دندانپزشکی و سلامت دهان

راهکارهای قطع سریع پریود خانگی | قرص برای قطع خونریزی قاعدگی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
تعداد رای‌دهندگان:
۲۴
۳.۹

پریود شده‌اید و دنبال راهکاری برای قطع سریع آن هستید؟ راهکارهای قطع پریود را در اینجا مطالعه کنید.

بارها پیش آمده است زنان و دختران به قطع سریع پریود خانگی فکر کنند. بدن زن به گونه‌ای آفریده شده است که قابلیت باروری را داشته باشد به همین دلیل چرخه قاعدگی طی می‌شود. در چرخه قاعدگی از تخمدان، تخمک آزاد می‌شود و اگر تخمک آزاد شده در مسیر خود با اسپرم برخورد کند، بارور شده و جنین تشکیل می‌شود. گاه پیش می‌آید که تخمک زن با اسپرم مرد ترکیب نشود در نتیجه تخمک از هم فرو می‌پاشد و پوشش داخلی رحم ریزش می‌کند که در واقع پریودی یا عادت ماهانه اتفاق می‌افتد.

برای اینکه بدانید، راهکارهای قطع سریع پریود خانگی چیست و قرص برای قطع خونریزی قاعدگی را بشناسید، حتما در ادامه این بخش با خوب میشی همراه بمانید.

 

قطع سریع پریود برای زیارت، عروسی، امتحان و ...

برای عده‌ای که در انتظار مادر شدن هستند عادت ماهانه اتفاق خوشایندی نیست. البته ممکن است دلیل تمایل به قطع سریع پریود برای زیارت هم باشد چرا که در دین اسلام از نظر شرعی رفتن به اماکن زیارتی در دوران قاعدگی جایز نیست. البته تمایل به قطع سریع پریود دلایل دیگری هم مانند کنکور، مهمانی، جلسه کاری و ... می‌تواند داشته باشد که فرصتی برای ذکر همه آن‌ها نیست. با ما در سایت خوب میشی همراه بمانید تا روش‌های مختلف قطع سریع پریود را توضیح دهیم.

 

 

آیا استفاده از راهکارهای قطع سریع پریود بی خطر است؟

برخی از افراد به دلیل رویدادهای خاص مانند عروسی یا ماه عسل می خواهند پریود خود را متوقف یا به تعویق بیاندازند. برای برخی از افراد نیز تمایل به توقف پریود ناشی از یک دلیل پزشکی مانند شرایط زیر است:

  • خونریزی شدید
  • درد شدید
  • میگرن
  • اندومتریوز
  • اختلالات خونریزی
  • کم خونی
  • فیبروئید رحم

اگرچه توقف و قطع قاعدگی بی خطر است، اما لازم است به یاد داشته باشید که بدن شما به طور معمول در یک چرخه طبیعی قاعدگی قرار دارد که ممکن است از 21 تا 35 روز متغیر باشد و همه اینها به هورمون ها مربوط می شود.

استروژن هورمونی است که باعث ایجاد بافت در رحم می شود، که پوششی زیبا برای کاشت بارداری ایجاد می کند. اگر باردار نشدید، این بافت باید ریخته شود و این دوره پریود شماست. پس از تخمک گذاری، هورمون دیگری به نام پروژسترون ترشح می شود و به بارداری کمک می کند. اما اگر در آن چرخه باردار نشوید، پروژسترون از بین می رود و آن زمان است که پریود شروع می شود. این کاهش پروژسترون باعث می شود که رحم پوشش خود را از بین ببرد که منجر به پریود می شود.

اگر بتوانید ترشح پروژسترون در بدن را طولانی‌تر کنید، این مؤثرترین راه برای توقف پریود است. یعنی شرایطی را برای بدن ایجاد کنید که انگار باردار شده اید! بنابراین برای اینکه بتوانید از ایمن ترین و بهترین روش برای قطع سریع پریود استفاده کنید، لازم است که حتما با پزشک متخصص زنان مشورت کنید تا با بررسی شرایط هورمون های بعد، بهترین راهکار قطع سریع پریود به شما ارائه شود.

در واقع، میزان موفقیت هر راهکار قطع سریع پریود، بر اساس زمانی که شما در چرخه خود امتحان می کنید و روشی که استفاده می کنید بسیار متفاوت خواهد بود. اگر می‌دانید که در چند ماه آینده رویداد مهمی در راه است، بهتر است هرچه زودتر با پزشک خود برنامه‌ریزی کنید، تا بهترین و مناسب ترین روش برای قطع سریع پریود به شما پیشنهاد شود.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که هیچ راهی برای متوقف کردن پریود پس از شروع آن وجود ندارد و ممکن است با امتحان کردن هر کدام از روش هایی که در ادامه می خوانید یا از دوستان و اطرافیان خود می شنوید، احتمال خونریزی شدید وجود داشته باشد.

بنابراین اگر تصمیم دارید  راهکار قطع سریع پریود را امتحان کنید، حتما قبل از شروع پریود، به سراغ استفاده از یک روش مناسب و اصولی بروید.

 

راهکار قطع سریود پریود یا عادت ماهانه

در ادامه به چند روش که ممکن است برای قطع سریع پریود موثر باشند را معرفی کردیم:

 

قرص های ضد بارداری

قرص های ضد بارداری، با مارک ها و گزینه های مختلف، به طور گسترده ای برای جلوگیری از بارداری استفاده می شود. قرص های ضد بارداری معمولاً در یک بسته 28 عددی عرضه می شوند. به طور معمول، شما سه هفته از قرص های فعال که حاوی هورمون هستند، مصرف می کنید. سپس، در هفته چهارم، قرص های دارونما را مصرف می کنید که هورمون ندارند. اما اگر می خواهید پریود خود را متوقف کنید، می توانید هفته دارونما را رها کنید و یک بسته جدید را شروع کنید. این قرص ها، سطح استروژن و پروژسترون شما را بالا نگه می دارد، بنابراین پوشش داخلی رحم شما ریزش نمی کند.

در حالی که می توانید به طور مداوم قرص ها را همراه با هورمون مصرف کنید تا از قاعدگی خود جلوگیری کنید، اما بهتر است با پزشک خود در مورد یک استراتژی مناسب در رابطه با قطع پریود صحبت کنید.

به طور خاص توصیه می شود در هنگام استفاده از قرص‌های ضدبارداری، نیز هر سه یا چهار ماه یک بار پریود شوید تا از شر بافت‌های اضافی که در رحم ایجاد شده خلاص شوید، در غیر این صورت ممکن است منجر به خونریزی بسیار نامنظم و یا شدید شوید.

 

دستگاه های داخل رحمی (IUD)

IUD یک گزینه خوب برای کنترل بارداری برای کسانی است که خواهان یک راه حل موثر هستند و مجبور نیستند برای مدتی دوباره به آن فکر کنند. IUD یک دستگاه T شکل در طول یک عمل ساده در مطب، وارد رحم می شود. در حالی که نمونه های مسی و پلاستیکی آن وجود دارد، نسخه های پلاستیکی تنها نمونه هایی هستند که حاوی هورمون هستند. بسیاری از افرادی که IUD پلاستیکی دارند، دوره های قاعدگی سبک تری دارند یا به طور کلی متوقف می شوند. بنابراین اگر نمی خواهید پریود شوید، باید روشی را در نظر بگیرید که پروژسترون مداوم وارد بدن شود، مانند آی یو دی حاوی هورمون. "اگر فقط می خواهید پریود را برای یک سیکل متوقف کنید، آی یو دی بهترین گزینه برای شما نخواهد بود."

 

حلقه و پچ واژینال

این روش ها نیز مانند قرص های ضد بارداری، 21 روز هورمون تولید می کنند. شما این هورمون ها را یا از طریق چسبی که روی شکم گذاشته می شود و هر هفته عوض می شود یا یک حلقه پلاستیکی که به مدت سه هفته در واژن قرار می گیرد، دریافت می کنید. پس از سه هفته، معمولاً برای یک هفته آن روش ها را حذف می کنید تا پریود شوید. اما اگر می خواهید قاعدگی خود را متوقف کنید، بلافاصله بعد از 21 روز از یک چسب یا حلقه جدید استفاده کنید.

 

آمپول ضد بارداری

شما می توانید هر سه ماه یک آمپول ضد بارداری دریافت کنید که حاوی دوز بالایی از پروژسترون است. این امپول، بیشترین موفقیت را در توقف طولانی‌مدت قاعدگی دارد، زیرا بیشترین میزان استروژن را سرکوب می‌کند و انباشته شدن بافت را بیشتر از همه سرکوب می‌کند. بنابراین، اگر کسی واقعاً به دلیل خونریزی شدید یا مشکلات دیگر نیاز به قطع پریودهای خود داشته باشد، آمپول ضد بارداری، یکی از گزینه هایی است که میزان موفقیت بالایی را دارد.

با این حال، به دلیل سطوح بالاتر هورمون، احتمال بیشتری برای عوارض جانبی مانند نفخ، تغییرات خلقی و افزایش وزن وجود دارد. همچنین باید در نظر داشته باشید که این روش بیشتر از سایر گزینه ها یک روش طولانی مدت است. در واقع وقتی آمپول ضدبارداری را دریافت می‌کنید، حداقل سه تا چهار ماه با تاثیرات آن در بدن وجود خواهد داشت. بنابراین مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام روش برای شما بهترین است، همه گزینه های خود را مرور کنید.

 

قطع سریع پریود طب سنتی (قطع سریع پریود خانگی با داروی گیاهی)

از قدیم طب سنتی جایگاه ویژه‌ای داشته است که با استفاده از خواص گیاهان موجود در طبیعت توانسته است به طور طبیعی و به دور از مواد شیمیایی بسیاری از بیماری‌ها و ناخوشی‌ها را درمان کند. در ادامه با راهکارهایی که قطع سریع پریود با داروی گیاهی را سبب می‌شوند را توضیح خواهیم داد.

 

  • گیاه بومادران

گیاه بومادران نوعی گیاه علفی است که برگ‌های آن بوی خاصی دارد. بومادران رگ‌های خونی را منقبض می‌کند که از خواص بومادران در درمان بیماری‌های دستگاه تولید مثل زنانه و قطع خونریزی پریود استفاده می‌شود. کافی است 10 روز قبل از شروع قاعدگی نصف قاشق چایخوری عصاره بومادران را به یک لیوان آب اضافه کرده و روزانه یک لیوان بنوشید. خواهید دید چقدر خونریزی در دوران پریودی کم شده در نتیجه زودتر پریودی تمام می‌شود.

 

  • ریشه شیرین بیان

ریشه شیرین بیان خاصیت ضد قاعدگی دارد و برای کم کردن خونریزی در دوران قاعدگی کاربرد دارد که 5 روز قبل از شروع قاعدگی به دو صورت قابل مصرف است:

  1. اگر قصد استفاده از ریشه شیرین بیان را دارید ابتدا ریشه را در 2 فنجان آب به مدت 15 دقیقه بجوشانید و سپس صاف کنید و بنوشید.
  2. اگر قصد استفاده از پودر شیرین بیان را دارید در یک لیوان به اندازه یک قاشق چایخوری از آن ریخته و روی آن آب جوش بریزید. کمی بعد که محلول خنک شد از آن بنوشید.

 

  • ریشه سنبل ختایی

ریشه سنبل ختایی دارای طبیعتی گرم و خشک است که هورمون‌های زنانه را متعادل نگه می‌دارد و به قطع سریع پریود با کم کردن خونریزی کمک می‌کند. قبل از شروع قاعدگی 1 قاشق چایخوری از ریشه سنبل ختایی را در یک فنجان آب جوش خیسانده و سپس صاف کرده و روزی 2 بار بنوشید. ریشه سنبل ختایی را می‌توانید از عطاری‌ها تهیه کنید.

 

  • مریم گلی

مریم گلی گیاه تلخ مزه‌ با طبع سرد است که خاصیت‌های بسیاری دارد. برای قطع خونریزی عادت ماهانه و در نتیجه قطع سریع پریود از مریم گلی می‌توان استفاده کرد. کافی است برگ‌های مریم گلی را با آب سرد بشورید سپس در قوری چینی بریزید و 20 دقیقه زمان دهید تا با شعله کم روی کتری دم بکشد. در صورت تمایل چند قطره آبلیموی تازه به آن اضافه کرده تا طعم بهتری داشته باشد. چند روز قبل از شروع قاعدگی روزانه یک یا دو فنجان دمنوش مریم گلی را بنوشید.

 

  • زنجبیل

زنجبیل گیاه معجزه آفرین خاصیت ضد التهابی دارد که حتی در طب چینی هم کاربردهای بسیاری برای تعویق و درمان قاعدگی دارد. کافی است زنجبیل را به صورت ورقه ورقه در آورده و در آب جوش بخیسانید. با صاف کردن آب و اضافه کردن عسل، جوشانده زنجبیل آماده است. چندین روز قبل از شروع قاعدگی روزانه 2 یا 3 فنجان چای زنجبیل بنوشید تا زودتر پریودی تمام شود.

 

 

پیشنهاد مطالعه: لاغری با زنجبیل | چربی سوزی شکم و پهلو با زنجبیل

 

  • عرق شاه تره و بید مشک

اگر به عطاری رفته باشید یا به فروشگاه‌ها مراجعه کنید خواهید دید عرقیات شاه تره و بید مشک از پر فروش‌ترین‌ها هستند. برای قطع سریع پریود یک هفته قبل از شروع قاعدگی یک استکان از عرقیات شاه تره و بید مشک را در 3 نوبت در هر روز مصرف کنید تا تاثیر شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.

 

  • روغن نارگیل

گاهی پیش می‌آید نیاز به قطع اورژانسی پریود داشته باشید. روغن نارگیل اگر ارگانیک باشد می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. برای این کار 1 تا 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل را ببلعید اما اگر نمی‌توانید مزه و بوی آن را تحمل کنید در یک نوشیدنی گرم مانند یک فنجان چای داغ بریزید و بخورید. روغن نارگیل سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان‌هاست به همین دلیل جریان خون قاعدگی را کاهش داده و پس از چند ساعت اثر خود را نشان می‌دهد.

 

  • روغن‌های مریم گلی، اسطوخودوس و بادام

گاهی در دوران پریودی به قدری خونریزی و درد شدید می‌شود که نیاز به ماساژ احساس می‌شود. چه چیزی بهتر از اینکه ماساژ همراه با روغن‌های معطر باشد. کافی است 6 قطره روغن مریم گلی و 6 قطره روغن اسطوخودوس را با 3 قاشق چایخوری روغن بادام ترکیب کرده و نواحی شکم را به آرامی ماساژ دهید. خواهید دید ترکیب روغنی با ایجاد گرما، جذب پوست شده و به تدریج رحم را آرام می‌کند. اگر دو بار در روز ماساژ رحم و شکم با روغن‌های معطر مریم گلی، اسطوخودوس و بادام را ادامه دهید خواهید دید چقدر در قطع فوری پریود موثر است و درد را کاهش می‌دهد.

 

 

قطع فوری پریود با ژلاتین

گاهی نیاز است برای چند ساعت خونریزی پریود را بند آورد. ژلاتین ماده‌ای پودری است که در بسته‌های کوچک در عطاری‌ها، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها به فروش می‌رسد. کافی است یک بسته کوچک از پودر ژلاتین را با یک لیوان آب داغ ترکیب کرده و با هم زدن آن محلول را خنک کنید. سپس آن را به صورت نیمه داغ (ولرم) بنوشید. چند ساعت بعد خواهید دید حدود چند ساعت خونریزی بند آمده است. در صورتی که مصرف پودر ژلاتین موثر بود می‌توان پس از چند ساعت مجدد مصرف آن را تکرار کرد.

 

قطع اورژانسی پریود و خونریزی با کاچی

کاچی نوعی غذا / دسر ایرانی است که با آرد گندم تهیه می‌شود. شکر، گلاب، زعفران، کره یا روغن یا حیوانی، پودر هل و دارچین از اجزای اصلی تشکیل دهنده آن هستند. پس از مصرف کاچی خواهید دید چطور به صورت معجزه‌آسا خونریزی بند می‌آید و به بدن قوت می‌بخشد.

 

 

قطع خونریزی پریود با قرص | اسم قرص برای قطع خونریزی قاعدگی

قطع خونریزی پریود با قرص یکی از راهکارهایی است که برای به تاخیر انداختن پریود به کار می‌رود. اما اسم قرص قطع پریود چیست ؟ قرص‌های مختلفی در این زمینه از جمله اچ دی (HD)، دزوسپتیو، منو فازیک، تری فازیک و ... وجود دارد. از آن‌جایی که مصرف قرص علاوه بر مزایا می‌تواند معایبی هم داشته باشد درمورد نحوه مصرف آن‌ها بهتر است با پزشک مشورت کنید. پزشک سلامتی و ایمنی شما را در نظر می‌گیرد و با توجه به شرایط و وضعیت بدنی قرص مناسب را به شما تجویز می‌کند و نحوه مصرف آن را توضیح می‌دهد. یکی دیگر از انواع قرص‌های جلوگیری از بارداری که به منظور قطع سریع پریود به کار می‌رود قرص ال دی است. در ادامه قطع سریع پریود با قرص ال دی را توضیح می‌دهیم.

 

قطع سریع پریود با قرص ال دی

قرص LD یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین نوع قرص‌هاست که در در قطع فوری پریود موثر است. قرص ال دی با توجه به قرارگیری در روزهای ابتدایی و یا پایانی دوره قاعدگی مصرف می‌شود. حتی ممکن است قبل از شروع پریودی نیز مصرف شود. از آن‌جایی که نحوه مصرف متفاوت است و ممکن است برای شخصی نیاز باشد سه روز هر 12 ساعت از قرص ال دی استفاده کند اما در شخص دیگری نحوه مصرف متفاوت باشد به همین دلیل از توضیح دادن منحوه و روش مصرف آن صرف نظر می‌کنیم و توصیه می‌کنیم در این مورد با پزشک زنان مشورت کنید.

 

قطع خونریزی پریود

قطع خونریزی پریود لزوما همیشه نیاز به مصرف مواد غذایی و انواع داروهای گیاهی و شیمیایی ندارد. راه‌های دیگری برای قطع خونریزی در دوران قاعدگی وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توان روزهایی آرام‌تر با خونریزی کمتر داشت:

 

 

  • ورزش: داشتن فعالیت بدنی و ورزش کمک می‌کند که ابتدا خونریزی با سرعت بیشتری انجام شده و در نتیجه بدن از وجود خون قاعدگی خالی شود که به تدریج شاهد قطع خونریزی پریود خواهید بود.

  • حفظ آرامش: طبیعی است که به عنوان یک زن در روزهای قبل از شروع قاعدگی و یا در دوران پریودی احساس استرس، غم و اندوه و یا پرخاشگری داشته باشید. تلاش کنید از هرگونه محیط و جو متشنج دور باشید و آرامش خود را حفظ کنید. خواهید دید که چقدر دوران پریودی سریع‌تر تمام می‌شود.

  • رابطه جنسی و ارگاسم: یکی از راهکارها برای قطع سریع پریود داشتن رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم است. البته باید این نکته را در نظر گرفت که به دلیل وجود خونریزی شاید رابطه جنسی برای برخی از زوجین قابل پذیرش نباشد بنابراین قبل از اقدام با همسر خود در این مسئله به تفاهم برسید. از سویی دیگر ممکن است با داشتن رابطه جنسی و دخول، بانو به دلیل برگشت خون به بدن دچار عفونت شود به همین دلیل توصیه می‌شود به جای دخول از راهکارهای دیگر برای برقراری روابط جنسی و رسیدن به ارگاسم استفاده کنید.

  • استفاده از قرص مفنامیک اسید: کپوسل مفنامیک اسیدف یکی از کسپول های بسیار عالی برای کاهش میزان خونریزی در دوران قاعدگی است و کمک می کند تا این دوران را با خونریزی و درد بسیار کم و ملایم سپری کنید.

 

قطع فوری پریود در روز اول

درمورد قطع پریود و راهکارهای آن توضیح دادیم. اما نکته مهم این است که قطع پریودی در روز اول تقریبا می‌توان گفت غیر ممکن است. بدن زن به طور خدادادی نیاز دارد که به طور معمول ماهانه یکبار خونریزی داشته باشد تا چرخه زنانگی کامل شود و بدن از وجود عفونت‌ها و ناپاکی‌ها پاک شود. بنابراین با دستکاری در چرخه قاعدگی به ویژه هنگامی که از حد معمول تجاوز می‌کند هورمون‌های زنانه را به هم می‌ریزد و عواقب بعدی را به دنبال دارد. پیشنهاد می‌کنیم به دنبال قطع فوری و اورژانسی پریود در روز اول نباشید و اجازه دهید خون از بدن خارج شود. راهکارهای گفته شده تا حدودی میزان خونریزی را کم کرده و باعث کوتاه شدن دوره قاعدگی می‌شوند. از آنجایی که سیستم و ساختار هر بدن با بدن دیگر متفاوت است در صورت تمایل راهکارهای مختلف را امتحان کنید و از توصیه‌ها و نظرات پزشک متخصص غافل نشوید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
مهرسا
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

عالی بود

غلامحسین کاشیداری احمدیپیشه
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
عجب بود خودا خیرتان بده
مهسا
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
سلام شما از چی استفاده کردید
بدون نام
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
شما از چی استفاده کردین؟؟
حدیث
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
سلام خوبین من چند روز دیه پریود میشم قرارع برم مسافرت چی استفاده کنم ک این ماه پریود نشم
فرشته
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
استفاده از قرص ضد بارداری
پاسخ
مریم
۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

با سلام من الان پنج روز پریود شدم و هنوز پاک نشدم گفتم میشه از قرص ال دی مصرف کرد

خوب میشی
۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
دوره پریود برخی از افراد 7 روز طول میکشد . اگر پس از این مدت خونریزی قطع نشد حتما به پزشک مراجعه کنید تا علت آن مورد درمان قرار گیرد.
نگین
۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
عزیزم ال دی قرص ضد بارداریه منم الان دو روزه عروسی کردم از اینورم خونریزی دارم حالا نمیدونم از شب زفافه یا پریودم ولی خونریزیم شدیده
پاسخ
میناتوزنده جانی
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

من روزاوله چطورقطع کنم

خوب میشی
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
سلام اگر دوره پریود شروع شده است بهتر است اجازه دهید بدنتان روند عادی خود را طی کند. اقدامات باید پیش از شروع خونریزی انجام شود.
فریباشفیعی
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
یک ساعته که خونریزی من به صورت کم شروع شده است میخام خونریزی بندبیادتافرداازچی استفاده کنم
سلام
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
ببخشید اگه اظراری باشه چی من میخوام حتما برا فردا پاک باشم و امروز هم روز اولمه چیکار کنم
محدثه دشتبان
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
سلام وقت بخیر میخواستم پریودم قط بشه چون مراسم عقدم هست پریودی هم زیاده برای همین قط بشه چکارکنم نشم این چند روز
پاسخ
صبا
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

سلام من الان دو روزه پریود شدم ۱۱ سالمه کی تموم میشه ؟

خونریزی هم خیلی زیاد نیست لطفا بگید کی تموم میشه چکار کنم؟؟؟؟

....
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
عزیزم ممکنه 3 تا 10روز طول بکشه
بی نام
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
اگر اولین بارتون هست 2 روز ولی اگر دومین یا سومین بار هست برای همیشه تا 7 روز پریود طول میکشه اما برای بعضی ها پریود شان طول میکشه مثلا تا یک ماه یا 15 روز من یک نفر رو قبلا کامنتش رو خوندم گفته بود 8 ماه پریودش طول کشید
به بینام
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
الکی دیگران رو نترسون روال عادیش بین دو تا هفت روزه بیشتر از ده روز هم طبیعی نیست
Z
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
لااقل دروغ میخوای بگی کوچیکترش کو نه به ای گندگی بچه گناه داره ۱۱ سالشه هشت ماه ادامه داره دختر داریم پریودیش ۳ روزه
ثنا
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
سلام من روز اول پریودیم هست فردا پس فردا مسافرمشهدم چکارکنم قطع بشه
بی نام
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
من کسیو نمیترسونم ممکنه اونم ی مشکل داشته باشه بیشتر ده روز شه و منم گفتم برا بعضیا
پاسخ
همدرد
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

سلام به همه‌ی خانمهای گل که از طولانی شدن ایام قاعدگی رنج میبرند .

خود من تا چند وقت همین مشکل رو داشتم. همه چیز رو امتحان کردم تا اینکه یه جایی خوندم برای قطع شدن و تمام شدن خونریزی قاعدگی یک قاشق نشاسته رو تو یه لیوان آب سرد حل کنید و بصورت ناشتا بخورید. برای بنده که همون یه لیوان ناشتا تاثیر داره و بندمیاد ولی اگر برای شما کامل قطع نشد چند بار در طول روز مصرف کنید و مطمئن باشید تاثیر داره

الهام عزیزی
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
نشاسته چی
---
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
واقعاقطع میشه بخورم
آرشام
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
ازنشاسته ذرت استفاده کردیدیا نشاسته گل ممنون میشم جواب بدید اخه من الان دو ماهه زایمان کردم الان ۸روزه پریودم با خون ریزی خیلی شدیدمیخوام که دیگه کلا قطع بشه این راه جواب میده
خشگله
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
سلام عزیزم واقعا با این کار خونریزی بند میاد؟
آ آ آ
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
مرسی از پیشنهاد عالیت ایشالله برامنم جواب بده بخدا خستم کرده
رهرا
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
واقعا تاثیرداره؟
بی نام ونشان
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
سلام یعنی بااین یک قاشق نشاسته خونریزی تاچندساعت قطع میشه یاکلاقطع میشه ممنون میشم یکم بیشترتوضیح بدیدمن میخوام جلوپریودموبگیرم ولی نمیدونم چطوری
سمانه لطیفیان
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
سلام میشه تورو خدا بگین با نشاسته چی بوده من دیشب پریود شدم دوروز دیگه هم می‌خوام برم اعتکاف کلا پریودیم پنج روزه س می‌خوام سه روزه بشه بگین چیکار کنم بخدا دهات میکنم از دیشب کلی گریه کردم
بی نام
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
نشاسته گندم یا ذرت فرقی نمبکنه هردومفید هست برای قطع شدن پریود
پاسخ
هستی
۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

سلام من ۲۰سالمه یک سال میشه ازدواج کردم خونریزی نامنظم هست تا۱۸یایک ماه طول میکشه چ چیزی خوب است استفاده کنم

خوب میشی
۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
نامنظم شدن دوره های پریود ممکن است به دلیل اختلالات هورمونی باشد که نیاز به تجویز دارو توسط پزشک متخصص زنان دارد.
هستی
۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
سلام خسته نباشی تاسه باررفتم دکتر یکی گفت تنبلی تخمدان داری یکی گفت عفونت داروهارومصرف کردم یه ماه خوب شدم دوباره همینجوری میشدم پریودمیشدم تایک ماه ۲۰روز برای اختلالات هورپونی چه قرصی خوب هست
پاسخ
safa
۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۸

سلام من سه ماه ه که زایمان کردم و هنوز روزی چند قطره خون از میاد چکار کنم که قطع بشه تو را خدا جواب بدین خیلی رنج می برم

پاسخ
اکبرقهرمانی
۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

الان چیکارکنه

پاسخ
نازنین
۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸

من الان ۳۰ روز ک پریودم و خیلی خونریزی دارم دخترم باید چیکار کنم ک قط بشه خسته شدم

خوب میشی
۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
این شرایط طبیعی نیست و ممکن است علل مختلفی داشته باشد که نیازمند ازمایش باشد. در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.
لیلاسرومیلی
۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
سلام وقتتون بخیرمن الان دقیق ۱۷روزه که پریودم وهروزخونریزیم بیشترازروزه قبله زیادمیشه ولی کم نمیشه ‌.الان دوروزه که سرگیجه هم گرفتم .ازکپسول مفنامیک اسیدهم استفاده کردم وهیچ تاثیری نداشته .الان بایدچکارکنم که خوب بشم .ممنونم
پرنیا طارمی
۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
من الان ۱۶ روزه تمام تو خونریزی ام سونو ام دادم گفت چیزیت نیست خسته شدم از بس از من خون رفت
پاسخ
Lilazeraatpishe
۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷

سلام خوبی من یه ماه هست خون ریزی دارم چکار کنم

خوب میشی
۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
در اولین فرصت ممکن به پزشک مراجعه کنید. این شرایط طبیعی نیست و بایستی تحت نظر پزشک باشید
پاسخ
فاطمه نصیری
۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹

سلام من علایم ودردپریوددارم ولی پریودهام جا.به جا میشن زمان دقیق نمی‌دونم میخواستم بدونم ازقرص ال میتونم مصرف کنم تا تاخیربشه الان هم به کل تاخیره وقتش گذشته سابقه تاخیری هم دارم ممنون

خوب میشی
۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹
بهتره ریسک نکنید و در اولین اقدام حتما با پزشک زنان مشورت کنید. نا منظم شدن دوره های پریود را جدی بگیرید.
پاسخ
ازاده
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

سلام من طول دوره پریودم 7 روزه میخوام به 4 یا 5 روز زمانش برسه چیکار باید کنم؟لطفا راهنمایی کنید

خوب میشی
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
طول دوره پریود برای هر شخصی متفاوت است. به طور معمول کوتاه شدن دوره قاعدگی در برخی از افراد رخ میدهد که ناشی از اختلالات متفاوت است که بایستی درمان شود. به طور کلی کوتاه تر شدن دوره قاعدگی به طور دائم امکان پذیر نیست و کوتاه شدن این دوره به این معناست که بدن شما از روند طبیعی خود به دلیل اختلالات هورمونی ، سبک زندگی نامتعادل ، تغییرات وزن قابل توجه و ... خارج شده است.
پاسخ
روهینا
۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۱

سلام من یک هفته بود ب دوماه پریود شدم تا11روز لکه بیینی داشتم سه روز قط شد و دوباره همچنان باز پریود شدم باخون زیاد الان نزدیک یک ماهه آیا ازقرص ال دی استفاده کنم ضرری ندارد

خوب میشی
۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۱
سلام پیشنهاد ما اینه که حتما در این باره از پزشک خودتون سوال کنید. لکه بینی ممکنه طبیعی یا ناشی از یک مشکل باشه. پس برای اطمینان از پزشکتان کمک بگیرید.
پاسخ
کمکم کنید
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۴

من ۱۱ سالمه و دو روزه پریود شدم که خون بند نمیاد چیکار کنم

خوب میشی
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۴
سلام . ممکنه دوره پریود تا 7 روز طول بکشد. بهتر است موضوع را با بزرگتر خود در میان بگذارید.
حسینی
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۴
سلام من فردا عروسیمه هرکاری کردم پریودم قطع نشده دوروزه ایبوپروفین ال دی ژلاتین میخورم اما نمیشه لطفا بگید چیکارکنم ک قطع بشه توروخدا
پاسخ
سحر صادقی
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

سلام ببخشید من روز اول پریودم بودنه لکه داشتم نه خون ریزی فقط درد داشتم که میخواستم پریود شم برداشتم قرص ال دی انداختم دوتا که پریودم قط شه که نشد شب بعدش هم دوتا قرص انداختم اما قط نکرد بددوشب قرص ننداختم اما پریود شدم الان هشت روزه پریود هستم چه قرصی بندازم که قط کنه خیلی هم زیر دلم دردمیکنه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

خوب میشی
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
نحوه مصرف قرص ال دی برای هر کسی متفاوت است و دارای دوره مشخصی است . حتما باید تحت نظر پزشک قرار بگیرید و از این پس با دستور پزشک قرص ال دی را مصرف کنید.
.
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
قرص و می خورن یا استفاده می کنن؛"نمی اندازن".
پاسخ
...
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶

سلام من الان روز سوم که پریود هستم و با دارویی که تو سایت ها خوندم پریودم رو قطع کردم الان هیچ خونریزی نمیکنم ولی نگران شدم آیا بعد ها تو پریود به مشکل میخورم؟ قطع کردن پریود عوارض بدی داره دچار مشکل میشم؟

گل بانو
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
چجوری
صادقی
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
میشه بگید چه دارویی مصرف کردید
Nnnnn
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
از چه دارویی استفاده کردی؟
موذن
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
باچی قطع کردید؟
بی نام
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
چه دارویی خوردی که قطع شد؟؟ میشه راهنمایی کنید
هانی
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
چه دارویی خوردین؟
هلنا
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
قرص چی خوردی
Mlika
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
چی خوردی قطع شد؟؟؟میشه بمنم بگی؟خسته شدم انقد خونریزی کردم
بی نام
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
سلام چه دارویی مصرف کردید
فرزان
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
سلام عزیزم چ دارویی خوردین ک کلان قط شد من میخام برم زیارت
فاطمهمهدوی
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
سلام داریوش چی بوده تا من هم بخورم
پاسخ
نگار عابدی
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹

سلام من الان روز سوم است که پریودم و همین امروز با داروهایی که تو سایت ها خوندم پریودم رو قطع کردم و الان خونریزی نمیکنم ولی الان نگران شدم آیا بعد توی پریود دچار مشکل میشم؟؟؟ یعنی قطع کردن پریود عوارض داره با مشکلی روبه‌رو میشم ؟ میترسم که دیگه کلا پریود نشم!

S.s
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹
سلام وقتتون بخیر ممکنه بگین از چ دارویی استفاده کردین ک کلا قطع شد؟؟
پاسخ
زیبا
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

سلام من پریود شدم از روز چهارم برای قطع شدنش قرص ال دی خوردم بعد قطع شد دیگه قرص نخوردم بعد دو روز باز پریود شدم دیگه نمیتونم قرص بخورم ایا راهی هست قطع شه چه زمان طول میکشه که تمام بشه لطفا راهنمایی کنید

نسا
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
عزیزم سر خود این قرصرو مصرف نکن ک خیلی عوارض داره مثلا منو عصبی میکنه بعضیا چاق بعضیارو لاغر میکنه.جنسی رم ک کلا از بین میبره.کلا هورمون ها رو جابه جا میکنه.یا باید نخوری یا یک بسته کامل بخوری.
پاسخ
بهار
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

عزیزم من دو ماه بود پریودیم خیلی کم بود

این سری که پریود شدم هشت روزه که هنوز خونریزی دارم.

چیکارکنم؟؟البته بگم کار سنگین هم کردم و به خودم فشار آوردم.میتونه دلیلش شل شدن کمر باشه؟؟

پاسخ
سارااامینی
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱

سلام پریود های من سه روزه قطع میشد اما اینبار پنجمین روزه همچنان خونریزی دارم البته کار کردن و تعرق باعث شده هرروز حموم برم ایا دلیلش حمومه و عینکه ده روزی هم هست از قرص آلفا اسلیم برای لاغری استفاده میکنم ممکنه از قرص باشه البته گیاهیه و گفتن ربطی نداره چیکار کنم

الی
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
سلام عزیزم قرص آلفا اسلیم شما رو لاغر کرده ؟ منم میخام بخرم میترسم بی تاثیر باشه لطفا راهنمایی کنید
پاسخ
مبینا رادفر
۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲

چای خشک رو روی حرارت گاز تفت بدین مثله تخمه،بعد ک خنک شد روزی سه یا 4 تا قاشق سرپر بخورین خونریزی رو قطع میکنه،اصلانم ضرر نداره خودم همیشه استفاده میکنم

ساناز زحمانی
۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
دوست عزیز وقتی تف بدم میگین ۳ یاد۴ قاشق چطوری؟؟بریزم داخل دهنم همینطوری با اب بخورم چطوری میشه بگی گلم
...........
۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
ببخشید مگه پریود ادم زود تموم میشه ممی خوام این بار پریودم زود تموم بشه2یا3روز تموم بشه باید چیکار کنم کمکم میکنید
مهسا
۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
ینی پریودت تموم میشه کامل؟؟
پاسخ
حدیث صفری
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

سلام من این اواخر تو این ماه سه بار پریود شدم الان میتونم دارویی بخورم روز اول پریودم که قطع شه؟

پاسخ
اعظم
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

سلام خسته نباشی پریود نامنظم داشتم رفتم دکتر برام سونی نوشت رفتم سونی گرفتم یه کیست اندازه ۴ میلی داری بهم دارو داد خوردم قرص الدی این دارهارا خودرم یکی دو هفته خوب شدم ولی وسط قرص ال دی من دوباره پریود شدم الان ۸روز پریودم از درد شکم دردکمر دارم میمیرم خون ریزی شدید دارم لطفن راهنمایی کنید

.......
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
سلام من ۲ روزه پریودم ولی می خوام امروز پریود نشدم چه چیزی مصرف کنم تا قطع بشه پریودیم؟
پاسخ
معصومه سلیمی
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷

سلام من روز چهار میشه پریودیم قرص جلو گیری خوردم. برای اولین بار قطع میشه

پاسخ
مبینا گردکانی
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

سلام چکار کنم پریودم قطع شه روز اولمم هست خیلی درد کمر با درد پا دارم یه راهنمایی کنید لطفا

پاسخ
دنیااا
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

سلام متاهلم پنج ساله قرص ال مصرف میکنم تازه ول کردم ک حامله بشم ولی متاسفانه یک ماهه خونریزی دارم چیکار کنم

پاسخ
ناشناس
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

سلام میگم که من اخر هفته عروسیم هست بعد پریودی من 3 روزه بوده ولی العان 6 روز هست که من پریودم و قطع نشده البته بعضی وقتا قطع میشه و فکر میکنم خوب شدم دوباره شروع میشه چرا؟ راه درمان نداره؟

ونوس
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
عزیزان همگی بخاطر هر مشگل عادت عرق رازیانه یا جوشانده رازیانه بخورین 09926612636 درمانگر هستم
پاسخ
معصومه
۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

ببخشید من ۱۶ سالمه ومجردم

ماه قبلی پریود نشدم الان ۳ روزه خونریزی شدیددارم

میشه به خاطر دفع کیست باشه؟

چیکارکنم خونریزیم کمتربشه؟

❤️‍🔥
۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
سلام عزیزم گرمی بخورید خرما ارده سردی نخورید چون شدت میده
❤️‍🔥
۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
سلام عزیزم گرمی بخورید خرما ارده سردی نخورید چون شدت میده
پاسخ
s
۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

سلام خسته نباشید من ۱۴ سالمه و میخوام که خونریزی قاعدگی رو برای همیشه قطع کنم آیا با ورزش بدنسازی میشه؟ کلا با ورزش میشه؟ اگه میشه لطفا بگید چه ورزش هایی؟ اگه هم با ورزش نمیشه بگید که باید چیکار کنم من میخوام که برای همیشه قطع بشه لطفا بگید 🙏🙏🙏

پاسخ
فرناز
۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۷

سلام من ۴۶سالمه یه ساله دیر به دیر مثلا بعضی وقت ها ۶ماه به بار یا۳ماه یه بار پرسود می شم اونم اکه‌پیاده روی هم یک روزینا زیاد برم میبینم‌پریود شدم الان بعد چند ماه تو این ماه ۲بار پریود شدم به فاصله تعریفا یه هفته پریود دومی خیلی خیلی شدیدا نمی تونم کنترل کنم دکترم رفتم یه مفنامیک داده که خورم قطع نکرده چی کار کنم قرص ال دی بخورم قطع میشه ؟اگه جواب بله است دوباره پریود شدید یا چند روز بعد نمیشم خواهش میکنم کمک کنید چی بخورم قطع شه سریع جواب بدین ممنون ازتون

پاسخ
هستی
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

سلام به پزشک مراجعه کردم یکی گفت عفونت داری یکی هم گفت تنبلی تخمدان داری دارودادن استفاده کردم یک ماه خوب شدم دوباره مثل قبل خونریزیم قطع نمیشه خیلی زیادهم هست تایک یادوماه طول میکشه لطفاراهنمایی کنید

پاسخ
هستی
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

سلام پویودی هانامنظم هست تایک ماه یادوماه طول میکشه شدید هستم پیش دکتررفتم ازمایش دادم سنودادم یه دکترگفت عفونت داری یکی گفت تنبلی تخمدان دارودادن استفاده کردم زه ماه خوب شدم دوباره همینجوری شدم لطفاراهنمایی کنید

پاسخ
پر
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳

من پریود شدم و دکتر برام ال دی گرفت که منظم بشم من ال دی رو قطع کردم حماقت کردم دوباره افتادم رو خونریزی الان بند نمیاد دارم دوباره ال دی میخورم چیکار کنم کم شده ولی قطع نشده ترخدا بم بگید دکترم سونو کرده مشکلی ندارم

پاسخ
الهه رضایی
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

من توی ماهش دوبار پریود میشم واقعا برام کلافه کننده اس میشه بپرسم دلیلیش چیه؟

پاسخ
سارا
۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

سلام من الان ده روز شده پریودیم اولش در حد لک بود ولی از روز 8 تا الان ک روز 10 خون ریزی شدید دارم کسی میدونه باید چیکار کنم تا خون ریزیم بند بیاد؟

پاسخ
ناشناس
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶

سلام 13 سالمه 3 باره دارم پریود میشم دفعه اول 4 روز دوم 7 روز دفعه سوم چقد طول میکشه ال دی بخورم قطع میشه میخوام برم مسافرت

پاسخ
مونا خزائی
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

سلام من سفر می‌خوام برم و پریودم تموم نمی‌شه. چه کار کنم قطع شه؟ هرچی می خورم اثر نداره وقت دکتر رفتن هم همین الان ندارم

پاسخ
مریم
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

با سلام من بعد از چند ماه که پریود نشدم .پریود الان هستم ۸روزه خونریزی زیاد دارم قبلا تحت درمان پزشک بودم ۶ماه قرص ال دی استفاده کردم اما همون موقع که استفاده میکنم مرتب هستش بعدش دوباره یک ماه دوبار میشم سه ماه پریود نمیشم حالا نمیدونم چکار کنم بند بیاد خیلی هم فشارم میاد پایین بخاطر خونریزی لطفا راهنمایی کنید

پاسخ
نگین
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

سلام من امروز پریود شدم و برای فردا باید پاک باشم قرصی نیست ک تا فردا منو پاک کنه؟ میشه از قرص قرصهای قطع پریودی استفاده کنم شما پیشنهادی ندارید؟

پاسخ
بهار
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

سلام من بار اولی که پریودشدم قرص اورژانسی 2تاخوردم الان 8پریودم چیکارکنم

پاسخ
سما سهیلی
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

من ۱۴روز پریودم یماهی میشه امپول سه ماهه زدم برا جلوگیری الانم دارم شیر میدم تو دوران شیر دهی پریود نمیشدم بعد اینکه امپول زدم پریود شدم چیکار کنم چی بخورم قط بشه

پاسخ
بی نام
۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷

سلام ببخشید من 6 روز یک بار پروید میشم عروسی خواهرم الان شدم میشه یه دارویی بکید که من بخورم قط شدم سه روز دیگه عروسی خواهرم خیلی شدیدم یعنی پنچشنبه عروسی خواهرم خواهش میکنم جون فامیلامون گیر میدن پاشو برقص یا فامیلای عمو میرقصن به ابجیم حرص میدن فامیلای من نگاه فامیلای خودت نگاه منت میزارن عمو منت نمیزارم ولی فامیلاشون چرا اگه قط بشم انقدر دعاتون میکنم مبخوام شب عروسی آبجیم بترکونم خواهش میکنم بهم بکید

پاسخ
بینام
۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

سلام من خونریزیم زیاده خیلی زیاد ازکمردرد ودل درد خیلی رنج میبرم درماه شاید۱۵روزپریود هستم واقعاخسته شدم لطفاراهنمایی کنید الان چندروزه قرص ال دی استفاده میکنم برای منظم شدن لامصب قطع نمیشه راهنمایی کنید لطفا

پاسخ
کیانا
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

سلام من سه ماهه که دستگاه آیودی گذاشتم از زمان گذاشتم دستگاه به بعد پریودی هام همه شده بود ده روز و تموم میشد اما این ماه ده روز شدم بعد خوب شدم بعد دوباره شروع شد چیکار کنم که خونریزیم قطع شه برم دستگاهو در بیارم

پاسخ
کیانا
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

سلام من سه ماهه که دستگاه آیودی گذاشتم از زمان گذاشتم دستگاه به بعد پریودی هام همه شده بود ده روز و تموم میشد اما این ماه ده روز شدم بعد خوب شدم بعد دوباره شروع شد چیکار کنم که خونریزیم قطع شه برم دستگاهو در بیارم

پاسخ
سحر محمدی
۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

شلام من میخوام پریودم قطع بشه مهمونی میخوام برم امروز تازه پریود شدم چکار کنم توروخدا جواب بدین

هستی
۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
سلام ژلاتین بنداز تو اب بخور برای چند ساعت قطع میشه
پاسخ
.....
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

سلام من ۱۱ سالمه اولین بار هم نیست که پریود میشم و هفته پیش پریود شده بودم این هفته هم شدم و یک روز گذشته باید چه کار کنم تا خونریزی قطع شه و تموم شه ؟؟؟؟

پاسخ
زهرا احمدی
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

اها

پاسخ
.Eg.
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

سلام من دختر 14 ساله هستم و میخواستم بدونم که آیا میشه خونریزی قاعدگی رو برای همیشه قطع کنم و اگه میشه چجوری؟ و اینکه آیا با ورزش بدنسازی و ورزش های سنگین میشه برای همیشه قطعش کنم؟ اگه میشه چند روز طول میکشه و اگه نمیشه لطفا راهنماییم کنید که باید چیکار کنم که برای همیشه قطع بشه لطفا راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم🙏🙏🙏

پاسخ
.Eg.
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

سلام من دختر 14 ساله هستم و میخواستم بدونم که آیا میشه خونریزی قاعدگی رو برای همیشه قطع کنم و اگه میشه چجوری؟ و اینکه آیا با ورزش بدنسازی و ورزش های سنگین میشه برای همیشه قطعش کنم؟ اگه میشه چند روز طول میکشه و اگه نمیشه لطفا راهنماییم کنید که باید چیکار کنم که برای همیشه قطع بشه لطفا راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم🙏🙏🙏

پاسخ
سارا متین
۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

سلام من روز اول پریودم هست و می خوام سومین روزم پاک بشم چون فردا نه پس فردا می خوایم بریم زیارت میشه یه راه بکید که دو روزه پریود بطور کامل قطع بشه بدون قرس من ۱۴ سالمه

پاسخ
فقط کمک کنید
۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵

سلام

من اولین باره ک پریود شدم 12 سالمه در 2 روز اول خیلی کم بود صبح شروع میشد و غروب قطع میشود تا 2 روز همین طوری الان 3 روزه خون ریزی شدیدی لخته خون همراهش است هر 30 دقیقه باید نوار بهداشتی رو عوض کنم ک پر خون میشه در 30 دقیقه تورو خدا بگید چیکار کنم درد شکم هم دارم

پاسخ
فقط کمک کنید
۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵

سلام

من اولین باره ک پریود شدم 12 سالمه در 2 روز اول خیلی کم بود صبح شروع میشد و غروب قطع میشود تا 2 روز همین طوری الان 3 روزه خون ریزی شدیدی لخته خون همراهش است هر 30 دقیقه باید نوار بهداشتی رو عوض کنم ک پر خون میشه در 30 دقیقه تورو خدا بگید چیکار کنم درد شکم هم دارم

پاسخ
فقط کمک کنید
۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵

سلام

من اولین باره ک پریود شدم 12 سالمه در 2 روز اول خیلی کم بود صبح شروع میشد و غروب قطع میشود تا 2 روز همین طوری الان 3 روزه خون ریزی شدیدی لخته خون همراهش است هر 30 دقیقه باید نوار بهداشتی رو عوض کنم ک پر خون میشه در 30 دقیقه تورو خدا بگید چیکار کنم درد شکم هم دارم

پاسخ
فقط کمک کنید
۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸

دکتر میشه جواب بدین

پاسخ
فقط کمک کنید
۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸

دکتر میشه جواب بدین

پاسخ
مریم
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱

سلام یه مدت لکه بینی داشتم بعدیه کم خونریزیم زیادشددوروزمیشدخونریزیم قط شدالادوباره شروع شده شدیدسابقه نداشته اینجوربشم الانزدیک۴۰روزه اینحورشدم میشه راهنمایی کنی ممنون میشم

پاسخ
مهناز
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

سلام قطع اورژانسی لک بینی چطوره،؟

پاسخ
...
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

سلام من سه ماه بود پریود نشده بودم اقبلنا 3.4روزه تموم میشدم الان یه هفتس ولی همچنان پریودم بند نمیاد

پاسخ
نیکی
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

سلام خواهرمن 11سالشه پریود شده و بشدت خونریزی داره ودوره ی پریودیش طولانیع، ضعیفم هست خیلی بیحال میشه.... راهنمایی کنید بی زحمت چکار کنم براش...

پاسخ
زهرا۶۷۳۳
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

من الان دوره پریودم تموم شده وووارد روز ۸ شدم

اما هنوز لک دارم ..قرص ال دی هم خوردم ولی تاثیری تدلشتم ..لطفا راهنماییم کنید که چیکار کنم لکه بینیم تموم بشه

پاسخ
مبینا
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰

سلام من ۱۲ سالمه پریودم قبلاً بیشتر از ۷ روز طول نمی‌کشید الان ۱۰ روز طول کشیده بعضی وقتها لکه بینی و بعضی وقتها خون هست

قبلاً برای اولین بار پریود شدم ۱۷ روز بود دکتر گفت طبیعی هستش

الان هم طبیعی هست؟

پاسخ
مبینا
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸

سلام من 12 ساله هستم قبلاً برای اولین بار پریود شدم 17 روز طول کشید

دکتر گفت طبیعی هست

بعد اون منظم بود و 7 روز طول می‌کشید

الان 10 روز پریودم آیا طبیعی است؟؟

پاسخ
گلی
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

من ۴۷ سالمه به خاطر روزه که پریود نشم قرص ال دی خوردم ولی بعد از نا روز چند روز اول لکه داشتم ولی الان چند روز پریودم و امروز هشتم هستم چه کار کنم پریودم قعط بشه لطفا راهنمایی کنید

پاسخ
من
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

سلام خسته نباشید

من الان نزدیک به ۱۴ روزه که پریودم قبلا هم سر این موضوع به پزشک مراجعه کردم

آزمایش دادم و سونوگرافی هم کردم ولی گفتن هیچی نیست

الان باید چیکار کنم؟

پاسخ
بی نام
۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۷

سلام من عروسیم نزدیکه نمیخام پریود بشم چیکارکنم تا به تاخیر بیفتن

پاسخ
بی نام
۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۸

سلام من عروسیم نزدیکه نمیخوام پریود شم چیکار کنم تا به تاخیر بیفتن

پاسخ
نازنین قاسمی
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

۱۵ سالمه فرداشب عروسی داداشمه و پریودم و هنوز روز اولمه

میخام زودتر تموم بشه

چیکارکنم؟

خاهشا ی راهکار خوب و عالی توصیه کنید

مجرد هست از قرص هم نمیشه استفاده کنم

ی راهکار عالی بگید

ممنون❤

پاسخ
.........
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

سلام ، من امروز روز ۳ پریودم هست و خونریزی شدید داشتم ،

، کم تر شده اما هنوز تقریبا شدیده .

چون فردا عروسی هست میخواستم از کاوی استفاده کنم تا قطع بشه ، میشه استفاده کرد؟

آیا موجب ناباروری میشه قطع پریود برای اولین بار؟

پاسخ
S.s
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

سلام وقت بخیر ممکنه بگین از چ دارویی استفاده کردین ک کلا قطع شد

پاسخ
دختر
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

سلام ببخشید من ۱۳سالمه درده پردم داره میاد ولی نمیخوام پریود بشم میشه پیشنهادی بدید تا پریود نشم

پاسخ
ابتحاج
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹

سلام من سفر به مشهد در پیش دارم و یکم تیر هم میرم و همیشه پریودی من 10 رو میشه و این دفعه میخوام کمش کنم که به سفرم برسم و میخواستم یه روش قطعی قطع پریود رو بهم بگید

تو رو خدا کمکم کنید خیلی نگرانم اخه این سفر رو باید حتما باید برم

پاسخ
فریباشفیعی
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

خونریزی من یک ساعته به صورت کم شروع شده است چیکار کنم که قطع بشه برای چند ساعت یاتافردا

پاسخ
سلام لطف میکنید ادرس تون بزارید
۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

سلام منم مشکل دارم لطف میکنید ادرستون لطف کنید من حضوری بیام خدمتتکن

پاسخ
سمیرا دهخدایی
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

سلام خوبید من امروز پریود شدم خانم دکتر من میخام برم دهاتمون و نمیدونم چی بخورم پریود قط بشه طورخدا یه کمکی کنید الان رفتم تو یه سایت زده بود باید حاوی بخورید بخورم قط میشه ؟؟؟؟؟؟

پاسخ
لیلا
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

سلام برای خونریزی هنگام نزدیکی چکارکنیم البته اینم بگم سونو وآزمایش دادم مشکلی ندارم فقط یکم عفونت دارم والان پماد وقرص کلوتریمازول استفاده میکنم وخونابه میاد ازم الان آیا به خاطر عفونت هست خونریزی هنگام رابطه ؟سوزش و خارش دارم

عنبرنسا هم دود میدم چند روز طول میکشه خوب بشم ؟؟؟

پاسخ
نام ندارم
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

من دوروزه پربودن لطفاً به راهی بدید قطع بشه مراسم ازدواجش نزدیکه

پاسخ
SARA
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰

سلام من ۱۲ سالمه و پریودم و خونریزی زیادی دارم « دفعه ی اولم نیست » میخوام خونریزیم رو اگر بشه قطع کنم باید چه کاار کنم لطفا کمکم کنید خیلی ناراحتم !!!!!!!!!

پاسخ
مریم
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

سلام وقت بخیر من الان ده روز پریودم خون ریزی هم دارم سه چهارروز اول وقت لکه خورد ولی بعدش بیشتر شد الانم خوب نمیشم شکم دردم دارم لطفا یه راهنمایی بکنید اگه باقرصی چیزی قطع میشه بگید

پاسخ
L
۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴

من یه دخترم فردا قراره برم مهمونی چیکار کنم خونریزی ام کم بشه

پاسخ
صغری
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۴

سلام من روز اول پریودم فردا راهی کربلا هستم چه کار کنم زود قطع بشه البته ماه پیش 24روم پریود بودم

پاسخ
گلی
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

من خون زیزدارم کمرم خیلی درد با سوزش داره با اول از قرص استفاده کردن اما الانم خونریزی دارم از چی استفاده کنم

پاسخ
ف میرشکار
۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

سلام من ۱۰ ماه زایمان کردم مشکل پریودی نداشتم ولی یهو ۱۱ روز زودتر از وقت پریودم شدم بخاطر همین دوتا قرص ال دی خوردم که قطع بشه ولی نشد شب بعد دوتا دیگه خوردم ولی بدتر شد ۶روزه خونریزی دارم قبلا ۳ یا ۴ روز پاک میشدم ولی الان بعد ۶روز مثل روز اول خون ریزی شدید دارم درد کمر وسر درد باید چه کاری بکنم بند بیاد؟؟

پاسخ
مریم حقی
۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۶

سلام من دوسه هفته قبل پریودیم قرص اورژانسی خوردم .کلا زمان پریودی من دو روزه هست روز سوم کامل پاکم. اما اینسری دوسه روز طول کشیده و فقط لک بینی دارم.و اینکه از روز اول پریودی قرص ال دی مصرف میکنم. الان روز پنجم هست تا دخول انجام میشه به خونریزی و بعدش لک بینی دارم . راهکاری هست تا پاک بشم ؟؟؟

پاسخ
مرضیه
۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

سلام دستگاه ایودی گذاشتم اولین پریودبعددستگاه گذاشتنمه پریدم پنج روزه بوده ولی الان هفت روزه خونریزیم 9539قطع نمیشه چکارکنم

پاسخ
مهرسانا
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

سلام من هشت ماهه زایمان کردم تازه پریود شدم همیشه پریودی هام تا ۷روز بود این دفعه که بعداز زایمان پریود شدم تاروز پنجم خونریزی معمولی داشتم ولی از روز پنجم به بعد کلا لخته خون از بدنم میفته الان هشت روزه هنوز لخته میفته میخواستم ببینم چیکار کنم کلا قطع بشه پاک بشم؟ تورو خدا جواب بدین اگه کسی میدونه

پاسخ
فاطمه
۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

سلام من تقریبا21روزludگذاشتم یک دهروزی زودترمپریودشدم همیشه سه روزپاک میشدم ولی این سری چهاروزهنوزنشدم خونریزی زیادبایدچکارکنم

پاسخ
فاطمه
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

سلام.من 18 سالمه.و الان 15 روزه که پریودم و اصلا قطع نمیشه مثل روز اول خون میاد ک حتی ی زره هم خونریزی کم نشده.باید چیکارکنم که قطع بشه؟خواهشا کمک کنین خیلی کلافه و خسستع شدم...

پاسخ
زینب
۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

سلام من 48 سالمه پریدم خیلی شدیده چکارکنم که زود تموم بشه کمکم کنید خواهش میکنم

پاسخ
Zhila
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

سلام من به مدت ده روز پریودم پنج روز اول به صورت لک بود بعد بیشتر شد الان دوروز که شدید همراه با لخته می آید فاصله پریود الان با قبلی فقط یک هفته بود قبلی هم طولانی بود فک کنم پانزده روزی طول کشید نمیدوندم چرا هر چند ماه اینطوری میشم لطفا چکار کنم که پریودم قطع بشه و منظم بشه

پاسخ
سمانه
۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰

سلام شب بخیر من چند سالیه که پربودیم نامنطمه بارها دکتررعتم سونو دادم چکاپ کردم تست پاپ اسنیرایناهمه دادم اما چیزی نبود وفایده ای هم نداشت الان البته از ۱۵ روز از تاریخ پربودی قبلیم قرص پروژسترون به دستور دکتر خوردم این دفعه فاصله ی بین دومریودیم بیشترشد اما از روز اول لکه بینیم تا الان خیلی طولانی شد تقریبا از ۲۴دی تا الان ادامه داره وهمش هم زیادتر میشه توروخدا بگین چیکارکنم که خونریزی بند بیاد وقتی دسشویی میرم به صورت لخته خون از من خارج میشه میترسم خیلی

پاسخ
؟؟؟؟
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

سلام تورو خدا جواب منم بدین دیشب مریض شدم می‌خوام تا دوروز دیگه تموم بشه همیشه پنج روزه س بگین چیکار کنم داریم دیوونه میشم 😭😭😭😭😭😭😭😭

پاسخ
ونوس
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸

روزی یک بار با معده پر بخورین عرق رازیانه رو تا عادت شین تنظیم میشه همه چیتون

پاسخ
هانیا
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

من ۱۳ سالمه میشه توی روز دوم خونریزی رو کم کنیم

؟؟

پاسخ
رها
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۴

سلام تو رو خدا راهنماییم کنید من تازه عادت شدم می‌خوام پنج ساعته قطع شه تو رو خدا بگید

پاسخ
بدون نام
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

سلام

من امروز ۳ روزه که پریودم روز اولش ۲ روز قرص خوردم و کمکم میومد الان نخوردم خوب میاد ولی میخوام تا ۲ روز قطع کنم واجب هس تورو قران بگین چکار کنم

پاسخ
باران
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

سلام من امروز پریود شدم میخام جلو خونریزی بگیرم مهمه میشه جواب بدین

پاسخ
Ns
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

سلام وقتتون بخیر ی سوال داشتم یکی از فامیلامون از1/26پریود شده هنوز هم ادامه داره دکتر یزد هم رفته ی سوزن بهش زدن گفتن سر ی هفته خوب میشه ولی هنوز خوب نشده دیگه رفته همین شهر خودمون بستریش کردن

میشه راهنمایی کنین با چه دارویی خوب میشه خیلی ممنون میشم ازتون خیلی زجر میکشه تورو خدا راهنمایی کنین 🥺🙏🙏

پاسخ
نگار
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

من امشب میخوام برم مهمونی پریود شدیدی هم دارم چیکار کنم قطع بشه روز سوم هست

❤️‍🔥
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
سلام عزیزم گرمی بخورید خرما ارده اصلا سردی نخورید گه خیلی شدید میشه
پاسخ
نگار
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

من روز سوم هس پریودم امشب هم میخوام برم مهمونی خیلی شدیده چطوری قطع کنم ۱۴ سالمه

عذراغلامی
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
سلام من در روز اول پریودی هستم از روز دوم پریودی میخوام برم مسافرت . میخوام از روز دوم پریودیم تا چهار روز قطع باشه چکار کنم. لطف کنید راهنمایی کنید
پاسخ
عذراغلامی
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

سلام در روز اول پریودی هستم . میخوام فردا برم مسافرت . چی بخورم که تا چهار روز خونریزیم قطع باشه؟

پاسخ
یگانه کارگر
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

سلام من سه یا چهار روز دیگه پریود میشم . میخوام برم مسافرت .چی بخورم که تا پنج روز پریود نشم؟

پاسخ
حالاا...
۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

ببخشید من الان چند روز دیگه چهلم بابابزرگمه حدود ۵ روز دیگه بعد نمیدونم کی میخوام پریود شم یعنی تاریخ نیمدونم ولی میخوام که اون موقع نشم به نظرتون چیکار کنم؟؟

آخه چون مسجد گرفتن پریود شم نمیتونم برم...

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید