دندانپزشکی و سلامت دهان

10 کلینیک برتر پستان در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

بیماری های پستان مانند سرطان، یکی از انواع بیماری های بسیار مهم در زنان است که هم باید از آن ها پیشگیری کرده و هم نسبت به درمان سریع اقدام کرد.

بیماری های پستان مانند سرطان، یکی از انواع بیماری های بسیار مهم در زنان است که هم باید از آن ها پیشگیری کرده و هم نسبت به درمان سریع اقدام کرد. از این رو نیاز است تا از کلینیک ها و پزشکان مجرب در این زمینه اطلاع کافی داشته باشیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در ادامه این مطلب 10 کلینیک برتر پستان در تهران را معرفی کرده و هم چنین خدماتی که در این کلینیک ها و مطب های پزشکی انجام می شود را بررسی کنیم.

چه خدماتی که در کلینیک های پستان ارائه می شوند؟


کلینیک های پستان با ارائه طیف گسترده ای از خدمات تخصصی با تمرکز بر سلامت و تندرستی سینه نقش حیاتی در چشم انداز مراقبت های بهداشتی ایفا می کنند. این کلینیک ها مراکز اختصاصی هستند که رویکردی جامع برای پیشگیری، تشخیص، درمان و حمایت از نگرانی های مختلف مربوط به پستان ارائه می دهند. در زیر خدمات کلینیک ها و مطب های درمانی در این زمینه را ارائه می دهیم.

غربالگری و تشخیص زودهنگام

یکی از خدمات اولیه ارائه شده توسط کلینیک های پستان غربالگری سرطان سینه است. تشخیص زودهنگام برای نتایج موفقیت آمیز درمان بسیار مهم است و کلینیک ها به طور منظم ماموگرافی، سونوگرافی پستان و معاینه بالینی پستان را برای شناسایی ناهنجاری های احتمالی در مراحل اولیه ارائه می دهند. 

تصویربرداری تشخیصی

کلینیک ‌های پستان فناوری‌ های تصویربرداری تشخیصی پیشرفته مانند ماموگرافی دیجیتال، تصویربرداری تشدید مغناطیسی پستان (MRI) و سونوگرافی پستان را ارائه می‌دهند. این روش های تصویربرداری به دریافت تصاویر دقیق از بافت پستان کمک می کند و به تشخیص دقیق و ارزیابی ناهنجاری ها کمک می کند.

خدمات بیوپسی و پاتولوژی

اگر یک توده یا ناهنجاری مشکوک تشخیص داده شود، کلینیک ‌های پستان روش‌ های بیوپسی با حداقل تهاجم را ارائه می ‌دهند. این روش ها شامل استخراج نمونه های بافتی برای تعیین خوش خیم یا بدخیم بودن توده است. آسیب شناسان متخصص نمونه ها را تحلیل می کنند و اطلاعات مهمی را برای برنامه ریزی درمان ارائه می دهند.

مشاوره و آزمایش ژنتیک

برخی از کلینیک های پستان خدمات مشاوره و آزمایش ژنتیک را برای افرادی که سابقه خانوادگی سرطان سینه یا سایر بیماری های ژنتیکی مرتبط دارند را ارائه می دهند. مشاوران ژنتیک به بیماران کمک می کنند تا عوامل خطر را درک کنند و آن ها را در فرآیند تصمیم گیری در مورد آزمایش ژنتیک راهنمایی می کنند.

مداخلات جراحی

در مواردی که نیاز به جراحی باشد، کلینیک ‌های پستان طیف وسیعی از گزینه ‌های جراحی از جمله لامپکتومی (برداشتن تومور)، ماستکتومی (برداشتن بافت پستان) و جراحی ترمیمی را ارائه می‌ دهند. این روش ها توسط جراحان باتجربه سینه انجام می شود که هم ایمنی سرطان و هم نتایج زیبایی را در اولویت قرار می دهند.

شیمی درمانی و پرتودرمانی

برای بیماران مبتلا به سرطان سینه، کلینیک های پستان خدمات شیمی درمانی و پرتودرمانی را ارائه می دهند. انکولوژیست‌ های پزشکی رژیم ‌های شیمی ‌درمانی شخصی ‌سازی شده را طراحی می ‌کنند، در حالی که انکولوژیست‌ های تشعشعی پرتوهای هدفمند را برای از بین بردن سلول‌های سرطانی تجویز می‌کنند.

آزمایشات و تحقیقات بالینی

برخی از کلینیک ‌های پیشرفته پستان در آزمایش ‌های بالینی و مطالعات تحقیقاتی با هدف کشف روش ‌های درمانی، داروها و فناوری ‌های جدید شرکت می‌ کنند. بیماران ممکن است این فرصت را داشته باشند که از طریق این کارآزمایی ها به درمان های پیشرفته دسترسی داشته باشند.

مدیریت لنف ادم

درمان‌ های سرطان سینه گاهی اوقات می ‌تواند به لنف ادم منجر شود، وضعیتی که با تورم در بازوها به دلیل اختلال در تخلیه لنفاوی مشخص می ‌شود. کلینیک ‌های پستان، آموزش، درمان و استراتژی ‌های مدیریتی را برای کاهش تأثیر ادم لنفاوی ارائه می ‌کنند.

آموزش و توانمند سازی بیمار

یکی از جنبه های ضروری کلینیک پستان، آموزش بیمار است. کلینیک ها به بیماران اطلاعاتی در مورد سلامت پستان، خودآزمایی، عوامل خطر و انتخاب سبک زندگی سالم می دهند. بیماران آگاه برای تصمیم گیری در مورد سلامت خود بهتر عمل می کنند.

معرفی 10 کلینیک برتر پستان در تهران

بعد از آشنایی با خدمات در این قسمت 10 کلینیک برتر پستان در تهران را معرفی می کنیم و اطلاعات لازم را نیز درباره رزرو وقت در آن ها را کسب خواهیم کرد.

کلینیک پستان جهاد دانشگاهی تهران

یکی از بهترین کلینیک های پستان در تهران که خدمات عالی را ارائه می دهد، کلینیک پستان جهاد دانشگاهی است. 
آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریجان، خیابان شهید نظری، پلاک 45

کلینیک پستان بیمارستان و زایشگاه مریم

از دیگر کلینیک های پستان در تهران و کرج که شما می توانید وقت خود را با آن ها تنظیم کرده و از خدمات پزشکان برتر استفاده کنید، کلینیک پستان بیمارستان و زایشگاه مریم است.
آدرس: البرز، کرج، خیابان ٤٥ متری گلشهر، ارغوان غربی
شماره تماس: 02633509323

کلینیک پستان مرکز ابن سینا

مرکز ابن سینا یک کلینیک چند منظوره عالی در تهران است که علاوه بر بیماری های پستان به تمامی مشکلات بارداری و پیرامون آن می پردازد.
آدرس: تهران خیابان شریعتی, نبش خیابان یخچال پلاک 97
شماره تماس: 02123519

دکتر معصومه مشرقی

در میان 10 کلینیک برتر پستان در تهران دکتر معصومه مشرقی نیز قرار دارد که امکان بررسی و درمان به همراه جراحی بیماری ها را در این زمینه را دارد.
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی بیمارستان دی، کوچه دوم گاندی، پلاک 8، واحد 4
شماره تماس: 02188876475

دکتر معراج فربد

از دیگر پزشکان حاذق در زمینه پستان و سرطان سینه دکتر معراج فربد است که می توانید به راحتی وقت خود را از ایشان از طریق تلفن و اینترنتی با جستجوی نام دریافت کنید.
آدرس: تهران، نرسیده به میدان ونک - گاندی چهاردهم -پلاک 11 -ساختمان شفق- طبقه چهارم
شماره تماس: 09135203355

دکتر ندا تاجیک نیا

دکتر ندا تاجیک نیا دارای فلوشیپ جراحی پستان است و شما می توانید برای مشکلات و بیماری های پستان نیز به ایشان مراجعه کنید. 
آدرس: تهران،صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، جنب بزرگراه حکیم، ساختمان پزشکان مینا، واحد 8
شماره تماس: 09126852043

دکتر مریم رضایی

شما می توانید از میان 10 کلینیک برتر پستان در تهران و پزشکان برتر در این زمینه، دکتر مریم رضایی را نیز انتخاب کنید. دکتر رضایی در میان مراجعان خود نیز از رضایت بالایی برخوردار است.
آدرس: تهران، کلینیک تخصصی بقیه الله
شماره تماس: 02122185554

دکتر نازی معینی

در زمینه مشکلات سینه و جراحی های مربوط به آن شما می توانید به دکتر نازی معینی نیز مراجعه کنید. این پزشک نیز خدمات برتر را در این زمینه ارائه می دهد.
آدرس: میدان توحید - ابتدای ستارخان - نبش کوچه عظیمی - پلاک 2 - واحد 2
شماره تماس: 02166926153

دکتر فتانه ضیایی حبیب آبادی

شما می توانید انواع در میان 10 کلینیک برتر پستان در تهران دکتر ضیایی حبیب آبادی را نیز انتخاب کنید. این پزشک هم در این زمینه بسیار حاذق بوده و رضایت بالای مراجعان را دارد.
آدرس: تهرانسر - بلوار لاله - پلاک 2 - درمانگاه خیریه قوامین (صاحب کوثر)
شماره تماس: 02125015070

دکتر نجمه دباغ

و اما آخرین پزشک در میان برترین کلینیک ها و خدمات بیماری ها و جراحی های مربوط به پستان دکتر نجمه دباغ است. شما می توانید وقت خود را نیز به راحتی با ایشان رزرو کنید. 
آدرس: خیابان دماوند تقاطع سبلان
شماره تماس: 021772282330
سخن پایانی
آشنایی با 10 کلینیک برتر پستان در تهران یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که افراد مستعد در این زمینه و کسانی که مبتلا به بیماری های پستان هستند باید از آن ها آگاه باشند. در این صورت امکان انتخاب بهترین پزشک در محدوده برای شما فراهم خواهد شد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله