روش را انجام دهند معرفی کنیم. 

کلینیک ترمه


گروه پزشکی ترمه طیف گسترده ای از خدمات از جمله مراقبت از پوست، درمان های زیبایی، برنامه های تناسب اندام و غیره را ارائه می دهد. شما می توانید خدمات اندولیفت را نیز در این کلینیک داشته باشید.
آدرس: تهران، خیابان کامرانیه شمالی، نبش داریوش، برج پارادیس، پلاک 29، طبقه دوم غربی، واحد 4
شماره تماس: 02122800200

کلینیک بهرویان


شما می توانید بهترین خدمات پوست و مو و زیبایی را به همراه اندولیفت در کلینیک بهرویان داشته باشید. این کلینیک با مجوز وزارت بهداشت فعالیت می کند.
آدرس: تهران، اتوبان صدر(شرق به غرب)، ورودی دیباجی جنوبی، پلاک 166، طبقه 3، کلینیک زیبایی بهرویان
شماره تماس: 02126653308

کلینیک دکتر مولایی


در میان 10 کلینیک برتر اندولیفت در تهران کلینیک دکتر مولایی نیز قرار گرفته است. این مرکز اولین در ایران است که علاوه بر اندولیفت صورت، شکم و پهلو نیز انجام می دهد.
آدرس: تهران، پاسداران، خیابان دولت، بلوار کاوه، پلاک 17، ساختمان کیمیا، طبقه اول، واحد 4
شماره تماس: 02126474915

کلینیک بنیتا


کلینیک بنیتا با بهره گیری از تکنولوژی های روز و دستگاه های سطح بالا، طیف جامعی از خدمات پوست و زیبایی را ارائه می دهد.
آدرس: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه 6 شمالی، واحد 610
شماره تماس: 02122010537

کلینیک آرمان الهیه


از دیگر کلینیک های پوست و مو در تهران که خدمات اندولیفت نیز جزئی از آن است آرمان الهیه نام دارد که شما می توانید از آن نیز نوبت خود را دریافت کنید.
آدرس: تهران، میدان نوبنیاد، خیابان شهید لنگری، قبل از خیابان صنایع، نبش کوچه لک پور، ساختمان آوا بهتا، پلاک 2، طبقه یک
شماره تماس: 02122231524

دکتر نیلفروش زاده


کلینیک دکتر نیلفروش زاده یکی از بهترین ها در تهران است که بهترین دستگاه ها و خدمات را ارائه می دهد.
آدرس: تهران، خیابان نلسون ماندلا، تقاطع میرداماد، نبش کوچه عمدی، پلاک 67
شماره تماس: 02188886501

کلینیک خانه سفید


مجموعه متنوعی از دستگاه ها، فناوری پیشرفته و خدمات عالی اندولیفت را می توانید در کلینیک خانه سفید تهران تجربه کنید.
آدرس: تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی غربی، پلاک 321
شماره تماس: 02154503

کلینیک ایرانیان


در چهار شعبه این کلینیک پزشکان ماهر طیف متنوعی از خدمات زیبایی سطح بالا را انجام می دهند که شما می توانید خدمات اندولیفت را نیز از بین آن ها انتخاب کنید. 
آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان شهرداری، خیابان ریاضی بخشایش، روبروی بیمارستان عرفان، ساختمان افتخار، طبقه اول
شماره تماس: 02175900

کلینیک رز


کلینیک رز که به دلیل دارا بودن پزشکان متخصص و استفاده از ابزارهای پیشرفته شناخته شده است. شما می توانید در این کلینیک از بین 10 کلینیک برتر اندولیفت در تهران خدمات را در این زمینه داشته باشید.
آدرس: تهران، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، خ طاهریان، پلاک 58
شماره تماس: 02148679

کلینیک تصویر جوانی


در کلینیک تصویر جوانی نیز انواع مختلف خدمات پوست، لیزر و مو موجود است که شما قادر خواهید بود اندولیفت را نیز از بین آن ها انتخاب کنید.
آدرس: تهران، گاندی جنوبی، نبش کوچه ترابنده، پلاک 128، واحد 16
شماره تماس: 02188671476
سخن پایانی
یکی از مدرن ترین و بهترین روش های جوان سازی و بهبود وضعیت پوست اندولیفت است. برای افرادی که در تهران زندگی می کنند و نیاز به خدمات در این زمینه دارند، 10 کلینیک برتر اندولیفت معرفی می شوند. تنها کافی است کلینیکی که نزدیک تر به محل زندگی شما است را انتخاب کرده و از این خدمات استفاده کنید.

برچسب ها:
اندولیفت
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید